XXL Nutrition

Een squatkont (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok, Dan kom ik weer terug op mijn former statement.

Je moeder zag mij anders wel zitten:eyebrow:
Maar die moeder van Bench.... die wist echt wel hoe het moest!:D
 
Ok, Dan kom ik weer terug op mijn former statement.

Je moeder zag mij anders wel zitten:eyebrow:
Maar die moeder van Bench.... die wist echt wel hoe het moest!:D

Bro, mijn moeder is gestorven toen ik 2 jaar was, dus ik kan ermee leven. En dat is géén grap.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is echt zo, maar ik kan er wel tegen hoor. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je moet uitkijken met zulke grappen.
 
Ik wil niet heel lullig doen, maar zijn moeder leeft niet meer. Je bent niet de 1e die met zo'n k*tgrap tegen hem komt.

hey bench nieuwe foto van je zelf in de avatar? :D


vond je vorige avatar beter. hey weet je at er in de aanbieding bij de AH is?? kratje hertog jan !! voor 9 euro een krat van 24.. heb me wel moeten inhouden :D
 
Een beetje raar om het van jezelf te zeggen maar volgens de dames ben ik gezegend meet een mooie kont en dat heb ik altijd gehad.. het valt me op dat vrouwen steeds mij daar complimenten over gaven/geven dus vrouwen zullen dat wel belangrijk vinden...
 
Mischien een idee voor een nieuw topic "post hier je (squat)kont :D
 
Dus eigenlijk zeg je nu, dat purple een squatkont mooier vindt, omdat ze denkt aan harde, lange en diepe stoten, die met die kont gemaakt kunnen worden. He?

toch schijnt het wel zo te zijn. de experts, ik ken ze zelf niet hoor, maar denken wel dat vrouwen daarom op die gespierde konten vallen. is dus geen "ow mannen moeten meteen weer aan coïtus denken" gevalletje.

dus eigenlijk purple houdt je stiekum (mss onbewust hoor, geeft niets) toch wel eeen beetje van die lange, harde, diepe, langdurige, ritmische, pompende penetratie. :D
 
Maar eh, een dikke squatkont met vieze puisten en haar erop, is dat nog steeds aantrekkelijk?

Gewoon zomaar een vraagje. :bang:
 
nee justlooking dat is gewoon ranzig
 
neuk jij nog wel eens , purple?
 
Nee boogie ik hou niet van dat soort smerige dingen.. bah bah...
Thanks MrJ het is beter als ze jou ook gaan lastigvallen. :D

socrates wat een goed idee.. lol...
 
Back
Naar boven