MuscleMeat

Motorsport passie! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tsja, als je in je 2e seizoen wereldkampioen word in de 125cc daarna hetzelfde flikt in de 250cc krijg je een voorstel of je hogerop wil.
Kijk maar naar een Dani Pedrosa, Casey Stoner en Toni Elias en de 500cc was de klasse waar het grote geld zat ( nu MotoGP )
 
Jep die, alleen van de zijkant wa sie veel mooier.

@ghostrider:
Je bent niet geheel objectief.

Biaggi had geholpen om de M1 competetief te maken.
Het jaar dat Rossi kwam is er zoveel veranderd aan de motor om Rossi een kampioenswaardige fiets te geven, en deze was ook niet meer te vergelijken met de fiets die Biaggi het jaar ervoor had. Heeft zowel Yamaha als Rossi toegegeven.

Kom niet aan max:D


Maar wie heeft er voor gezorgd dat de motor compleet anders is geworden!? Rossi zelf.

Heb je zijn boek gelezen?

Rossi en burgess is zoiezo de gouden combinatie er ook niemand anders in de motogp die een machine kan ontwikkelen zoals rossi.Rossi zal volgend jaar op de nieuw machines ook zeker weer wereldkampioen worden.

Maar rossi is gewoon mijn held, Hij rijd gewoon lekker aggressief en zijn persoonlijkheid spreekt mij ook erg aan.
 
GP-racing rulez..max biaggi, valentino rossi, en de hele nieuwe genertie motards van de GP....ROOOOXXXXXXXXXXXXXX!!!!:woot:
 
ik heb nooit iets om motorsport gegeven maar dingen kunnen veranderen:
ik ben verhuisd en nu heb ik een buurman die in het idm rijd met superbike
en niet onaardig nu ben ik naar een paar races geweest en moet zeggen is
dus wel spannend en sfeervol dus zit eigenlijk te wachten op het nieuwe
seizoen en dan gaan we weer enkele keren kijken. Voor 2 jaren was hij kampioen supersport idm mooi feestje gehad dus :D

Doe werner de groeten van me :D
 
Welk boek Gijs?

Motogenius?

Die heb ik nl leuk boek, maar die haalt het niet bij mijn boeken van Doohan met handtekening en persoonlijke boodschap :D
 
Maar wie heeft er voor gezorgd dat de motor compleet anders is geworden!? Rossi zelf.

Heb je zijn boek gelezen?

Rossi en burgess is zoiezo de gouden combinatie er ook niemand anders in de motogp die een machine kan ontwikkelen zoals rossi.Rossi zal volgend jaar op de nieuw machines ook zeker weer wereldkampioen worden.

Maar rossi is gewoon mijn held, Hij rijd gewoon lekker aggressief en zijn persoonlijkheid spreekt mij ook erg aan.

Budget om de motor aan t epassen is pas gekomen toen Rossi getekend had. Die extra centen hadden ze bij Biaggi nog niet besteed. Get was al de betere stuurfiets, alleen het vermogen zat er nog niet in.
Toen dichten ze het gat kwa vermogen een heel eind en voila. Biaggi won ook af en toe op de Yamaha.

Blijf erbij dat Rossi met zijn rijsT beter op de honda had kunnen blijven. Was hij veel ongenaakbaarder geweest.

Laat hem maar op kawa rijden, dan heeft ie er een echte fan bij!
 
Biaggi won af en toe op de Yamaha, maar dat kwam omdat Rossi dan problemen had :D
De Honda is misschien wel beter, maar voor Rossi zat er totaal geen uitdaging meer in Rossi won met grote overmacht.
En zelfs de laatste startplaats op de grid was geen garantie dat hij niet won.
En Rossi is nu ook ongenaakbaar vooral als je weet waar hij vandaan is gekomen dit seizoen qua pech.
Rossi heeft vaak geluk gehad in het verleden, maar dit seizoen is hij sterker dan ooit!
 
MotoGP vind ik niet zoveel meer aan. De SBK vind ik echt stukken mooier en spannender. De sfeer op Assen is met het SBK ook beter, vind ik. Haga en Walker zijn mijn favoriet van nu.
En als je ECHT mooie acties wil zien moet je eens wat races downloaden van het Canadese Superbike met o.a. Jordan Szoke
 
Biaggi won af en toe op de Yamaha, maar dat kwam omdat Rossi dan problemen had :D
De Honda is misschien wel beter, maar voor Rossi zat er totaal geen uitdaging meer in Rossi won met grote overmacht.
En zelfs de laatste startplaats op de grid was geen garantie dat hij niet won.
En Rossi is nu ook ongenaakbaar vooral als je weet waar hij vandaan is gekomen dit seizoen qua pech.
Rossi heeft vaak geluk gehad in het verleden, maar dit seizoen is hij sterker dan ooit!

