XXL Nutrition

Ramadan....last van? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zegt ook al genoeg over jou vriend.
Mijn Turkse maten zien zichzelf wel als NL.
Lopen in het oranje rond bij de NL wedstrijden.
Sprekend vloeiend NL, beter als mijzelf. Hebben goede opleidingen/banen.
Hebben een hekel aan 90% van de allochtonen (raar he dat ook allochtonen een hekel hebben aan andere allochtonen).
Hun spreken niet eens goed turks (wel wat).
Zijn dus gewoon aangepast zoals het hoort.

Tuurlijk hebben ze ook nog wel gevoel voor Turkije. Dat zal er ook nooit uitgaan. Dat verlangt ook niemand. Maar gedraag je volgens de nederlandse standaard, en je hebt een mooi leven, ook als allochtoon zijnde!



het bewijs dat je niet word geaccepteerd totdat je helemaal geassimileerd bent;)
en ik ken ook genoeg autochtonen die hekel hebben aan andere autochtonen:) raar he?

ben jij wel aangepast zoals het hoort? nee jij hoeft niet he, jij bent een autochtoon:)
jonge nederland is een multiculturele land en zal altijd zo blijven, je kan gaan huilen en vertrekken uit nederland of je kan respect hebben voorelkaar..

komt dat woord je bekend voor? RESPECT?? dat kennen jouw soort mensen niet..
 
komt dat woord je bekend voor? RESPECT?? dat kennen jouw soort mensen niet..

Komt dat bij moslims voor.. respect.. jonge respect voor de Nederlandse samenleving is ver te zoeken wanneer ik weer eens in de metro sta naast een paar gasten die alleen maar een btje hun eigen taaltje aan het brabbelen zijn. We leven hier niet in de marokkaanse hooglanden maar in een westerse beschaving vriend.
 
Wil je zeiken over schrijffouten? Nederlander moet met een hoofdletter, ook in het midden van een zin. Ramadan is met 1 m en niet met 2. En je zet een vraagteken achter een zin die geen vraag is. En het woord nix wordt als "niks" geschreven.

laat hem man, hij is echt grappig:)
hij kan niet inhoudelijk reageren.. drm verbeterd hij mijn msntaal:) en hij kan zich niet eens herinneren wat hij heeft getypt..
eerst maakt hij een opmerking:
' dan blazen ze wel weer een vlieguig op, en zijn ze zielig'

en daarna herinnert hij zich er niks meer van... ben benieuwd wat hij hiermee bedoelde als het geen 11 september was wat hij bedoelde..
 
en we zijn terug vertrokken.
Is het mogelijk uit jullie microwereldje te ontsnappen en eens na te denken over wat het wetenschappelijk onderzoek aantoonde?

Ja, toen ik klein was, en toenik groot was, en toen ik naar de winkel ging,...
jeetje!

MAAR NIEMAND ONTKENT DAT. NIEMAND ONTKENT DAT ZE ZO ZIJN; WE ONTKENNEN WEL DE VERKLARINGEN DIE JULLIE ER AAN GEVEN.

Laatste keer goede keer? here we go: als je in een achtergestelde wijk woont heb je meer kans om slecht opgevoed te zijn en crimineel te worden; Allochtoenen zijn sterker vertegenwoordigd in deze wijken. Logische conclusie: ze zijn sterker vertegenwoordigd in de statistieken.
Heeft niks met etniciteit te maken maar met SES (sociaal economische status).
 
het bewijs dat je niet word geaccepteerd totdat je helemaal geassimileerd bent;)
en ik ken ook genoeg autochtonen die hekel hebben aan andere autochtonen:) raar he?

ben jij wel aangepast zoals het hoort? nee jij hoeft niet he, jij bent een autochtoon:)
jonge nederland is een multiculturele land en zal altijd zo blijven, je kan gaan huilen en vertrekken uit nederland of je kan respect hebben voorelkaar..

komt dat woord je bekend voor? RESPECT?? dat kennen jouw soort mensen niet..

