AndroidHealthClinic

Ramadan....last van?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik niet snap he,

altijd maar klagen dat allochtonen niet assimileren, en zich niet als nedelander zien, maar zodra er wat verkeerd gaan zijn het gelijk turken marrokanen antilianen die terug moeten naar hun eigen land..


dit soort gedrag is zeker 1 van de redenen waarom ik me zelf nooit als nedelander zal zien, ik ben gewoon een burger van dit land, maar geen nedelander:)


Zegt ook al genoeg over jou vriend.
Mijn Turkse maten zien zichzelf wel als NL.
Lopen in het oranje rond bij de NL wedstrijden.
Sprekend vloeiend NL, beter als mijzelf. Hebben goede opleidingen/banen.
Hebben een hekel aan 90% van de allochtonen (raar he dat ook allochtonen een hekel hebben aan andere allochtonen).
Hun spreken niet eens goed turks (wel wat).
Zijn dus gewoon aangepast zoals het hoort.

Tuurlijk hebben ze ook nog wel gevoel voor Turkije. Dat zal er ook nooit uitgaan. Dat verlangt ook niemand. Maar gedraag je volgens de nederlandse standaard, en je hebt een mooi leven, ook als allochtoon zijnde!
 
Hou op met je kinderachtige gedoe. Je lijkt wel een kleuter!

Dus jij alleen mag anderen op hun schrijffouten wijzen? Ah ja, ik was het vergeten. Jij als autochtoon, mag je meer permitteren dan een allochtoon. Niet?
 
Dus jij alleen mag anderen op hun schrijffouten wijzen? Ah ja, ik was het vergeten. Jij als autochtoon, mag je meer permitteren dan een allochtoon. Niet?


Waar wijs ik iemand op schrijffouten?
Je bent echt een beetje een retard:D
 
Inderdaad, het was Die Lange die onze Turkse vriend corrigeerde. Vreemd dat je de Nederlander van Turkse origine corrigeerde maar dat je Die Lange en andere Nederlanders niet corrigeert. Maar ja, als een Nederlander iets steelt dan wordt er ook minder heftig gereageerd dan als het een "allochtoon" is he.

Nee maar dit komt ook omdat allochtonen daar dan af en toe een onschuldige juwelier bij moeten doodslaan....
 
Nee maar dit komt ook omdat allochtonen daar dan af en toe een onschuldige juwelier bij moeten doodslaan....

Bij het plegen van misdaden zijn allochtonen en autochtonen even gewelddadig.
 
Profiel: Straatgeweld

In de tweede alinea van boven staat duidelijk: 'Het zijn generalisaties met een kern van waarheid. Een voorbeeld. Antilliaanse jongens plegen maar liefst vier keer zo vaak 'levensdelicten' als autochtonen, zo blijkt uit een groot Rotterdams onderzoek uit 1997. Ofwel: Antillianen 'steken' vier keer zo vaak als Nederlanders'
 
Inderdaad, het was Die Lange die onze Turkse vriend corrigeerde. Vreemd dat je de Nederlander van Turkse origine corrigeerde maar dat je Die Lange en andere Nederlanders niet corrigeert. Maar ja, als een Nederlander iets steelt dan wordt er ook minder heftig gereageerd dan als het een "allochtoon" is he.


Ik corrigeerde niemand op zijn schrijf teksten!
 
Zegt ook al genoeg over jou vriend.
Mijn Turkse maten zien zichzelf wel als NL.
Lopen in het oranje rond bij de NL wedstrijden.
Sprekend vloeiend NL, beter als mijzelf. Hebben goede opleidingen/banen.
Hebben een hekel aan 90% van de allochtonen (raar he dat ook allochtonen een hekel hebben aan andere allochtonen).
Hun spreken niet eens goed turks (wel wat).
Zijn dus gewoon aangepast zoals het hoort.

