XXL Nutrition

Kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk dat er zoveel wordt gereageerd:)

Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd...ik ga voor veel massa, maar ik streef toch ook wel naar kwaliteitsspieren, als het ff kan zonder al teveel vochtretentie (beetje vocht hoort er gewoon bij, das logisch)

Tren wil ik pas volgend jaar mee beginnen, dus dat laat ik nog even staan.

Over M-Stack...ik geloof best dat jij er het nut niet van inziet Ahmed. Maar diegene wat me dit verteld heeft heeft meer bereikt dan het hele board bij elkaar dus ik wil toch ook wel een beetje naar zijn adviezen luisteren...hij heeft zoveel ervaring dus zal die zker weten dat het een toegevoegde waarde is.

Wanneer ik dus voor bold ga eigenlijk zker 12 weken zetten lees ik. Moet ik de test dan gewoon op 10 weken houden?

Dbol wil ik er echt inhouden...puur omdat ik jongens zie die er keihard op gaan. Ook omdat ik met de winny oral al best lekker ging heb ik zon gevoel(!) dat ik op orals goed kan knallen. Dat beetje meer vocht de eerste paar weken moet dan maar:)
 
Ik zou de bold 10 weken zetten en de testo mijn apart tot 6 of 8 weken.
En de Dianabol niet in begin gooien, maar vanaf week 7 tot 10.
 
Ik zou de bold 10 weken zetten en de testo mijn apart tot 6 of 8 weken.
En de Dianabol niet in begin gooien, maar vanaf week 7 tot 10.

Lijkt me heel stom om dianabol maar later in de kuur te gooien! Dianabol is goed als kickstart, maar op het einde van de kuur heeft het bijna geen nut! (mss wat meer kracht, maar daar heeft de TS niet veel nut aan denk ik)


Als je geen trenbolone wilt gebruiken, ga dan voor bold, zet die op 12weken en de test op 11 weken! Zet de bold op 600/800 (voorkeur 800) en knallen maar


Je moet wel opletten met het cutten na je kuur, ivm spiermassa verlies!
 
Zoals je het nu uitlegt zou ik ook voor Bold kiezen maar nog liever voor Tren...
 
Idd!
Maar als je toch van plan bent een wedstrijd te doen dan zou ik zoveel mogelijk KWALITEITSmassa proberen bijkweken, dus zo weinig mogelijk vocht/vet! Dus zou er de dianabol uitlaten (mss tbol of oxy) ofwel een kickstart met testprop als je wat vlugger wilt gaan. Trenbolone ace vind ik het best voor kwaliteitsmassa en wordt veel gebruikt vooralleer mn een wedstrijd doet!

Je zou dianabol eruit halen maar wel voor oxy gaan... Verklaar je nader?
 
Minder vocht natuurlijk en meer kwaliteitsmassa denk ik

Oxy geeft juist meer vocht dus is niet aan te raden wanneer je voor kwaliteitsmassa gaat.Wanneer je kwaliteitsmassa wil kies dan voor tboll,winny,anavar of test prop als kickstart.
 
Oxy geeft juist meer vocht dus is niet aan te raden wanneer je voor kwaliteitsmassa gaat.Wanneer je kwaliteitsmassa wil kies dan voor tboll,winny,anavar of test prop als kickstart.

Wist ik niet.. Zelf nog geen ervaringen met oxy..
 
Oxy is idd de nr 1 qua vochtretentie...plus die is meen ik een van de zwaarste voor de lever.

Miss dat ik de dianabol idd weglaat...en kies voor tbol of winny waar ik eerst iig goed op ging. Vocht hield ik met dat kuurtje wat ik vroegtijdig moest stoppen bijna niet vast (Test E 500mg en Winny 40mg) dus dat is al een goede zaak...

Ben alleen bang dat als ik na de kuur moet gaan cutten voor de wedstrijd massa zal verliezen. En om dan direct erachteraan weer een kuur te doen...dat gaat natuurlijk niet. Wordt dus ff zoeken naar de middenweg. Beste zou natuurlijk zijn om de kuur pas in maart te doen, zodat ik tijdens de wedstrijd vol aant knallen ben op een cutkuur (naar de 3-4%). Feit is dat ik niet meer zolang kan wachten dus dat valt af...
 
als je de delfzijl wil doen moest je al lang bezig zijn met kuren maar ja,

start in november(10weken kuur) met test/deca 500/400mg/week en eindigen met winstrol

dan begin je in februari aan je contest kuur en ga je test/tren gebruiken en eindigen met winstrol en anavar.

en derde's zal je niet eindigen in delfzijl ;)

grtz
 
Lijkt me heel stom om dianabol maar later in de kuur te gooien! Dianabol is goed als kickstart, maar op het einde van de kuur heeft het bijna geen nut! (mss wat meer kracht, maar daar heeft de TS niet veel nut aan denk ik)


Als je geen trenbolone wilt gebruiken, ga dan voor bold, zet die op 12weken en de test op 11 weken! Zet de bold op 600/800 (voorkeur 800) en knallen maar


Je moet wel opletten met het cutten na je kuur, ivm spiermassa verlies!

Zijn Test is toch al een kickstart.

En Dianabol is dus overbodig, kun je gebruiken als een eind sprint omdat Bold toch al een redelijk softe anabool is.
 
Over M-Stack...ik geloof best dat jij er het nut niet van inziet Ahmed. Maar diegene wat me dit verteld heeft heeft meer bereikt dan het hele board bij elkaar dus ik wil toch ook wel een beetje naar zijn adviezen luisteren...hij heeft zoveel ervaring dus zal die zker weten dat het een toegevoegde waarde is.

Als hij zoveel weet waarom post je dan hier? Als ik een persoonlijke saus guru had zou ik dit forum ook niet nodig hebben.
 
En Dianabol is dus overbodig, kun je gebruiken als een eind sprint omdat Bold toch al een redelijk softe anabool is.

aparte theorie, jij bent denk ik de eerste in jaren op dit forum die dianabol op het einde van de kuur voorstelt.
 
aparte theorie, jij bent denk ik de eerste in jaren op dit forum die dianabol op het einde van de kuur voorstelt.

Ja toch, denk er maar eens over na. Het begin is niet altijd het belangrijkst. Als de motor loopt betekend niet dat het blijft lopen ;)

Ik heb het ook gedaan in mijn laatste kuur.

Week 1 - 5 Testo Prop @ 250MG EOD.
Week 1 - 10 Boldonone @ 800MG EW.
Week 7 - 10 Dianabol @ 50MG ED.

En dat werkt optimaal!
 
Lijkt me dat met Dbol op het einde de transistie naar de PCT allemaal moeilijker word. Of zie ik dit nu verkeerd?
Wil je nu echt zeggen dat je een kuur gedraait hebt met 5 weken Test en dan 5 weken geen Test??
Dan doe je je naam helaas geen eer aan. Ok Bold is wel een van de AAS waar dit dan relatief het makkelijkste mee kan maar verstandig is iets anders
 
Als hij zoveel weet waarom post je dan hier? Als ik een persoonlijke saus guru had zou ik dit forum ook niet nodig hebben.

Wat is dat voor iets? Ik kan toch meerdere adviezen krijgen ofniet dan? Niet alleen zijn mening doet ertoe hoor...en ook niet alleen die van wat mensen op dit forum zeggen. Er wordt namelijk wel meer gelult hier door sommigen...

Maar ik denk dat ik dan dus de bold erbij ga zetten..
 
Dit idee kreeg ik niet. Er word advies gegeven over M-Stack en dan antwoord je met: Die vent weer er meer van dus ik doe wat hij zegt.
Tuurlijk moet je zoveel mogelijk bronnen aanspreken. Maar ik kreeg het gevoel dat je hier alleen maar bevestiging zoekt en geen advies
 
Leuk dat er zoveel wordt gereageerd:)



Over M-Stack...ik geloof best dat jij er het nut niet van inziet Ahmed. Maar diegene wat me dit verteld heeft heeft meer bereikt dan het hele board bij elkaar dus ik wil toch ook wel een beetje naar zijn adviezen luisteren...hij heeft zoveel ervaring dus zal die zker weten dat het een toegevoegde waarde is.

Je moet zelf weten wat koopt en wat je gebruikt jonge, je moet zelf weten als je extra geld wilt uitgeven, waarvan ik toch denk dat je er niks van gaat merken. Jij wilt dat volgens mij niet inzien. Als je toch een persoonlijke hulp heb die nog meer heeft bereikt dan de hele board bijelkaar, dan snap ik ff niet waarom je hier een topic opent. als ik jou was zou ik gelijk na die kerel gaan en zijn adviezen vragen dan heb je tenminste gelijk antwoord op al je vragen.

het duurt ook zo lang hier voor dat je weet wat je gaat gebruiken:D :D :D
 
Je moet zelf weten wat koopt en wat je gebruikt jonge, je moet zelf weten als je extra geld wilt uitgeven, waarvan ik toch denk dat je er niks van gaat merken. Jij wilt dat volgens mij niet inzien. Als je toch een persoonlijke hulp heb die nog meer heeft bereikt dan de hele board bijelkaar, dan snap ik ff niet waarom je hier een topic opent. als ik jou was zou ik gelijk na die kerel gaan en zijn adviezen vragen dan heb je tenminste gelijk antwoord op al je vragen.

het duurt ook zo lang hier voor dat je weet wat je gaat gebruiken:D :D :D

:roflol:
 
Dit idee kreeg ik niet. Er word advies gegeven over M-Stack en dan antwoord je met: Die vent weer er meer van dus ik doe wat hij zegt.
Tuurlijk moet je zoveel mogelijk bronnen aanspreken. Maar ik kreeg het gevoel dat je hier alleen maar bevestiging zoekt en geen advies



Je moet eerst eens leren lezen voordat je zomaar zegt ''dus ik doe wat hij zegt''. Er staat: dus ik probeer ook een beetje naar zijn adviezen te luisteren. Tuurlijk heeft hij niet altijd gelijk...jij ook niet. Hij is een pro dus ervaring heeft ie zat...dat wil ik er alleen mee zeggen.
 
Back
Naar boven