Idd volledig aanpassen ja. Dan hoor je er hier bij!:mad:
Ikzelf heb ook genoeg hekel aan autochtonen en vind ook dat ze die keihard moeten aanpakken. Zoek maar 1 posting waarin ik dat niet vind!

Waaraan moet ik me aanpassen. Ik spreek NL, misschien licht nijmeegs accentje;) . Ik gedraag me volgens de normale richtlijnen die hier gelden.
NL is geen multicultureel land. Er wonen hier veel culturen, maar de meeste kunnen niet met elkaar overweg.

Respect vind ik een overtrokken iets. Ik heb niet zo maar respect voor iedereen. Moet je verdienen!

Maar hoe zit het met de haat van de allochtonen onderling.
Turken en Marokanen gaan ook niet lekker samen.
En Antilianen hebben ook een hekel aan Marokanen.
Hmm waar komt dat dan vandaan??

Dus zeg nu niet dat wij geen respect hebben!
Je eigen niet willen aanpassen is in elk geval geen betuiging van respect!
 
Thinkalot heb jij ofwel zelf geen baan, of zie je niet dat deze discussie zinloos is?

Ik bedoel, 170 posts a 5 minuten per post, maakt ruim 24 uur zinloos discussieren, zoals je zelf terecht opmerkt.
 
het bewijs dat je niet word geaccepteerd totdat je helemaal geassimileerd bent;)
en ik ken ook genoeg autochtonen die hekel hebben aan andere autochtonen:) raar he?

ben jij wel aangepast zoals het hoort? nee jij hoeft niet he, jij bent een autochtoon:)
jonge nederland is een multiculturele land en zal altijd zo blijven, je kan gaan huilen en vertrekken uit nederland of je kan respect hebben voorelkaar..

komt dat woord je bekend voor? RESPECT?? dat kennen jouw soort mensen niet..

Klopt, alleen negers en moslims sissen dat woord op de hoek van de straat.
 
Komt dat bij moslims voor.. respect.. jonge respect voor de Nederlandse samenleving is ver te zoeken wanneer ik weer eens in de metro sta naast een paar gasten die alleen maar een btje hun eigen taaltje aan het brabbelen zijn. We leven hier niet in de marokkaanse hooglanden maar in een westerse beschaving vriend.

als het goede moslims waren zou het zeker voorkomen. maar jullie willen dat we minder religeus zijn en minder streng, en dan krijg je dit..
als je ons geloof afneemt neem je ook onze vele goede eigenschappen weg, die we van onze geloof hebben mee gekregen..
 
Idd volledig aanpassen ja. Dan hoor je er hier bij!:mad:
Ikzelf heb ook genoeg hekel aan autochtonen en vind ook dat ze die keihard moeten aanpakken. Zoek maar 1 posting waarin ik dat niet vind!

Waaraan moet ik me aanpassen. Ik spreek NL, misschien licht nijmeegs accentje;) . Ik gedraag me volgens de normale richtlijnen die hier gelden.
NL is geen multicultureel land. Er wonen hier veel culturen, maar de meeste kunnen niet met elkaar overweg.

Respect vind ik een overtrokken iets. Ik heb niet zo maar respect voor iedereen. Moet je verdienen!

Maar hoe zit het met de haat van de allochtonen onderling.
Turken en Marokanen gaan ook niet lekker samen.
En Antilianen hebben ook een hekel aan Marokanen.
Hmm waar komt dat dan vandaan??

