MuscleMeat

Prison Break S2 (spoilers!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

damn, hij was weer ****ing spannend :P
 
was leuke aflevering ja.
hoezo subs flexx123?
zonder vind ik veel beter
 
wahahaha ben em nu aan het kijken, wat een vieze gluiperd die t-bag :roflol:
 
Finally looking again :D
Nice!
 
Nu is het trouwens wel handig om die spoilers te gebruiken.. worden ze tenminste nog nuttig gebruikt :)
 
heb em vanmiddag gecheckt en het was echt weer een toffe!
 
Ik vind em een beetje tegenvallen. Word er wel een beetje moe van dat dingen constant mislukken, keer op keer op keer in rap-tempo.

De spirit die bij season 1 erin zat is echt ver te zoeken.
 
heeft iemand een link waar ik hem kan downloaden, geen torrent aub, ben namelijk op het werk :p
 
Heb alleen een torrent voor je.


Verder weer een puike aflvering. We krijgen wat achtergrond van Mahone, Sara (:heart:) is nu ook meer dan overtuigd dat er eea op hoog niveau aan de hand is. En T-Bag is en blijft zo'n heerlijke smeerlap! Wat een karakter!

Wachten op next ep.
 
Als ik 5 miljoen in mn pickup heb liggen ga ik echt niet een of andere snol opzoeken om dr af te maken.. dat regel ik wel als ik gesettled ben in een of ander prachtig ver warm oord.. dan rij ik ff langs met een Abdali-I in een aanhangwagen en case closed :D
 
Heb alleen een torrent voor je.


Verder weer een puike aflvering. We krijgen wat achtergrond van Mahone, Sara (:heart:) is nu ook meer dan overtuigd dat er eea op hoog niveau aan de hand is. En T-Bag is en blijft zo'n heerlijke smeerlap! Wat een karakter!

Wachten op next ep.

Ja, T-Bag is echt eentje uit de duizend, wat een gestoord personnage is me dat...
 
Als ik 5 miljoen in mn pickup heb liggen ga ik echt niet een of andere snol opzoeken om dr af te maken.. dat regel ik wel als ik gesettled ben in een of ander prachtig ver warm oord.. dan rij ik ff langs met een Abdali-I in een aanhangwagen en case closed :D

T-Bag is echter niet iets meer geflipt dan jij bro. (Close call, true, maar net iets meer.) Dus die gaat eerst even z'n ex vermoorden.
 
ja dat kan je toch ook later doen.. net iets verstandiger ;) net als abruzzi.. die had het ook later moeten doen.. als de kust wat veiliger was.. but hey.. that's just me thinkin logically
 
ja dat kan je toch ook later doen.. net iets verstandiger ;) net als abruzzi.. die had het ook later moeten doen.. als de kust wat veiliger was.. but hey.. that's just me thinkin logically

Anders kunnen ze niet genoeg afleveringen maken. Er moet toch wat fout gaan he, zodat ze het geld weer kunnen afpakken van t-bag.
 
wat me ook dwarszit.. is dat scofield zn hele rug heeft laten tattoo'en.. ik weet niet van jullie maar mijn nek draait geen 180'
 
wat me ook dwarszit.. is dat scofield zn hele rug heeft laten tattoo'en.. ik weet niet van jullie maar mijn nek draait geen 180'

hij bekeek dat tog met 2 spiegels in seizoen 1 :rolleyes:
 
Back
Naar boven