Fitness Seller

Meiden Vinden zichzelf te dik!!?

Bezoekers in dit topic

Vrouwen sporen niet! Ken er zo ook een paar die zichzelf te 'dik' vinden.. Je praat het toch niet uit hun kop. Laat ze er zelf maar lekker achterkomen!
 
Ik wordt altijd zo moe van dat te dik gezever. Ik los dat heel simpel op, als ze naar mij toekomen en zeggen: Ik ga lijnen, want ik ben te dik... zeg ik meteen: Ja meid idd, waarom ben je niet eerder begonnen ? Je bent idd best wel dik !
Op zo'n moment weten vrouwen echt niet wat ze moeten zeggen, want eigenlijk vinden ze het natuurlijk ook best wel meevallen... Maar ach, ik ben van het gezeur af en zij kan met de tip doen wat ze wil.
Eigenlijk is het gewoon een stukje aandacht trekken.
 
Vrouwen sporen niet! Ken er zo ook een paar die zichzelf te 'dik' vinden.. Je praat het toch niet uit hun kop. Laat ze er zelf maar lekker achterkomen!


Euhm Aimee jij bent toch ook een vrouw?
Of is dit een verkapt ik heb eigenlijk een piemohl topic?:D
 
ik ken het zulke momente heeft mn vriendin ook vind ze zichzelf te dik terwijl da nie is,en slaat ze gewwon avond eten over, da ze dan gewoon gaat sporte,zucht vrouwe....
 
Jammer dat juist de wijven die echt te dik zijn er maling aan hebben en juist veel meisjes die te mager zijn zich nog steeds dik vinden. Trieste ziekte, anorexia. :(
 
Is maar goed ook dat ze zichzelf dik vinden, het overgrote deel van alle meiden is namelijk gewoon vadsig.
 
Mijn ex was 1.56 en woog 42 kilo en ze vond dat ze nog teveel vet had :roflol:
 
Grappig dat dit topic word aangemaakt :D


Komt me wel een beetje bekend voor ja, maarja wat doe je eraan!

wij vinden onszelf te dun, en wat doen hun eraan..
 
Is maar goed ook dat ze zichzelf dik vinden, het overgrote deel van alle meiden is namelijk gewoon vadsig.

volslanke dame's >>> dunne dame's.

Benchmarc is gewoon bang dat een wat vollere dame breder is dan benchmarc himself :(
 
Dan heb ik liever een vrouw die wat voller is en tevreden met haar zelf dan een uitgemergelde blanke Rwandees die zichzlf te dik vind.
Sommige mensen blijven altijd single he bench:D
 
Wat al gezegd is.
Er zijn veel te dikke wijven. Daardoor denken alle vrouwen dat ze te dik zijn. Als ze echt vadsig zijn, geven ze er niet veel meer om.

Het is natuurlijk wel altijd leuk als je "ruzie" met een meisje/vrouw heb om haar dik te noemen. 9 van de 10 keer flippen ze m compleet:D
 
Is maar goed ook dat ze zichzelf dik vinden, het overgrote deel van alle meiden is namelijk gewoon vadsig.

Ja, maar het zijn altijd de verkeerde mensen die zich te dik vinden; de anorexia-patienten.

Straks hebben we alleen nog maar dik en dun, normaal gaat eruit.
 
de meesten weten zelf ook wel dat ze niet te dik zijn, maar ze willen het gewoon es uit jouw mond horen om beetje aandacht of soort van compliment te krijgen, dat is et meestal..;)
kzou dus zeggn, complimenteer ze de volgende keer es goe en trakteer ze es op een ritje op jouw roetsjbaan..
 
Mijn vorig lief woog iets van 49 kg op 1,70 m, normaal gewicht dus, maar zij was wel 'volslank' om het zo te noemen. In ieder geval een blubberbuik die ze nooit int het openbaar wou vertonen. Ik gaf haar wel gelijk toen ze wou vermageren, maar ze deed dit weer met een dom 'crash-dieet' zonder te sporten enzo...
 
tjah ,je kunt het best met onszelf vergelijken,want hoe lang duurt het eigenlijk tot we ons zelf niet meer skinny vinden...:rolleyes:
 
Back
Naar boven