MuscleMeat

Een squatkont

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Goed, ik mag mij prijzen met een volle ronde strakke squatkont. En ik verbaas me erover hoeveel chicks dat diggen, eigenlijk doen m'n pecs en armen er niet meer toe. Terwijl dat toch bekend staat als de vrouwentrekkers.

Maar nu ik vrij grote benen heb incl. de gluteaus spieren valt dat eerder in het oog dan de upperbody. Er werd twee keer naar m'n kont gegrepen bij het uitgaan, door twee dames die zelf ook zeer aangename vormen hebben. En mocht zelf ook van hun vlees polshoogte nemen, erm handhoogte. :D

Dus waarom wordt de lower body als iets gezien waar men niet naar kijkt? Ik hoor het wel als de eerste 10 try-to-diss reacties zijn geweest.
 
Een lekker kontje doet het altijd goed bij mij hoor :thumb: Ook een man moet een kont hebben, en dan het liefst een gespierde kont :heart:
 
Komt mij bekend voor, ik heb ook altijd al lekkere billen gehad. Maar ik wilde dit liever niet zeggen.
 
Omdat de meeste mensen een broek aanhebben als ze op openbare plekke lopen.;)

Ff offtopic: Ben jij serieus 15 jaar??!!
 
Je moet ook niet luisteren naar wat mannen denken, dat vrouwen aantrekkelijk vinden....
Lees de Viva eens of zo, man!:D
 
Nou ik kan me erin herkennen hoor. Ik heb ook zo'n lekkere uitpuilende squatkont die met geen broek te bekleden is. De vrouwen vinden het allemaal heerlijk.
 
Zeker, strakke kont is belangrijk! :booty:
 
zo de eerste 10 al dan niet diss reacties zijn geweest nu jij weer :P
 
een squatkont met een stel mooie beentjes eronder is gewoon hot. :D

Dus mannen trainen die benen
 
Dat is dus juist zo lullig, want ik heb een grote penis maar dat zie je niet door je broek heen:(
 
Dat is dus juist zo lullig, want ik heb een grote penis maar dat zie je niet door je broek heen:(

En dan ben je ook nog eens zo lelijk EN ecto. Gut o gut, het zit je ook niet mee hè.
 
Jaja, er stroomt ook negerbloed door mijn kont.:cool:

Helaas wordt mijn geslachtsdeel voorzien van aziatisch bloed.:(
 
mijn reet begint ook aardig dik te worden, voel me er beter door
 
Back
Naar boven