Dus zeg nu niet dat wij geen respect hebben!
Je eigen niet willen aanpassen is in elk geval geen betuiging van respect!



je bekijkt het verkeerd. het is niet zo dat allochtonen 1 groep en 1 volk is en dat ze elkaar haten ofzo..

het zijn allemaal verschillende volken,
antilianen nederlanders turken marrokanen.. in al die volken heb je wel mensen die elkaar haten het is niet zo van allochtonen haten elkaar. jah allochtonen bestaan uit meerdere volken autochtonn niet:) en dan heb je nog aardig wat autochtonen die hun eigen volk soms niet goedkeuren etc..
 
als het goede moslims waren zou het zeker voorkomen. maar jullie willen dat we minder religeus zijn en minder streng, en dan krijg je dit..
als je ons geloof afneemt neem je ook onze vele goede eigenschappen weg, die we van onze geloof hebben mee gekregen..

Laat me niet lachen man, zoals wat dan?
 
Laat me niet lachen man, zoals wat dan?


respect? manieren? begrip?
de islam maakt je echt een beter mens:) geloof het of niet..
mensen halen altijd moslims en islam door elkaar.. niet elke moslim praktiseert de islam zoals het hoort;) eigelijk velen niet.. maar dat zien vele niet moslims niet.. die nemen alles aan wat ze op tv horen en op straat zien..wat ik wel heel jammer vind
 
respect? manieren? begrip?
de islam maakt je echt een beter mens:) geloof het of niet..
mensen halen altijd moslims en islam door elkaar.. niet elke moslim praktiseert de islam zoals het hoort;) eigelijk velen niet.. maar dat zien vele niet moslims niet.. die nemen alles aan wat ze op tv horen en op straat zien..wat ik wel heel jammer vind

Precies wat ik wilde horen. Dat hebben jullie uit jezelf niet? Mooi groepje tuig dan, met zogenaamde normen en waarden uit een fictief plakboek bijeengebonden.

Weet je, een goed mens heeft die drie dingen UIT ZICHZELF. Daar heb je geen islam voor nodig.
 
Precies wat ik wilde horen. Dat hebben jullie uit jezelf niet? Mooi groepje tuig dan, met zogenaamde normen en waarden uit een fictief plakboek bijeengebonden.

Weet je, een goed mens heeft die drie dingen UIT ZICHZELF. Daar heb je geen islam voor nodig.

nou dan zijn hier weinig goede mensen, neem ik aan?

1. respect voor ander mans geloof of cultuur zie ik weinig, ook op school zelfs bij de doktor..
2. manieren? nou als je eens zag wat voor grote bek vele autochtonen hebben tegen hun ouderen.. manieren hebben ze voor ouderen niet..
3. begrip? come on, dit hoef ik niet eens op te noemen.. begrip bestaat in nederland al jaren niet meer.. in ieder geval in velen niet..


aan die dik gedrukte zin boven kan ik zien dat je punt 1 en 3 niet hebt..


en begrijp me niet vekeerd, ik zeg niet dat deze punten alleen in islam of dankzij de islam voorkomen ofz.. maar het heeft zeker veel effect op ons..
 
Precies wat ik wilde horen. Dat hebben jullie uit jezelf niet? Mooi groepje tuig dan, met zogenaamde normen en waarden uit een fictief plakboek bijeengebonden.

Weet je, een goed mens heeft die drie dingen UIT ZICHZELF. Daar heb je geen islam voor nodig.

De Europsese waarden en normen zijn gebaseerd op ons christelijk verleden. Deze waarden zijn dezelfde als de waarden in de Islam.
of je het nu wil of niet, je ouders D., hebben je opgevoed met christelijke waarden. Daar kan j niet onderuit. Of denk je nu echt dat je geboren wordt met de eigenschap: eerlijkheid, naastenliefde,...
 
nou dan zijn hier weinig goede mensen, neem ik aan?

