AndroidHealthClinic

Dorian op de Olympia van 1994 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeer netjes. Maar de laatste jaren van zn carriere(zie Best of dorian Yates) was ie echt veel groter. Daar vond ik hem ook mooier. Maar ja meningen verschillen :P

YouTube - Best of Dorian Yates
 
altijd flinke kuiten die Dorian. kan Ronnie nog wat van leren:o
 
zeer netjes. Maar de laatste jaren van zn carriere(zie Best of dorian Yates) was ie echt veel groter. Daar vond ik hem ook mooier.
Witte/zwarte sokken verhaal...
 
Mega fysiek
 
Die gast had voor zijn tijd een te belachelijke rug gewoon...
 
damn, ik wou dat er in Nederland meer van die hardcore scholen waren zonder cardio shit.
 
damn, ik wou dat er in Nederland meer van die hardcore scholen waren zonder cardio shit.

Nou opzich is dat niet zo erg als er een paar cardio apparaten staan hoor....alleen de meeste sportscholen zijn voor de helft gevuld met cardio apparaten.........

Op mijn sportschool hebben ze 1 rijtje cardio apparaten vrij weinig dus neemt maar 5 procent van de ruimte in misschien net genoeg voor mensen die bijvoorbeeld aan het cutten zijn.
 
damn, ik wou dat er in Nederland meer van die hardcore scholen waren zonder cardio shit.

IFBB pro's doen geen cardio wil je zeggen? ;)
 
IFBB pro's doen geen cardio wil je zeggen? ;)

Natuurlijk doen ze wel cardio, maar het gaat erom dat tegenwoordig een gemiddelde sportschool bestaat uit cardio en machines.
Voor mij is het persoonlijk geen probleem, ik kan ook heel goed buiten joggen als het niet regent.
 
zeer netjes. Maar de laatste jaren van zn carriere(zie Best of dorian Yates) was ie echt veel groter. Daar vond ik hem ook mooier. Maar ja meningen verschillen :P

YouTube - Best of Dorian Yates

Filmpje hier in 94 woog hij 265 pond, dus om en bij de 120 kg. Weet niet meer wat Dorian zn hoogste gewicht was op een Olympia maar zo veel meer zal het niet geweest zijn
 
Hij is hier wel depleted. Te ver doorgegaan in zijn dieet. Op zijn top was toch 125-126 kg. Plus veel harder nog.
 
Zo'n gruwelijk gezicht als dorian op zn knieen zit met zn hoofd omlaag. Ook als ze van onderaf zn rug filmen, net een jet pack wat ie aan heeft.

P.S: zieke shit rtodeep...kippenvel aanwezig hier :D
 
Dorian owned Ronnie
 
Back
Naar boven