MuscleMeat

Kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet zelf weten wat koopt en wat je gebruikt jonge, je moet zelf weten als je extra geld wilt uitgeven, waarvan ik toch denk dat je er niks van gaat merken. Jij wilt dat volgens mij niet inzien. Als je toch een persoonlijke hulp heb die nog meer heeft bereikt dan de hele board bijelkaar, dan snap ik ff niet waarom je hier een topic opent. als ik jou was zou ik gelijk na die kerel gaan en zijn adviezen vragen dan heb je tenminste gelijk antwoord op al je vragen.

het duurt ook zo lang hier voor dat je weet wat je gaat gebruiken:D :D :D

Doe ff niet zo bijdehand kerel...als ik hier wil posten om vragen te stellen of adviezen te krijgen doe ik dat. Punt.

Wie heeft M-Stack al eens gebruikt tijdens een kuur? Ahmed aub niet reageren want jij hebt het toch niet gehad, jij denkt alleen dat het niet werkt. Zo goed kunnen, maar ik ga het ws toch proberen als iemand er wel goede ervaringen mee heeft.
 
Je planning is zwaar klote bro qua de kuurtjes. Als je echt serieus daar wilt gaan staan draait alles om planning:rolleyes: !!!
Je bent haast wel geneigd om direct na deze kuur een cuttingscycle te nemen want direct na deze kuur cutten zonder spullen raak je heel veel massa kwijt...
 
Doe ff niet zo bijdehand kerel...als ik hier wil posten om vragen te stellen of adviezen te krijgen doe ik dat. Punt.

Wie heeft M-Stack al eens gebruikt tijdens een kuur? Ahmed aub niet reageren want jij hebt het toch niet gehad, jij denkt alleen dat het niet werkt. Zo goed kunnen, maar ik ga het ws toch proberen als iemand er wel goede ervaringen mee heeft.

Volgens mij kan je echt niet lezen of wel, ik zeg dat je zelf moet weten wat je wilt en wat je koopt snap je, hey dat ik het niet gehad heb wil niet zeggen dat ik net als jou niet logisch kan nadenken, volgens mij theorie werkt dat niet in het praktijk weet ik het niet snap je. En trouwens ik moet zelf weten waar ik reageer oke, dat bepaalt DBB en niet jij kerel.
Ik zou zeggen probeer het lekker uit en veel plezier er mee.:D :D :D
 
Laatst bewerkt:
Je planning is zwaar klote bro qua de kuurtjes. Als je echt serieus daar wilt gaan staan draait alles om planning:rolleyes: !!!
Je bent haast wel geneigd om direct na deze kuur een cuttingscycle te nemen want direct na deze kuur cutten zonder spullen raak je heel veel massa kwijt...

Heb je helemaal gelijk in...maar om direct erna weer een cuttingskuur te doen is iets teveel van het goede. Dan leg ik mn systeem wel erg lang plat dus dat is uitgesloten. Ik ga er nog eens over nadenken...waarschijnlijk dat ik die wedstrijd dan laat gaan en nog even wacht.

Op ahmed moet ik niet eens reageren eigenlijk...niet logisch nadenken:roflol:
 
Heb je helemaal gelijk in...maar om direct erna weer een cuttingskuur te doen is iets teveel van het goede. Dan leg ik mn systeem wel erg lang plat dus dat is uitgesloten. Ik ga er nog eens over nadenken...waarschijnlijk dat ik die wedstrijd dan laat gaan en nog even wacht.

Op ahmed moet ik niet eens reageren eigenlijk...niet logisch nadenken:roflol:

ja denk dat je een wedstrijd later moet pakken als je er helemaal voor klaar bent bro...
 
is ws wel het beste ja...thnx voor het advies. ga ik nu flink wat massa aanzetten:)

@Loo: dat bedoel ik nou met mensen die maar wat lullen. zie wel vaker hier dat er advies wordt gegeven waar je van denkt hoe komt die daar nu bij?? sommigen nemen ook vaak alles over wat anderen zeggen, zonder ook maar enig idee te hebben waar het om gaat. verder niet persoonlijk op iemand gericht hoor....zijn er ook meer dan genoeg hier die wel weten waar ze over praten. diegene wat mij ''helpt'' wilt ook om die redenen niet zn naam bekend maken hier...had em gevraagd om eens een keer hier te posten maar wilde die niet. hij leest wel vaker op dit (en andere) forums rond om te kijken wat er allemaal gebeurd:D jammer want denk dat vele nog wat van hem kunnen leren...(waaronder ik dus ook)
 
Bold pakken op 600 mg.. Testo op 500 en 2 weken langer door laten lopen dan de bold.

Maar is dat een naturelwedstrijd of wat? Want dan snap ik de logica niet helemaal... Ten eerste zijn de stoffen dan nog niet echt uit je systeem en als het geen naturelwedstrijd is kun je het ook tijdens de wesdtrijd gebruiken niet??
 
Ik ben niet iemand die met een naturel wedstrijd mee gaat doen terwijl ik al gekuurd heb...tijdens de wedstrijd gebruiken zo dus zker kunnen. maar als je had gelezen zag je dat ik niet direct na deze best zware kuur weer eentje wil beginnen:) dit wordt pas mn 2e (eigenlijk 1e omdat die andere vroegtijdig gestopt is) kuur.

maar bold dus op 600, of toch nog beter 800? ik wist namelijk wel dat het best hoog gedoseerd moest worden wil je goede effecten krijgen...
 
Zijn Test is toch al een kickstart.

En Dianabol is dus overbodig, kun je gebruiken als een eind sprint omdat Bold toch al een redelijk softe anabool is.

Dit zie je verkeerd man, waarom een kickstart tijdens zo'n kuur? Omdat de test e lange esters heeft en duur 3weken vooralleer het inkickt, daarom gebruiken mensen dianabol of test prop in de eerst 3weken om het al wat vlugger te laten inkicken..

Ik ben niet iemand die met een naturel wedstrijd mee gaat doen terwijl ik al gekuurd heb...tijdens de wedstrijd gebruiken zo dus zker kunnen. maar als je had gelezen zag je dat ik niet direct na deze best zware kuur weer eentje wil beginnen:) dit wordt pas mn 2e (eigenlijk 1e omdat die andere vroegtijdig gestopt is) kuur.

maar bold dus op 600, of toch nog beter 800? ik wist namelijk wel dat het best hoog gedoseerd moest worden wil je goede effecten krijgen...

Als je toch voor een lange kuur wilt gaan met bold, neem dan 800mg, je kan het risico niet nemen dat het niet goed inkickt..
 
Wat je altijd kunt doen (wat ik zou doen in jou plaats) is 2korte kuurtjes inlassen! 1 bulkkuurtje van 4weken (+2weken pct) dan 6weken off en dan weer een kuurtje (om te cutten) totaan je wedstrijd!
 
mm nee dat lijkt me NOG niks...is misschien wat voor over langere tijd..
daar komt nog bij dat wanneer je zon korte kuur doet je natuurlijk korte esters moet nemen. dat betekent vaak prikken. niet dat ik bang ben voor een spuitje maar ik hou het voor nu toch nog even bij lange esters. volgend jaar voor de zomer wil ik met korte esters gaan werken:)

als ik de wedstrijd laat voor wat het is...ben ik erover aan het twijfelen om toch voor de deca te gaan. dat beetje meer vocht moet dan maar, plus het is een stukje goedkoper als bold aangezien je dat veel hoger moet doseren:D
 
Laatst bewerkt:
mm nee dat lijkt me NOG niks...is misschien wat voor over langere tijd..
daar komt nog bij dat wanneer je zon korte kuur doet je natuurlijk korte esters moet nemen. dat betekent vaak prikken. niet dat ik bang ben voor een spuitje maar ik hou het voor nu toch nog even bij lange esters. volgend jaar voor de zomer wil ik met korte esters gaan werken:)

als ik de wedstrijd laat voor wat het is...ben ik erover aan het twijfelen om toch voor de deca te gaan. dat beetje meer vocht moet dan maar, plus het is een stukje goedkoper als bold aangezien je dat veel hoger moet doseren:D

Waarom? Toch niet omdat je gewoon een lekker bulkkuurtje wilt doen he? :D
 
ik zou persoonlijk:

1-10 500 test doen
1-9 400 deca
1-6 40mg dianabol

je kan ook de dianabol aan het eind pakken maar dan moet je het zo doen

1-10 500 test
1-9 400 deca
8-12 40mg d boll

wil je echt voor het uiterste gaan kan je de dboll op week 7-12 pakken op 40mg

omdat d boll kort werkend is kun je in week 12 direct aan je nakuur beginnen met bijv nolvadex

groetjes
 
nu ik verder lees kan jij niet beter gewoon een test prop kuur doen met wat trenbolone

en evenueel wat winstroll toevoegen??
 
nu ik verder lees kan jij niet beter gewoon een test prop kuur doen met wat trenbolone

en evenueel wat winstroll toevoegen??

nee denk dat ik toch liever eerst flink wat massa ga kweken:cool:

test-deca en 1e 4 weken dianabol klinkt wel lekker! om dan aan het einde van de kuur nog winstrol te nemen zal ws overdone zijn. zat er wel aan te denken maar hey, is net mn 2e kuurtje dus direct 4 middelen gaat niet gebeuren...
 
Back
Naar boven