1. respect voor ander mans geloof of cultuur zie ik weinig, ook op school zelfs bij de doktor..
2. manieren? nou als je eens zag wat voor grote bek vele allochtonen hebben tegen hun ouderen.. manieren hebben ze voor ouderen niet..
3. begrip? come on, dit hoef ik niet eens op te noemen.. begrip bestaat in nederland al jaren niet meer.. in ieder geval in velen niet..


aan die dik gedrukte zin boven kan ik zien dat je punt 1 en 3 niet hebt..
1. Geloof is dus overbodig, waarom zou je er begrip voor willen hebben? Geloven in fabeltjes en slechte verhalen is ronduit kinderachtig. Ik heb geen respect voor "geloof" en het uitoefenen daarvan
2. Inderdaad, vergeet er niet bij te vermelden dat die allochtonen ook op oude vrouwtjes spugen. En dat zijn ook moslims! Maar stoppen ze ermee als je hun geloof afpakt?
3. Ok.

De Europsese waarden en normen zijn gebaseerd op ons christelijk verleden. Deze waarden zijn dezelfde als de waarden in de Islam.
of je het nu wil of niet, je ouders D., hebben je opgevoed met christelijke waarden. Daar kan j niet onderuit. Of denk je nu echt dat je geboren wordt met de eigenschap: eerlijkheid, naastenliefde,...

De normen en waarden van het christelijk zijn gebaseerd op een menselijk gevoel van goed en kwaad. Bovendien is onze grondwet en overige wetgeving inmiddels iets meer dan de 10 geboden. Mijn ouders hebben me inderdaad met die waarden opgevoed, de schatten. Maar daarom is het nog niet dat ik goed en kwaad onderscheid, dat kan ook prima ZONDER geloof. En met name zonder de islam.
 
1. Geloof is dus overbodig, waarom zou je er begrip voor willen hebben? Geloven in fabeltjes en slechte verhalen is ronduit kinderachtig. Ik heb geen respect voor "geloof" en het uitoefenen daarvan
2. Inderdaad, vergeet er niet bij te vermelden dat die allochtonen ook op oude vrouwtjes spugen. En dat zijn ook moslims! Maar stoppen ze ermee als je hun geloof afpakt?
3. Ok.



De normen en waarden van het christelijk zijn gebaseerd op een menselijk gevoel van goed en kwaad. Bovendien is onze grondwet en overige wetgeving inmiddels iets meer dan de 10 geboden. Mijn ouders hebben me inderdaad met die waarden opgevoed, de schatten. Maar daarom is het nog niet dat ik goed en kwaad onderscheid, dat kan ook prima ZONDER geloof. En met name zonder de islam.

met puntje 2 bedoelde hij wellicht autochtonen. hij ou zeggen dat autochtonen te weinig respect hebben voor hun ouders en dant dat in de islam niet mag.

Onze hele westerse cultuur en opvatting over goed en kwaad is gebaseerd op het christendom. Je bent, zonde dat je het wil, opgezadeld met een "christelijk" idee over goed en kwaad.
 
met puntje 2 bedoelde hij wellicht autochtonen. hij ou zeggen dat autochtonen te weinig respect hebben voor hun ouders en dant dat in de islam niet mag.

Onze hele westerse cultuur en opvatting over goed en kwaad is gebaseerd op het christendom. Je bent, zonde dat je het wil, opgezadeld met een "christelijk" idee over goed en kwaad.

Whatever dude. Alsof we zonder geloof niet wisten wat goed en kwaad is.

Geen respect voor ouderen heeft niet te maken met geloof, maar met cultuur!

1-0
 
Precies wat ik wilde horen. Dat hebben jullie uit jezelf niet? Mooi groepje tuig dan, met zogenaamde normen en waarden uit een fictief plakboek bijeengebonden.

Weet je, een goed mens heeft die drie dingen UIT ZICHZELF. Daar heb je geen islam voor nodig.

dus wanneer begin jij eens een goed mens te zijn? :hello:
 
Whatever dude. Alsof we zonder geloof niet wisten wat goed en kwaad is.

Geen respect voor ouderen heeft niet te maken met geloof, maar met cultuur!

1-0

100 voor mij- 3 voor jou (of 2 )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven