Fitness Seller

'Mohammed-cartoons waren niet beledigend'

Bezoekers in dit topic

Hoeveel keer moet ik het nog zeggen dat men niet moet kijken naar de etniciteit van iemand maar naar zijn gedrag BIJ HET BEOORDELEN VAN IEMANDS GEDRAG OF KWALITEITEN; Hier moet je dus werkelijk alles uitleggen he.

Btw, het is Marokkaan, niet Morrokaan.
Ja sorry, op mijn school werd amper les gegeven, alleen maar Marrokanen die zaten te rellen.
 
Man er worden hier de hele dag mensen beledigd, het is puur angst voor radicale reacties van gestoorde geloofsfanatici die de moderaters drijft mij een waarschuwing te geven.


Neen, als je flagrant beledigd en iemand meldt het dan krijg je "straf"; Zo gaat dat op een forum.
 
Ja sorry, op mijn school werd amper les gegeven, alleen maar Marrokanen die zaten te rellen.

Marokkanen, niet Marrokanen. Je hebt het er inderdaad moeilijk mee.
 
Nogmaals, er werd nooit ontkent dat allochtonen meer criminaliteit plegen!
thinkalot zei:
Maar ik weiger de link te leggen tussen criminaliteit en ras, criminaliteit en godsdienst, criminaliteit en cultuur. Die link bestaat niet
Die eerste quote kwam uit het Ramadan topic. Weet je zelf wel waar je over praat "thinkalot"?

Marokkanen, niet Marrokanen. Je hebt het er inderdaad moeilijk mee.
Wat een retard ben jij:roflol: Cynisme lieverd.
 
Man er worden hier de hele dag mensen beledigd, het is puur angst voor radicale reacties van gestoorde geloofsfanatici die de moderaters drijft mij een waarschuwing te geven.

Bull****ingshit, ik ga niet snel in op uitgedeelde punten maar ga geen onzin verkopen.
 
Die eerste quote kwam uit het Ramadan topic. Weet je zelf wel waar je over praat "thinkalot"?


Wat een retard ben jij:roflol: Cynisme lieverd.

De eerste quote kwam uit de ramadan topic ? En dan?
Als je een deftig antwoord wil zal je toch iets duidelijker moeten maken waar je je druk om maakt.
 
Zie je de tegenstelling niet ofzo:scratch:

Dat kan je echt niet menen.
Het is niet omdat de allochtonen op dit moment oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken, dat er een causaal verband bestaat tussen ras en criminaliteit. Alloctonen zijn oververtegenwoordigd in deze statistieken omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de arme buurten. Dat hout niet in dat er een causal verband is tussen ras en criminaliteit. Er is een causaal verband tussen armoede en criminaliteit; Ik kan het echt niet simpeler maken hoor. Het heet elementaire logica.
 
Dat kan je echt niet menen.
Het is niet omdat de allochtonen op dit moment oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken, dat er een causaal verband bestaat tussen ras en criminaliteit. Alloctonen zijn oververtegenwoordigd in deze statistieken omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de arme buurten. Dat hout niet in dat er een causal verband is tussen ras en criminaliteit. Er is een causaal verband tussen armoede en criminaliteit; Ik kan het echt niet simpeler maken hoor. Het heet elementaire logica.
:roflol: Bedankt voor de uitleg, maar dat bedoelde ik niet.
Ten eerste was dat niet de intentie van de post, maar was het juist bedoeld om te laten zien dat jij verschillende dingen pleit om maar gelijk te krijgen, ook al zijn die dingen totaal tegenstrijdig.

Hetgeen hierboven beschreven is klopt helemaal. Maar over het algemeen gezien zijn de hierboven genoemde bevolkingsgroepen niet erg bedeeld. Wat dus wil zeggen dat je hen kan scharen tussen de armeren van de samenleving. In de quote hierboven zeg je heel netjes dat er een verband bestaat tussen armoede en criminaliteit, wat inderdaad waar is. Een hoop allochtonen dus in de criminaliteit.

Maar dit is niet het enige. Hoevaak zie je niet dat kleine Marrokanen anderen lastig vallen? Hoevaak zie je dit met blanke leeftijdsgenootjes?
Nu wil ik niet zeggen dat het etnisch gebonden is, maar toch is het in Nederland wel het geval. Geen ontkennen aan.
 
"Zelfs als de begeleidende teksten kunnen worden gelezen als minachtend en bespottend, waren de cartoons niet beledigend", oordeelde de rechtbank"

Dat vind ik toch wel een vreemde conclusie.

minachting= een gebrek aan eerbied.
spotten= schimpen

Deze twee samen leiden volgens mij toch wel tot een belediging.

Iemand kan het anders interpreteren dan dat het de bedoeling is. Maar de intentie is niet beledigend.
 
Jezus krijg ik een waarschuwing omdat ik mensen die vlaggen verbranden met apen vergelijk. Als het niet over moslims ging weet ik zeker dat niemand erover gevallen was. Zo zie je maar dat al die druk die de fanatieke gelovigen uitoefenen toch wel effect heeft. :)

Om te voorkomen dat ik geband word: Allah is de enige god en Mohammed is zijn profeet.

Krijg je daarvoor een strafpunt :S

ps: dat laatste is wel een goede :P
 
Inderdaad, moralistische praatjes ten spijt, iedereen weet dat je met bepaalde minderheden je portemonee goed moet wegstoppen.

