MuscleMeat

yo yo yo, kom snel kijken naar m'n superdudes profiel (voordat ie verwijderd wordt)

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 231
  • Weergaven 8K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

:roflol: mooie ouwe zooi op die fotos :shoot: , echt hopeloos dat superdudes gebeuren
 
Superdudes.nl - REDSTAR

hey rood sterretje, vette look heb je man! jij lijkt trouwens echt veel op deze gast;

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb je kudo's gegeven voor je vette look, geef mij nu terug dan.
mad repect!
big up, Lo
 
Sugababes.nl - 01_Sw3et_Ang3l

Hey meisje,
Ik zag dat je liefdesverdriet hebt?
Zo'n mooi schatje als jij hoeft toch niet verdrietig te zijn? Laat een player als mij je opvrolijken dan, geef me je msn.
Oja, waarom kijk je op bijna al je foto's naar beneden of heb je een bril op?
Schaam je je voor je ogen? Mad love for U, Lo

reactie;

haha.. door n PlaYer laten 0pvrolijken? schiet k niet veel mee 0p denk ik t0chh..
en k schaam me niet vo0r mn ogen 0fzoo hoor .. haha
do'nt hate the player, hate the game!


mijn reactie;

tssss kapsones joh, ik probeer alleen maar een date te scoren, niet meteen hatuh omdat ik wat over je ogen zeg.

succes met je liefdesverdriet
 
3Yzz Pl4yaH, v0lg3nsZ MiJ ViNtt Mikki J0uwW 0oK Well E3n ThuG.

Peace out.
 
Superdudes.nl - REDSTAR

hey rood sterretje, vette look heb je man! jij lijkt trouwens echt veel op deze gast;

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb je kudo's gegeven voor je vette look, geef mij nu terug dan.
mad repect!
big up, Lo

volgens mij heeft ie 't berichtje verwijderd :D
 
Haha, het begint best grappig te worden
 
ThuG Pl4yaH zei:
mijn reactie;

tssss kapsones joh, ik probeer alleen maar een date te scoren, niet meteen hatuh omdat ik wat over je ogen zeg.

succes met je liefdesverdriet
Ik ging helemaal stuk:roflol::roflol::roflol:
 
loo is goed bezig laatste tijd

komop homie...player 4life!
 
Superdudes.nl - !*ALSTAR_P*!

Whazzz up playa?
Hey king, ik zat ff je picca's te checken, en ik zag je dope t-shirt over coke. Ik ben ook helemaal gek van die shit man. Uitgaan is veel leuker met coke. Ik ben een beetje aan het informeren, wat kost een grammetje nou bij jou in de buurt?
Mad respect voor dat shirt man!
Peace out!

LET OP MENSEN, ALLEMAAL BIJ DIE GAST HALEN, HIJ KAN EEN GRAM VOOR 10 EURO REGELEN :

wee niet man pik denk zo 10 euro weet niet precies is verschillend kwa klasse heh


mijn reactie;

"Ja man dat dagt ik al. Ik haal nu bij zo'n Maroc, hij rekent 25 euro en zegt dat ie normaal 30 rekent. Maar ik wordt dus opgeligt. K*t! Hey maar nog een vraagje, he. Hoe weet je of het een beetje goeie kwaliteit is? Bedankt voor je reply king, echte bratha's helpen elkaar je weet tog.
Respect!"
 
wat is een bratha? ben nl 25+ dus...straattaal ken ik nie
 
LET OP MENSEN, ALLEMAAL BIJ DIE GAST HALEN, HIJ KAN EEN GRAM VOOR 10 EURO REGELEN :

wee niet man pik denk zo 10 euro weet niet precies is verschillend kwa klasse heh


mijn reactie;

"Ja man dat dagt ik al. Ik haal nu bij zo'n Maroc, hij rekent 25 euro en zegt dat ie normaal 30 rekent. Maar ik wordt dus opgeligt. K*t! Hey maar nog een vraagje, he. Hoe weet je of het een beetje goeie kwaliteit is? Bedankt voor je reply king, echte bratha's helpen elkaar je weet tog.
Respect!"

whoe 10 euro , meteen een paar kg halen dan, goeie investering ,als het geen bakpoeier is :p
 
haha.. 0mdat ik niet meteen wat terugstuur heb k kaps0nes?

mijn reactie;

waarom heb je zo'n haat voor jongens. we zijn niet allemaal hetzelfde. Ik had een keer een vriendin, toen ging ik vreemd (alleen maar zoenen omdat ik dronken was), en een week later ging zij vreemd omdat ze het gehoord dat van een vriendin.
Dus ik was er kapot van, maar ik heb ook geen hekel aan elk meisje, iedereen is anders.

luister dan, geef me je msn je kent me niet eens, laat me wat playa-skills laten zien dan.

dikke knuffel en een kus voor jou meisje
 
lol binnekort toch maar weens een account aanmake voor te gaan k*tte:P
 
nja.. 0mdat het niet de eerste x is dat n jongen mij pYn doet.. daarOm..
jij wil je playa-skills laten zien? wat is je MSN dan

whaha ze moest eens weten wie er allemaal mee leest
 
nja.. 0mdat het niet de eerste x is dat n jongen mij pYn doet.. daarOm..
jij wil je playa-skills laten zien? wat is je MSN dan

whaha ze moest eens weten wie er allemaal mee leest

wat is de msn van tricksolutions, dan geef ik die :roflol:
 
Loo als ik haar was zou ik echt niet m'n msn geven :P hahah
 
nja.. 0mdat het niet de eerste x is dat n jongen mij pYn doet.. daarOm..
jij wil je playa-skills laten zien? wat is je MSN dan

whaha ze moest eens weten wie er allemaal mee leest
Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat hij zich als een uit het Pieterbaan centrum ontsnapte retard gedraagt en toch de msn van zo'n hoer krijgt.

Waar gaat het heen?:rolleyes:
 
Back
Naar boven