MuscleMeat

philips lcd voor 99 euro

Bezoekers in dit topic

Hmm .. Nu is het eigenlijk wel leuk om een berg nep bestellingen te doen ... Persoonlijk bellen ... Cool !!!
 
heb er heen gebeld en je krijgt inderdaad de steunen thuis gestuurd, ik heb wel 5 maal een excuses aangeboden gekregen :D
de tv kost 2199,00 voor de gene die er benieuwd naar zijn

No way, deze tv kost zo rond de 900 euro. Kun je wel ff zoeken. ;)
 
799 euro kost ie in duitsland :P
 
Kun je niet ff naar de BCC gaan, die hebben toch zo'n laagste prijs garantie? Zeg je: luister eens hier vriend, die TV kost bij de otto 99 euro dus ik wil hem voor 99 euro en geen cent meer!
 
Kun je niet ff naar de BCC gaan, die hebben toch zo'n laagste prijs garantie? Zeg je: luister eens hier vriend, die TV kost bij de otto 99 euro dus ik wil hem voor 99 euro en geen cent meer!


:roflol:

Goeie tip!!!
 
Zojuist op de radio gehoord dat degenen die een orderbevestiging hebben gehad de TV gewoon geleverd moeten krijgen voor 99€.

Wijzigingen en drukfouten voorbehouden klinkt erg leuk,maar op het moment dat ze jouw order bevestigen,moeten ze voor dat bedrag over de brug komen.

Dus iedereen met een bevestigingsmail, gefeliciteerd met je mooie tv!!:D
 
lol zou mooi zijn :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zojuist op de radio gehoord dat degenen die een orderbevestiging hebben gehad de TV gewoon geleverd moeten krijgen voor 99€.

Wijzigingen en drukfouten voorbehouden klinkt erg leuk,maar op het moment dat ze jouw order bevestigen,moeten ze voor dat bedrag over de brug komen.

Dus iedereen met een bevestigingsmail, gefeliciteerd met je mooie tv!!:D
Dát zou mooi zijn.

Bron?
 
Zojuist op de radio gehoord dat degenen die een orderbevestiging hebben gehad de TV gewoon geleverd moeten krijgen voor 99€.

Wijzigingen en drukfouten voorbehouden klinkt erg leuk,maar op het moment dat ze jouw order bevestigen,moeten ze voor dat bedrag over de brug komen.

Dus iedereen met een bevestigingsmail, gefeliciteerd met je mooie tv!!:D

Lul niet zo slap man!!

Ongeveer elfhonderd mensen hebben deze week proberen te profiteren van wat leek om een superkoopje. Postorderbedrijf Otto had namelijk per abuis een LCD-tv op zijn site gezet die niet voor de normale prijs van 999 euro zou worden verkocht, maar voor die van slechts 99 euro..

Volgens een woordvoerder van de site stond de fout er al sinds vrijdag op. Dat de fout niet onopgemerkt bleef bleek wel uit de elfhonderd bestelling die eruit voortkwamen, zo ook van users op het FOK!forum. Het bedrijf zegt dat de fout is ontstaan door de prijs van de tv te verwisselen met die van een bijbehorende wandsteun. Otto gaat alle klanten die de tv hebben besteld telefonisch benaderen met excuses, maar zal de tv niet leveren voor de lage prijs.

(Bron:fok.nl)
 
Zojuist op de radio gehoord dat degenen die een orderbevestiging hebben gehad de TV gewoon geleverd moeten krijgen voor 99€.

Wijzigingen en drukfouten voorbehouden klinkt erg leuk,maar op het moment dat ze jouw order bevestigen,moeten ze voor dat bedrag over de brug komen.

Dus iedereen met een bevestigingsmail, gefeliciteerd met je mooie tv!!:D

Whaha dat zou echt vet zijn. En echt zuur voor de mensen die hun TV geannuleerd hebben haha.
 
Ik denk niet dat ze gaan leveren. Dat wordt een artikel met onbepaalde levertijd.
 
Wat doe jij nou bijdehand joh pisnicht??!!

Niet mijn idee,maar net op de radio gehoord zeg ik toch??!!.
Beetje makkie an dan jij!!!

Rustig aan, het gaat maar om wat LCD-TV's.
 
Weet ik, maar hij moet niet gelijk zo kick gaan lopen doen met zijn "lul niet zo slap". Daar hou ik niet van nl.
 
Wat doe jij nou bijdehand joh pisnicht??!!

Niet mijn idee,maar net op de radio gehoord zeg ik toch??!!.
Beetje makkie an dan jij!!!

:roflol:

Hou je koest man dwaas...

Op welke zender heb je het gehoord?
 
Misschien krijgen we wel allemaal een coïtus-suprise pakketje van de otto te koop als troost :cool:
 
heb er heen gebeld en je krijgt inderdaad de steunen thuis gestuurd, ik heb wel 5 maal een excuses aangeboden gekregen :D
de tv kost 2199,00 voor de gene die er benieuwd naar zijn

Dat is bullshit, want dat mogen ze niet doen! Kijk naar de beschrijvingen. Zo kunnen ze je ook een trui laten bestellen en je daarna een koelkast leveren, want ze hebben het door elkaar gehaald!

Zojuist op de radio gehoord dat degenen die een orderbevestiging hebben gehad de TV gewoon geleverd moeten krijgen voor 99€.

Wijzigingen en drukfouten voorbehouden klinkt erg leuk,maar op het moment dat ze jouw order bevestigen,moeten ze voor dat bedrag over de brug komen.

Dus iedereen met een bevestigingsmail, gefeliciteerd met je mooie tv!!:D

Haha, dat zou wel vet zijn zeg!! Als dat zo is, mogen degene die hem net geannuleerd hadden wel een TV van mij kopen voor 500 euro! :D
 
Back
Naar boven