Misschien had ie altijd wel heel veel geluk:D
Ik stop met pesten want hij is momenteel gewoon verreweg de beste;)
Maar toch blijf ik voor Biaggi.

@Scaleo:
BK was eerst ook verreweg mijn favo, maar de zx7 verdween. En toen ook mijn passie. Walker maakte me op de ZX10 ook nog wel gelukkig soms:D

MotoGP ook weer kawa. Als ze er ook nog eens op blijven zitten;)
 
SBK is ook niet meer wat het geweest was.
Walker gaat nu naar het Brits SBK het SBK kon mij bekoren met Chili,Bostrom,Corser,Haga,Edwards,Laconi en Hodgson.
 
In de MotoGP eindigt Kawa meestal in de top 10, als ze elkaar niet onderuit rijden :D Best een goed resultaat, ze hebben lang niet zoveel financiële middelen als de grote(re) constructeurs. Denk dat ze het met de 800cc machines beter gaan doen, ligt er natuurlijk ook aan welke coureurs ze contracteren in 2007. Hoop wel dat Nakano blijft.

De ZX-7R is inderdaad een super mooie machine, maar de 10 is zo bruut :D
 
SBK is ook niet meer wat het geweest was.
Walker gaat nu naar het Brits SBK het SBK kon mij bekoren met Chili,Bostrom,Corser,Haga,Edwards,Laconi en Hodgson.

Wat dacht je van Bayliss? Oh yeah! En Biaggi rijd volgend jaar ook SBK op de GSX-R. Komt helemaal goed.
 
Rossi heeft vaak heel veel geluk gehad.
Met name in de 250 cc waarbij de leider en de nummer 2 elkaar van de baan reden en Rossi zo 25 punten in zijn schoot geworpen kreeg.
Dit gebeurde ook vaak in de 500cc ( Biaggi die op zn muil ging terwijl hij de kop aanvoerde ) en in de MotoGP waarbij Sete Gibernau de bocht te ruim nam of zoals in Portugal enkele jaren geleden op zn muil ging in de regen.
Bij Mick Doohan zag je het ook vaak dat mensen die voor hem reden zenuwachtig waren als hij achter hun reed.
En het mooiste was als er fouten gemaakt werden door de koploper.
Rossi en Doohan zijn beide mannen die geluk afdwongen Doohan stond bekend om het vele driften wat hij deed wat hij nog beter beheerste dan Garry McCoy liet zien.
 
In de MotoGP eindigt Kawa meestal in de top 10, als ze elkaar niet onderuit rijden :D Best een goed resultaat, ze hebben lang niet zoveel financiële middelen als de grote(re) constructeurs. Denk dat ze het met de 800cc machines beter gaan doen, ligt er natuurlijk ook aan welke coureurs ze contracteren in 2007. Hoop wel dat Nakano blijft.

De ZX-7R is inderdaad een super mooie machine, maar de 10 is zo bruut :D

De race in Portugal gezien met Hayden en Pedrosa?
Dat zijn nou echt Honda's hoor :p
 
Kan mij een stunt van Hoffmann op straat herinneren ( motor werd getoont aan het publiek ) dat hij een burn out zou doen.
Helaas ging hij onderuit en brak hij zn arm en dan ben je een professioneel coureur :D
Dat is de enige kawa moment die ik mij kan herinneren ook 1 van de weinige keren dat een kawasaki meer dan 3 seconden air-time kreeg :p
 
MotoGP vind ik niet zoveel meer aan. De SBK vind ik echt stukken mooier en spannender. De sfeer op Assen is met het SBK ook beter, vind ik. Haga en Walker zijn mijn favoriet van nu.
En als je ECHT mooie acties wil zien moet je eens wat races downloaden van het Canadese Superbike met o.a. Jordan Szoke

Walker zien we in 2007 niet meer in aktie, heeft getekend bij Rizla Crescent Suzuki team om British Superbike te rijden.
 
Walker zien we in 2007 niet meer in aktie, heeft getekend bij Rizla Crescent Suzuki team om British Superbike te rijden.

Idd, it's a shame :(
 
Back
Naar boven