AndroidHealthClinic

318 kg deadlift 7 reps! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

monsterlijke kracht
 
moet mentaal hard zijn!
 
Sterken beer
 
wat een sterke gast!
kvind wel dat hij de baar raar vastneemt..
de meesten nemen ze met de ene hand handpalm naar binnen en de andere handpalm naar buiten..
 
wat een sterke gast!
kvind wel dat hij de baar raar vastneemt..
de meesten nemen ze met de ene hand handpalm naar binnen en de andere handpalm naar buiten..

De vent in het filmpje heeft straps, maakt de grip wat makkelijker.
 
dat wil ik ook wel kunnen ja!
 
wat een beest :eek:
 
Persoonlijk vind ik het maar 6.5 reps, die laatste is een discussie geval, maar dan nog :D monsterweights :eek: Ik zou blij zijn met 1* 300 dl op die leeftijd
 
Het is wel touch & go.. en 318kg is op wereldniveau niet eens zó veel. Mooi filmpje wel, maar ik heb beter gezien.
 
een superprestatie, maar ik blijf het jammer vinden dat er straps gebruikt moet worden. Imo "lift" je het gewicht dan nog niet echt want je laat straps een deel van het werk doen.
 
Denk ook echt dat Steve Macdonald de sterkste man van de Verenigde Staten, want dat is die man in het filmpje, zich erg druk maakt om de laatste 2 posts in dit draadje. Waarom moet er altijd "gehaat worden" ik heb beter gezien, jammer van die straps..bla bla bla wat zijn die gasten vet bla bla bla...320 kilo voor 7 reps is ****ing goed...in Nederland zijn dr mis een handje vol die het kunnen..Vind het niet zon probleem als je commentaar levert als je het zelf beter kan, maar kom op de gemiddelde poster hier trekt nog geen 275Dan denk ik dat het beter is om je alleen maar positief over zon prestatie uit te laten en kan je dat niet dan moet je gewoon je mond dichthouden meer eten en zwaarder tillen tot je beter kan.
 
Denk ook echt dat Steve Macdonald de sterkste man van de Verenigde Staten, want dat is die man in het filmpje, zich erg druk maakt om de laatste 2 posts in dit draadje. Waarom moet er altijd "gehaat worden" ik heb beter gezien, jammer van die straps..bla bla bla wat zijn die gasten vet bla bla bla...320 kilo voor 7 reps is ****ing goed...in Nederland zijn dr mis een handje vol die het kunnen..Vind het niet zon probleem als je commentaar levert als je het zelf beter kan, maar kom op de gemiddelde poster hier trekt nog geen 275Dan denk ik dat het beter is om je alleen maar positief over zon prestatie uit te laten en kan je dat niet dan moet je gewoon je mond dichthouden meer eten en zwaarder tillen tot je beter kan.

Blaat, dit is een discussieforum tjappie

Wel ontzettend bruut iig! Moet ik ook kunnen :D
 
Back
Naar boven