Fitness Seller

philips lcd voor 99 euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb er 3 besteld, ik zie het wel :D Wilde er ook meer bestellen maar kan moeilijk mijn moeder opzadelen met een heel huis aan TV's als ik op vakantie ben.

Greedy. :D
 
Heb mijn opdrachtbevestiging ook binnen!! Zag alleen later dat er nog 2 andere LCD's stonden voor die prijs en ik had liever die zilveren ipv die zwarte gehad! :( Maar als ze zeggen dat het een drukfout is, mag je alsnog de TV binnen 10 dagen retourneren! :)
 
Heb mijn opdrachtbevestiging ook binnen!! Zag alleen later dat er nog 2 andere LCD's stonden voor die prijs en ik had liever die zilveren ipv die zwarte gehad! :( Maar als ze zeggen dat het een drukfout is, mag je alsnog de TV binnen 10 dagen retourneren! :)

Hahahahaha, jij bent echt erg. :D :D :D
 
haha 30 steuntjes voor een tv :')
 
Laatst bewerkt:
we zulle zien:P
 
Geloof dat Otto.nl het moeilijk heeft.
 
Bel anders zelf... 013 - 4666444

Dan kun je ook meteen je order annuleren.
 
zal toch ook wel via mail kunne annuleren
 
toen ik het zag op de site dacht ik gelijk al dat het een soort van steun is of audio lol een heel huis vol steunen:D
 
k*t man :(
 
Pfffffffffff, gelukkig afbesteld...... Ze moest wel lachen, ze zei; Oooooo u had ook tv besteld. En maar een? Er waren erbij die er 50 hadden besteld.

EricR.....jij? :D
 
De afbeelding is ook verwijderd, en de productinformatie is ook weg nu.

De fout is geconstateerd.

Nu een lading e-mails de deur uit dat het een foutje betreft, en hoppatee overuren aan annuleringsmails verwerken :D
 
Pfffffffffff, gelukkig afbesteld...... Ze moest wel lachen, ze zei; Oooooo u had ook tv besteld. En maar een? Er waren erbij die er 50 hadden besteld.

EricR.....jij? :D

moet je bellen? mail kan toch ook wel?
 
Back
Naar boven