Tuurlijk hebben ze ook nog wel gevoel voor Turkije. Dat zal er ook nooit uitgaan. Dat verlangt ook niemand. Maar gedraag je volgens de nederlandse standaard, en je hebt een mooi leven, ook als allochtoon zijnde!

vraag es aan je turkse "maten" of ze ook worden aanzien als "nederlanders"
ook al zijn ze meer "nederlands" dan de meeste nederlanders
 
Profiel: Straatgeweld

In de tweede alinea van boven staat duidelijk: 'Het zijn generalisaties met een kern van waarheid. Een voorbeeld. Antilliaanse jongens plegen maar liefst vier keer zo vaak 'levensdelicten' als autochtonen, zo blijkt uit een groot Rotterdams onderzoek uit 1997. Ofwel: Antillianen 'steken' vier keer zo vaak als Nederlanders'

en fiscale fraude gebeurt 100 keer meer door rijke blanke Nederlanders en Belgen,maar omdat die vorm van criminaliteit minder zichtbaar is en de straffen minder zwaar, klaagt niemand er over. Men klaagt alleen maar over de criminaliteit gepleegd door de arme. En bij de armen zijn de allochtonen het sterkst vertegenwoordigd; Dus het is een verhaal van armoede en niet van afkomst of cultuur!
 
Ik corrigeerde niemand op zijn schrijf teksten!

Wat ik wou zeggen is dat Die Lange onze Turkse vriend wel corrigeerde maar jou corrigeerde hij niet. Hij corrigeert zcihzelf ook niet, noch anderen die zijn gedachtengoed delen.
 
Bij het plegen van misdaden zijn allochtonen en autochtonen even gewelddadig.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:


Nu ga je je kennisgebied te buiten vriend, En wel op een belachelijka manier.
Hoe kunnen mensen jou nog serieus nemen...
 
Hier nog een rapport over geweld onder allochtonen vs. autochtonen:
[Link niet meer beschikbaar]

In Nederland is zeer weinig bekend over de groep van kinderen die al voor het 12e levensjaar wegens normovertredend gedrag door de politie geregistreerd worden. In de politieregio Haaglanden werd enkele jaren geleden een twaalfmin-project opgezet waarin de politie, het Bureau Jeugdzorg, het Bureau Halt en de Raad voor de Kinderbescherming een samenwerking voor deze doelgroep opzetten (Haaglanden, 1999). De gemiddelde leeftijd
van de door de politie geregistreerde kinderen was 10.2 jaar (40% was 11 jaar). Er werden vooral jongens geregistreerd (84%) en in de meeste gevallen betrof het delict: (winkel)diefstal, vernieling/vandalisme of geweld tegen personen. Het normovertredend gedrag werd meestal in groepsverband of onder invloed van een groep gepleegd (79%). De meeste kinderen waren van allochtone afkomst (35% Marokkaans, 25% Nederlands, 13%Turks, 13% Surinaams, 14% overig).

@ Thinkalot --> jij beweert dus dat het komt door armoede dat een groter percentage van de allochtonen een criminele achtergrond heeft. In het bovenstaande artikel wordt duidelijk dat ook al bij kinderen onder de twaalf jaar de allochtonen veruit het meeste normovertredend verdrag vertonen. Dit komt niet door armoede maar door een slechte opvoeding.
 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:


Nu ga je je kennisgebied te buiten vriend, En wel op een belachelijka manier.
Hoe kunnen mensen jou nog serieus nemen...

heb je cijfermateriaal of statistieken die bewijzen dat allochtonen gewelddadiger een overval plegen dan autochtonen?
 
vraag es aan je turkse "maten" of ze ook worden aanzien als "nederlanders"
ook al zijn ze meer "nederlands" dan de meeste nederlanders

Jep 100%. Gaan eigenlijk ook alleen met NL-ers om.
Gekke is ze zien er ook haast uit als NL (je ziet wel dat ze iets in zich hebben, maar niet erg duidelijk).

