Fitness Seller

Ronnie Coleman Workout Weekend 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JC4

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
187
Waardering
0
Het ziet ernaar uit dat Ronnie Coleman volgend jaar weer op het Mr. O podium staat, per 1 november a.s. voor $700 een workout weekend met Ronnie Coleman ergens in februari 2007.
 
Dat was toch al bekend :D
 
Lijkt me wel vet, alleen lijkt het me leuker om met iemand te trainen die sneller kan praten? word je geld ineens dubbel zoveel waard :P
 
Iemand als Dorian Yates?


:D:D:D
 
Lijkt me wel vet, alleen lijkt het me leuker om met iemand te trainen die sneller kan praten? word je geld ineens dubbel zoveel waard :P

Wzahahaha zalig!!!!
 
voor $700 een workout weekend? is dat all-in of moet ik dan eerst naar texas vliegen ofzo :P
 
tuurlijk komt er nog je ticket voor het vliegen bij.

Was het vorig jaar niet de helft van het geld?
 
ziekelijk duur man, snap niet dat mensen dat neertellen, reken dat eens om naar suplemmenten :rolleyes:
 
wel veel geld om hem proberen te begrijpen als dat lukt ghehe
 
mja, ik zou nooit zoveel geld betalen om dan te horen dat je close grip bench press moet doen voor je binnenkant borst.
 
toch mooie kans om met een van de beste ter wereld te trainen en te praten!
 
ik vind ronny echt de man hoor!!maar of zn trainingen nou voor iedereen zo effectief zijn???die nog niet eens quarter squats die hij doet en die korte legpress bewegingen! full range of motion zie je hem nooit doen!en 700 euro exc. reis en verblijf is gewoon belachelijk!
 
350$ kost het om met milos sarcev te trainen
:nanner:
 
Voor 50 mag je met mij trainen,mats ik je weer:D
 
Back
Naar boven