XXL Nutrition

Dorian Yates Vs. Ronnie Coleman - Discussie

Wie wint ?


  • Totaal stemmers
    121

Bezoekers in dit topic

Je kan ze hooguit op de laatste MR O vergelijken die Dorian heeft gedraaid en iedereen kent die uitslag;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ga toch voor Dorian kan niet ontkennen dat het de bovenstaande afbeelding daar ook invloed op heeft
 
toen was coleman nog niet zo goed als in zijn hoogtijdagen


Wat zijn Ronnie hoogtijdagden dan. 1 jaar later werd hij MR O.Hij trainde al 15 jaar daarvoor. Heeft hij in 1 jaar zoveel gewonnen?:D
Ik kan je nog veel langer op de kast jagen, maar doe ik niet;)
 
ik denk dat Yates deze coleman in nog geen honderd jaar verslaat.

Ronnie in zijn beste vorm YouTube - Ronnie Coleman 2003 olympia routine gewoon helemaal lijp. met alle respect voor yates. ik hoop dat ronnie in 2007 dit fysiek weer aan de wereld kan showen, want dan is het echt lights out game over voor iedereen.
 
ik denk dat Yates deze coleman in nog geen honderd jaar verslaat.

Ronnie in zijn beste vorm YouTube - Ronnie Coleman 2003 olympia routine gewoon helemaal lijp. met alle respect voor yates. ik hoop dat ronnie in 2007 dit fysiek weer aan de wereld kan showen, want dan is het echt lights out game over voor iedereen.

Hmm aangezien we 4 jaar later zijn en wat blessures rijker lijkt het mij onmogelijk dat hij nog beter komt als ooit te voren.
Vandaar ook dat dit de laatste MR o was voor Ronnie.
Jay en Victor kunnen en zullen nog wel verbeteren.

Tussen 1997 en 2003 zit btw ook nogal wat verschil he.
 
Dorian Yates
 
Yates duidelijk, hij is was veel completer en harder!
Bovendien is ronnie 10 jaar later niet zoveel zwaarder.

Alleen borst en biceps vond ik van yates minder, niet slecht ofzo maar gewoon minder dan de rest.
 
Die guts zijn gewoon walgelijk. Dan maar wat minder massa.

Geen mening btw :D
 
100% Ronnie, heeft Dorian in meerdere intervieuws zelfs toegegeven.
 
Je kan ze hooguit op de laatste MR O vergelijken die Dorian heeft gedraaid en iedereen kent die uitslag;)

Maar dit was niet de openingsvraag waarmee dit topic werdt gestart namelijk:

Ok bitches, tijd voor een echte discussie. Ik ben van mening dat Ronnie Coleman in zijn beste vorm nooit zou hebben gewonnen van Dorian Yates in zijn beste vorm.

Dus het gaat er niet over dat Dorian op het podium, op dat moment, van Coleman won. Daar is iedereen zich van bewust. Maar de vraag was wanneer ze allebei in hun topvorm op stage zullen staan wie zou er dan winnen? Nou ben ik niet een aanhanger van Dorian en ook niet van Coleman. Wel moet ik zeggen dat ik ze allebei geweldige atleten vindt, ze werken/werkten met hart en ziel aan het creeëren van hun monsterlijke fysieken.
Ik ben van mening dat Coleman zou winnen in deze strijd.
Ja ik weet RichardV dat:

Dorian is gestopt. Blessures had en weinig meer te bewijzen had

Mensen vergeten dat Yates al haast 10 jaar weg is

Tijden veranderen. Nieuwe middelen enz enz. Haney Yates was ook giga verschil


En RichardV dat ik jouw quote heeft niets te maken met dat ik voor Coleman zou zijn of iets in die geest. Maar jij geeft wel duidelijk weer, althans dat vond ik, hoe je je eigen betere atleet in dit topic probeert te verdedigen.
Wat ook erg logisch is in dit topic daar gaat het toch over!!!!:D En daar is dit topic toch ook voor om alles en iedereen ervan overtuigen wie de beste is!!!:p
Het is natuurlijk moeilijk om te gaan discussieren over twee totaal verschillende personen en hun verschillende fysieken.
Dit topic is eigenlijk ook niet te houden. Iedereen hier heeft zijn eigen voorkeur, en dat is ook terecht of course. Met woorden en overtuigingen en geklaag en discussies komen we er niet uit, merk ik zo op:rolleyes: .
Als we aan dit topic nou eens een extra dimensie geven, whoooooooo... Als dat natuurlijk mag van onze topic strarter, die een aanhanger van Dorian is, voor de genen die het nog niet haden opgemerkt :P. Als de topic wordt geopend met de vraag, ik zal hem nog 1 maal herhalen ( i like it ):D :

Ok bitches, tijd voor een echte discussie. Ik ben van mening dat Ronnie Coleman in zijn beste vorm nooit zou hebben gewonnen van Dorian Yates in zijn beste vorm.

Moeten we dan niet eerst gaan kijken wat wij de beste vorm van Coleman en van Dorian vinden. En is het daarom niet handig dit te gaan doen aan de hand van:

met wedstrijd foto's/filmpjes
van beide atleten gelijke foto's ( kleur of zwart/wit )


En aan de hand hiervan eerst duidelijk uitzoeken:

Wat was de topvorm van Dorian Yates, in welk jaar was dit?
Wat was de topvorm van Ronnie Coleman, in welk jaar was dit?


Want daar zit nogal wat verschil in geloof ik..... Op die manier zit je op 1 lijn over de atleet en ook over de wedstrijd ( aan de hand van de foto hetzij filmpje )
Op deze manier kun je ook duidelijke argumenten aangeven en hier ook inhoudelijk over discussieren, in tot hoevere dat mogelijk is :P. Want dit zal toch altijd een moeilijk punt blijven;iemand kan nog zo'n mooi argument aankaarten, maar jij blijft altijd je eigen ' IDOL ' om het maar zo even te noemen, verdedigen.
Ik hoop dat dit misschien zou kunnen helpen bij het vinden van, naar mijn inziens onmogelijke taak, om te kijken wie er beter is Coleman/Dorian.
Ik hoop dat ik wat heb kunnen betekenen in dit topic.....Zo niet dan zeg ik wel niks meer :rolleyes:
 
100% Ronnie, heeft Dorian in meerdere intervieuws zelfs toegegeven

je kan moeilijk van jezelf zeggen dat je de beste bent :D zoveel pretentie heeft Dorian iig niet :)
 
Jonge! Frank zane owned ze allemaal!
 
Ok dan om te beginnen een foto van beide ruggen-->
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ok dan om te beginnen een foto van beide ruggen-->
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja dit zijn mooie vergelijking foto's. Ik vind zelf de rug van Yates in ontspannen positie mooier als de rug van Coleman. Maar in de dubbel biceps achter kant vind ik Coleman zijn rug mooier. Erg wijd en mooi gedefinieerd.


Yates:
Yates08.jpg



Coleman:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vind deze back double bicep toch wel wat beter van Dorian -->
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vind deze back double bicep toch wel wat beter van Dorian -->
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeker ziet hij er hier erg bruut uit!! Alleen is dit dus wat ik bedoelde met:

Dorian:offseason foto, zwart/wit foto ( zwart wit benadrukt size)
Coleman:kleur foto, wedstrijd foto
Alleen bedenk ik mij nu dat hierdoor mijn punt alleen maar sterker wordt :p.
Ik gaf aan waarom ik Coleman zijn rug in de dubbel biceps pose mooier vond. Aan deze foto kun je zien hoe ontzettend vol en dik de rug van Dorian was, super!! Alleen ligt mijn persoonlijke voorkeur, ook in bodybuildingsperspectief (volheid, zichtbaarheid van spieren e.d) meer richting Coleman.
En dan hebben we het alleen over de rug foto's, dus niet dat iedereen straks begint ja maar hoe verklaar je zijn dikke pens dan....Lekker bodybuildingsperspectief is dat, erg esthetisch :rolleyes:
That's not what i meant.....:D
 
Kan je toch niet vergelijken Yates fans zeggen Yates en de Coleman fans zeggen Coleman. Dan ook nog de slechtste foto's van Coleman te gebruiken. Alleen van Coleman is een goede foto om te vergelijken verder geen een.

Vergelijk dan de foto's van Coleman van 1999 2003 en Yates van 1993 en 1997 van mr olympia.

Laat maar een Flex wheeler fans het maar beslissen wie van deze 2 de beste is.
 
@Myown. Jij vind Ronnie beter.
Ik niet. Maar ik zeg ook niet dat ik Dorian beter vind. Alleen zijn mensen al bij voorbaat geneigd te zeggen Ronnie. Is immers de huidige kampioen.
Echter kun je dingen niet vergelijken.
Onmogelijk.

Je kan maar 1 ding zeggen. Beiden waren in hun tijd de beste!!
Het voordeel wat Yates op Ronnie heeft: Hij won ook van Ronnie. En Ronnie nooit van Yates.
Dus als je onpartijdig bent, is dat het enige verschil imo.

Verder hou ik van Freaks, dus beiden erg gaaf.
 
Kan je toch niet vergelijken Yates fans zeggen Yates en de Coleman fans zeggen Coleman. Dan ook nog de slechtste foto's van Coleman te gebruiken. Alleen van Coleman is een goede foto om te vergelijken verder geen een.

Vergelijk dan de foto's van Coleman van 1999 2003 en Yates van 1993 en 1997 van mr olympia.

Laat maar een Flex wheeler fans het maar beslissen wie van deze 2 de beste is.

Maar toch is dat de vraag van de topic starter:rolleyes: En toen kwam er iemand met een vergelijking, van de rug. Ik geef op dat moment mijn mening en probeer te laten zien wat ik zelf mooier vind. En ik vind de foto van Ronnnie Coleman geen slechte foto, geeft duidelijk mijn punt weer. Je kunt goede definitie zien in Ronnie zijn rug, wat ik zelf mooier vind.

Vergelijk dan de foto's van Coleman van 1999 2003 en Yates van 1993 en 1997 van mr olympia.

Ik zou zeggen laat zien en dan kijken hoe erop gereageerd word:thumb:




Alleen van Coleman is een goede foto om te vergelijken verder geen een.
Wat bedoel je hiermee???
 
Back
Naar boven