Zelda, kijk wel uit hé. Hoeveel strafpunten mag je hebben ? 3 Stuks ofzo ? Dadelijk heb je er nog eentje te pakken :P
 
Voordat de hele thread nog verder ontspoort. Het was een gele kaart en geen officieel waarschuwingspunt (rood). Een ieder die bepaalde uitingen doet die beledigend of provocerend zijn loopt het risico om een keer een waarschuwing te krijgen. We gaan als crew redelijk ontspannen om met de regels maar niet alles wordt getolereerd.

Wie daar een probleem mee heeft mag mij een PM sturen, maar ga niet in threads blijven zeuren over een uitgedeelde waarschuwing.
 
:roflol: Bedankt voor de uitleg, maar dat bedoelde ik niet.
Ten eerste was dat niet de intentie van de post, maar was het juist bedoeld om te laten zien dat jij verschillende dingen pleit om maar gelijk te krijgen, ook al zijn die dingen totaal tegenstrijdig. je zegt dus dat het tegenstrijdig is wat ik zeg, zelf nadat ik je het uitgelegd heb?
Hetgeen hierboven beschreven is klopt helemaal. en nu zeg je dat het helemaal klopt?Maar over het algemeen gezien zijn de hierboven genoemde bevolkingsgroepen niet erg bedeeld. Wat dus wil zeggen dat je hen kan scharen tussen de armeren van de samenleving. In de quote hierboven zeg je heel netjes dat er een verband bestaat tussen armoede en criminaliteit, wat inderdaad waar is. Een hoop allochtonen dus in de criminaliteit.

Maar dit is niet het enige. Hoevaak zie je niet dat kleine Marrokanen anderen lastig vallen? Hoevaak zie je dit met blanke leeftijdsgenootjes?
Nu wil ik niet zeggen dat het etnisch gebonden is, maar toch is het in Nederland wel het geval. Geen ontkennen aan. is het nu wel of niet etnisch gebonden volgens jo? Je blaast warm en koud![/QUOTE]
 
Iemand kan het anders interpreteren dan dat het de bedoeling is. Maar de intentie is niet beledigend.

de rechter zei: "sommige moslims zouden het beledigend kunen interpreteren."
k weet niet of die man een tv heeft maar het waren er wel meer dan "sommigen". If it walks lke a duck and lools like a duck, it's a duck!
 
de rechter zei: "sommige moslims zouden het beledigend kunen interpreteren."
k weet niet of die man een tv heeft maar het waren er wel meer dan "sommigen". If it walks lke a duck and lools like a duck, it's a duck!
hij zegt ook dat de intentie niet was te beledigen en daar gaat het vooral om lijkt mij en niet zozeer of alle moslims of sommige moslims het als beledigend interpreteren.

en ja je zult gerust een hoop heethoofden op tv zien protesteren, degenen die thuis zitten zie je niet. dus dit is natuurlijk een erg zwak argument.
 
de rechter zei: "sommige moslims zouden het beledigend kunen interpreteren."
k weet niet of die man een tv heeft maar het waren er wel meer dan "sommigen". If it walks lke a duck and lools like a duck, it's a duck!

donald duck, dagobert duck, katrien duck,..........??

er zijn er zoveel!!

:D
 
Waarom hoor ik nooit klachten van andere religies over cartoons? Zijn er anders meer dan genoeg over Christendom en andere geloven. Maar blijkbaar mag dit niet bij de Islam, dus waar ligt dan het probleem? Waarom zou je het wel toelaten bij andere geloven, maar bij één geloof juist niet? Ik ben zeer tevreden over de uitspraak van de rechter; vrijheid van meningsuiting heeft gezegevierd.
 
je zou eens moeten weten wat er in die kranten van de landen waar al dat protest vandaan komt gepubliceert word over het westen, maar daar kraait geen haan naar, terwijl dat echt haatzaaiend is.
 
:roflol: Bedankt voor de uitleg, maar dat bedoelde ik niet.
Ten eerste was dat niet de intentie van de post, maar was het juist bedoeld om te laten zien dat jij verschillende dingen pleit om maar gelijk te krijgen, ook al zijn die dingen totaal tegenstrijdig. je zegt dus dat het tegenstrijdig is wat ik zeg, zelf nadat ik je het uitgelegd heb?
Hetgeen hierboven beschreven is klopt helemaal. en nu zeg je dat het helemaal klopt?Maar over het algemeen gezien zijn de hierboven genoemde bevolkingsgroepen niet erg bedeeld. Wat dus wil zeggen dat je hen kan scharen tussen de armeren van de samenleving. In de quote hierboven zeg je heel netjes dat er een verband bestaat tussen armoede en criminaliteit, wat inderdaad waar is. Een hoop allochtonen dus in de criminaliteit.

Maar dit is niet het enige. Hoevaak zie je niet dat kleine Marrokanen anderen lastig vallen? Hoevaak zie je dit met blanke leeftijdsgenootjes?
Nu wil ik niet zeggen dat het etnisch gebonden is, maar toch is het in Nederland wel het geval. Geen ontkennen aan. is het nu wel of niet etnisch gebonden volgens jo? Je blaast warm en koud![/QUOTE]
Begrijpend lezen is moeilijk he!
Ook al leg jij iets uit, betekend niet dat je wel 2 tegengestelde dingen hebt gezegd, of wou je je daar nu ook uit gaan lullen? Get real man.
Het klopte idd wat je zei over de armen etc. Maar dat zijn in Nederland vooral allochtonen, dus daar heb je je antwoord.

Het laatste wat ik zei is ook weer waar, alleen dat kan ik niet zo goed verklaren, iets van jullie cultuur ofzo denk ik.

PS, gebruik die quote knop volgende keer en maak je post overzichtelijk, jouw woordjes gaan ontcijferen tussen de mijne is namelijk facking annoying.
 
Back
Naar boven