Maar zelfs de ouders van hun zijn hip.
Geblondeerde moeders en dergelijke, terwijl die toch ook al 50 jaar en ouder zijn.
 
Hier nog een rapport over geweld onder allochtonen vs. autochtonen:
[Link niet meer beschikbaar]

In Nederland is zeer weinig bekend over de groep van kinderen die al voor het 12e levensjaar wegens normovertredend gedrag door de politie geregistreerd worden. In de politieregio Haaglanden werd enkele jaren geleden een twaalfmin-project opgezet waarin de politie, het Bureau Jeugdzorg, het Bureau Halt en de Raad voor de Kinderbescherming een samenwerking voor deze doelgroep opzetten (Haaglanden, 1999). De gemiddelde leeftijd
van de door de politie geregistreerde kinderen was 10.2 jaar (40% was 11 jaar). Er werden vooral jongens geregistreerd (84%) en in de meeste gevallen betrof het delict: (winkel)diefstal, vernieling/vandalisme of geweld tegen personen. Het normovertredend gedrag werd meestal in groepsverband of onder invloed van een groep gepleegd (79%). De meeste kinderen waren van allochtone afkomst (35% Marokkaans, 25% Nederlands, 13%Turks, 13% Surinaams, 14% overig).

@ Thinkalot --> jij beweert dus dat het komt door armoede dat een groter percentage van de allochtonen een criminele achtergrond heeft. In het bovenstaande artikel wordt duidelijk dat ook al bij kinderen onder de twaalf jaar de allochtonen veruit het meeste normovertredend verdrag vertonen. Dit komt niet door armoede maar door een slechte opvoeding.

Het bovenstaande artikel waarnaar je verwijst ontkent niet dat (kans)armoede de oorzaak is van criminel gedrag bij allochtonen. Slechte opvoeding komt voor bij de meeste arme gezinnen; en bij de arme gezinnen zijn de allochtonen het sterkst vertegenwoordigd;
 
In onze stad wonen meer autochtone dan allochtone families onder het bestaansminimum.

Toch zijn allochtonen en dan met name Antilliaanse en Marokkaanse jongeren verantwoordeelijk voor het merendeel van de gepleegde misdaden.
Dat heeft niks te maken met 'strafrechterlijke trechtertjes' maar met het aantal keren dat de heren opgepakt worden en weer naar huis gestuurd.
Elke keer dat ze worden gepakt komt er een nieuw streepje achter hun naam.

Simpele, doodeenvoudige feiten. ga es praten met politiemensen van de straat. Ze mogen de waarheid niet vertellen wat zij ondervinden maar als je een beetje doorvraagt komt er aan vuilniskuil aan feiten boven. ;)
 
In de gemiddelde grote stad wonen toch echt meer allochtonen in mindere buurten en op een bestaansminimum dan autochtonen. Ik ken niet alle klanten van mijn werkgever, maar weet wel dat in de goedkope wijken de allochtone vertegenwoordiging het grootst is. Gelet op de huurtoeslag komen ze ook niet in aanmerking voor een duurdere woning.
 
Dat heeft niks te maken met 'strafrechterlijke trechtertjes' maar met het aantal keren dat de heren opgepakt worden en weer naar huis gestuurd.
Elke keer dat ze worden gepakt komt er een nieuw streepje achter hun naam.
Dat is nou net wat de theorie van de strafrechtelijke trechter duidelijk maakt:
de politie patrouilleert vaker in kansarme buurten, waar mer allochtonen dan autochtonen wonen; ze lopen dus meer risico om opgepakt te worden. Het parket vervolgd sneller allochtonen dan autochtonen; De rechter zal sneller een straf uitspreken als je allochtoon bent (want de rechter heeft appreciatieruimte en kan dus stellen dat de autochtoon goede ouders heeft die hem wel terug op het rechte pas zullen brengen. Bij allochtonen reageert de rechter strenger). en dat is nou net de reden waarom zij oververtegenwoordigd zijn in de statistieken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven