XXL Nutrition

Winterkuur

Bezoekers in dit topic

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
664
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Binnen 2 weken begin ik m'n winterkuur. En naar goede gewoonte ga ik hier een logje van bijhouden dat ik zeker wekelijks zal updaten :)

Kuur ziet er als volgt uit:

W1 - 9 : 750 mg Testosteron Enanthate / week (GS)
W1 - 8 : 400 mg Trenbolone Enanthate / week (GS 200mg/ml versie)
W9 - 11 : 300 mg Masteron / week (GS)
W1 - 9 : 25 mcg T3 / dag (HG)
W8 - 11: 1000 IU HcG/week (HG)
W12: 30mg nolvadex/dag (GS)
W13 en verder tot zolang nodig: 20mg nolvadex/dag + 6 OXO, ZMA & Tribulus

Nolvadex en proviron (EPL) bij de hand wanneer gyno de kop opsteekt, maar ik dacht van 25 mg proviron van bij het begin de ganse kuur door te nemen, iemand hier een mening over?

Ik heb bewust geen kickstart of frontload gekozen, geen kickstart omdat dianabol en dergelijke uiteindelijk toch niet zoveel bijdragen aan het eindresultaat (en enorm schadelijk kunnen zijn icm trenbolone) en geen frontload omdat de dosis al redelijk hoog ligt (voor mij persoonlijk dan). En ik heb geduld deze keer ;)

Heb me ook custom eiwittenmixen bestelt (True Protein | High Quality Nutrition and Protein Supplements), die qua kwaliteit veel beter zouden moeten zijn dan alles wat je koopt in zakken en tonnen van de merken die op de markt zijn...

Eetpatroon is ook in orde, supplementen die ik neem zijn multivitamine (ON Opti-Men), vitamince C (1000mg) en eiwitten (custom mix met verschillende soorten whey, caseine, soya eiwit, ei-eiwit, glutamine peptides en goede vetten zoals MCT & Flax Seed oil powder, zie link hierboven)

Trainingschema is en blijft HST, ben ik supertevreden over. Drie keer per week alles trainen + 20 minuten cardio.

M'n doel is 90 kg op 12% te halen (weeg er nu 83 op 13,5%).

Voila dit is het zo een beetje...
Opmerkingen en goede raad zijn altijd welkom!

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Kerel kuurtej ziet er oké uit.

Toch zou ik de mast wat vroeger beginnen. Omdat het toch wat tijd nodig heeft ondanks het een korte ester is.

Wel heb ik een paar bedenkingen bij je kuurtjes. Ze volgen wat te snel opéén. Ik denk dat je met hetzelfde probleem als ons allemaal zit: je kunt niet wachten!! Toch moet je tijd tussen laten anders haal je nooit het gewenste effect als je niet lang genoeg wacht...

In ieder geval succes kerel....
 
Kerel kuurtej ziet er oké uit.

Toch zou ik de mast wat vroeger beginnen. Omdat het toch wat tijd nodig heeft ondanks het een korte ester is.

Wel heb ik een paar bedenkingen bij je kuurtjes. Ze volgen wat te snel opéén. Ik denk dat je met hetzelfde probleem als ons allemaal zit: je kunt niet wachten!! Toch moet je tijd tussen laten anders haal je nooit het gewenste effect als je niet lang genoeg wacht...

In ieder geval succes kerel....

Ja ik ben wat ongeduldig maar ik ben ondertussen wel al meer dan 10 weken off, maar na deze kuur ga ik eens een lange tijd off gaan want nu met dat HST schema blijk ik toch een beetje vordering te maken. Gewoon nu nog eens flink kuren voor wat extra kilo's en nadien dan goed onderhouden zonder anabolen. Heb trouwens lang getwijfeld of ik deze kuur wel zou doen...
 
Ja weet je, je moet het zelf weten, ik ga geen keuzes voor je maken. JE weet zelf of je er klaar voor bent of niet. ma als je nu vorderingen maakt waarom kuur je dan nu al, je kunt toch beter nog wat natural gainen en als de groei stopt gewoon je spuit er terug in rammen...

Voor de rest is het wel een oké kuurtje ma volgens mij heb je echt nog geen 750mg test per week nodig gab. 500mg zou voldoende moeten zijn zeker met 400mg tren ernaast. IS echt wel een heftige combo hoor zeker met die mast erbij... MA wel een kuurtje waar je een zwaar herstel van zou kunnen hebben...

Mazzel
 
Ik zou het niet doen nu.10 weken off is imo te weinig of je moet hele mooie resultaten van een bloedonderzoek hebben.

edit:Link naar de site van de eiwitten doet het niet.
 
@ redhead, het is nu meer dan 10 weken + 2 weken die nog komen is 12 weken in totaal. maar ik voel het dat ik er klaar voor ben, libido is terug meer dan 100% enzo. Maar jullie hebben wel gelijk, het is kort opeen, maar het komt nu goed uit ivm m'n examens enzo, ik heb in februari m'n examenperiode en tegen dan moet alles volledig voorbij zijn. Moest ik kunnen had ik nog een week of 6 gewacht want HST is met 6-weekse periodes. Maja het komt allemaal wel goed.
Link is aangepast
Gr.
 
Laatst bewerkt:
Succes gewenst mijn dierbare landgenoot.
 
lekker heb je examens zit je in pct....goede planning ;)
test op 750mg is veel te veel, zeker gezien je stats. maar volgens mij staat alles al vast dus....sta je er niet voor open

have fun igg
 
is mooi kuurtje zou denk ik als ik jou was zoals er al een paar gezegd hebben
de test op 500 mg/week zetten en de masteron een drie weken eerder erbij zetten:maar dat is aan jou ;of zoals ik het in gedachte heb om de drie dagen injecteren :D maar dit alles terzijde veel succes
 
lekker heb je examens zit je in pct....goede planning ;)
test op 750mg is veel te veel, zeker gezien je stats. maar volgens mij staat alles al vast dus....sta je er niet voor open

have fun igg

Is geen probleem normaal gezien, heb nooit echt een erge terugval (en als ik die wel heb neem ik caffeine, echt wondermiddel voor goed humeur). Maar studeren tijdens een kuur gaat zeker niet, alles werkt op m'n zenuwen dan, kan ik zeker niet leren. Iemand die hier ervaring mee heeft? --> beter kuur tijdens examens of voor examens? (na is geen optie :))

Dat van die 750mg test, ik weet dat het hoog is, misschien doe ik enkel de eerste 2 weken 750 mg als het goed aanslaat en nadien 500 mg, kan je die 750 als frontload beschouwen (ik sta trouwens altijd open voor goede raad)

Ik nam vorige kuur ook 500mg test en werkte totaal niet, daarmee dat ik nu zo hoog begin. Vorige keer was de test wel van fera labs, wel zullen snel te weten komen of het aan de gear of aan mij lag vorige kuur...
 
"Ja ik ben wat ongeduldig maar ik ben ondertussen wel al meer dan 10 weken off"

damn shit, is dit niet je 3de kuur sinds 2006?

jij doet eig gewoon 10on - 10off ?

doe het toch gewoon chill kerel, wat word de volgende in februari 1000 test + 800 boldenon ?

veel succes gewenst, hopenlijk deze kuur meer gains, maar ik zou toch eens een rust van 20-24 weken inlassen!
 
"Ja ik ben wat ongeduldig maar ik ben ondertussen wel al meer dan 10 weken off"

damn shit, is dit niet je 3de kuur sinds 2006?

jij doet eig gewoon 10on - 10off ?

doe het toch gewoon chill kerel, wat word de volgende in februari 1000 test + 800 boldenon ?

veel succes gewenst, hopenlijk deze kuur meer gains, maar ik zou toch eens een rust van 20-24 weken inlassen!


Ja ben ik van plan, na deze ga ik een lange tijd off, indien ik mijn gewicht stabiel kan houden, ga ik zelfs proberen totaal nooit niets meer van a.s. te gebruiken. Heb nu een goed trainingschema gevonden dat werkt voor me en mijn voeding grondig aangepast.

Gr.
 
Waarom niet 500mg E5D of 250MG E3D. Dan zit je boven 500 maar onder de 750?
 
Ja ben ik van plan, na deze ga ik een lange tijd off, indien ik mijn gewicht stabiel kan houden, ga ik zelfs proberen totaal nooit niets meer van a.s. te gebruiken. Heb nu een goed trainingschema gevonden dat werkt voor me en mijn voeding grondig aangepast.

Gr.

ergens geloof ik hier geen ZAK van, je springt van de ene in de andere kuur en zegt nu ineens na deze kuur waarsch nooit meer te gebruiken, come on kerel maak jezelf niks wijs, zet die spullen in de kast en toon de volgende 3 maanden dicipline in voeding en eten en kuur dan!
 
ergens geloof ik hier geen ZAK van, je springt van de ene in de andere kuur en zegt nu ineens na deze kuur waarsch nooit meer te gebruiken, come on kerel maak jezelf niks wijs, zet die spullen in de kast en toon de volgende 3 maanden dicipline in voeding en eten en kuur dan!

haha idd in een jaar tijd 3kuren en daarna nooit weer???i don't think so!
je wil toch altijd meer!

maare denk je niet dat je vorige gains tegen vielen omdat je zo snel weer begonnen was?
 
Nee ik denk dat dat kwam doordat de spullen ondergedoseerd waren (want de eerste 4 weken met de halodrol gingen goed) en m'n trainingschema was niet zo goed (overtraining) en voeding was ok maar niet echt 100%.

Nu is m'n voeding en training echt goed.

Er zijn trouwens mensen die blijven kuren (en zwaarder ook) zonder te stoppen, ik vind dan dat ik het nog goed doe 10 weken on, 12 weken off.

De bedoeling is echt van geen anabolen meer te nemen na deze kuur. Het klinkt hard en ongeloofwaardig maar toch ga ik proberen van hierna naturel voort te doen en de massa te behouden. Of het gaat lukken weet ik nog niet, we zien wel...

Het is ook mijn bedoeling niet om ronnie coleman achterna te gaan ofzo eh, gewoon goed gespierd maar niet overdreven en droog staan is voldoende voor mij.
 
Nee ik denk dat dat kwam doordat de spullen ondergedoseerd waren (want de eerste 4 weken met de halodrol gingen goed) en m'n trainingschema was niet zo goed (overtraining) en voeding was ok maar niet echt 100%.

Nu is m'n voeding en training echt goed.

Er zijn trouwens mensen die blijven kuren (en zwaarder ook) zonder te stoppen, ik vind dan dat ik het nog goed doe 10 weken on, 12 weken off.

De bedoeling is echt van geen anabolen meer te nemen na deze kuur. Het klinkt hard en ongeloofwaardig maar toch ga ik proberen van hierna naturel voort te doen en de massa te behouden. Of het gaat lukken weet ik nog niet, we zien wel...

Het is ook mijn bedoeling niet om ronnie coleman achterna te gaan ofzo eh, gewoon goed gespierd maar niet overdreven en droog staan is voldoende voor mij.


je moet t allemaal zef weten, je bent igg knap eigenwijs. en overtraining terwijl je flink aan de as zit is kul, dat kan bijna niet.
verder heb je met je nieuwe schema vooruitgang en toch ga je er weer aan...vaag.
en laatste kuur? right..neem ik me ook altijd voor

en 10 op en 12 af is meer iets voor meer gevorderde zeker gezien het feit dat pct er ook nog in zit.

zoals al eerder gezegd veel plezier ermee
 
je moet t allemaal zef weten, je bent igg knap eigenwijs. en overtraining terwijl je flink aan de as zit is kul, dat kan bijna niet.
verder heb je met je nieuwe schema vooruitgang en toch ga je er weer aan...vaag.
en laatste kuur? right..neem ik me ook altijd voor

en 10 op en 12 af is meer iets voor meer gevorderde zeker gezien het feit dat pct er ook nog in zit.

zoals al eerder gezegd veel plezier ermee

Hey dennis,

het is helemaal m'n bedoeling niet om eigenwijs te doen hoor, maar ik heb er zo lang zitten over twijfelen en nadenken... en nu ik besloten heb om te kuren ga ik het zeker doen, maar over doseringen en middelen aanvaard ik alle goede raad die ik krijg. Voor de rest probeer ik gewoon m'n ervaringen te delen, de goede en de slechte...

Dit forum is trouwens echt super, al de ervaringen en informatie van mensen die het persoonlijk ervaren hebben is veel waardevoller dan de "steroiden-boekjes".

Gr.
 
Hey dennis,

het is helemaal m'n bedoeling niet om eigenwijs te doen hoor, maar ik heb er zo lang zitten over twijfelen en nadenken... en nu ik besloten heb om te kuren ga ik het zeker doen


Dude, hoelang heb je er dan over nagedacht als je 10 weken on bent en 12 weken off ? En no offence, maar bovenstaande is wel degenlijk eigenwijs. Maar zoals de rest al zegt suc6 bro.
 
Back
Naar boven