MuscleMeat

Herfstkuur

Bezoekers in dit topic

ijzerenrick

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2006
Berichten
53
Waardering
0
Beste mensen,

Ik ben van plan om met de volgende kuur binnenkort te beginnen. Ik heb hem samen met mijn trainer gemaakt:

1 t/m 6 35 mg. dianabol ED
1 t/m 16 500 mg. test. eth.
1 t/m 8 400 mg. deca EW
2 t/m 15 1 ml. liquidex EOD.
9 t/m 15 400 mg. trenbolone eth. EW
9 t/m 15 50 mg. winstrol tabs ED
10 t/m 15 100 mg. proviron ED
12 t/m 15 clenbuterol

Nakuur met HCG, nolvadex en clomid.

Mijn doel is om flink wat massa aan te zetten, en vanaf week 9 mijn voeding/steroiden aan te passen om zo droger uit de kuur te komen en mijn spiermassa zoveel mogelijk behouden.

Het is misschien wel een langere kuur, maar ik vind als je het doet, doe het dan goed. Na deze kuur ben ik dan ook van plan om een lange tijd niet te kuren.

* Winstrol tabs of winstrol-ject ben ik nog niet uit. (maar ik heb vernomen van iemand op de gym (bekende prof) dat je max. 12 weken met orals - met een pauze van 3 tot 4 weken, relatief veilig kunt kuren.

Wat vinden jullie ervan? Aanpassingen zijn welkom.



* I've dedicated my entire life to building up my body through hard work, pain, hunger and desire. Every single day requires sacrifice. This is my world brothers. This is hardcore livin'. Welcome. *


You know what it takes to become a champion. You're ready for the hard work and the suffering. Now it's time for the kickass supplements that will help you become a true warrior.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik er van vind? Ik zit met een paar vragen.
Waarom 12 weken tabs? En waarom Liquidex meteen in de 2de week?
 
Allereerst ik ken je kuurverleden niet en je vertelt ook niet wat je met deze kuur hoopt te bereiken.
Als dit je eerste zelfs je 2e kuur is vindt ik het zwaar overdone.
1 Waarom 15 weken lang kuren?
2 Waarom die switch van Deca naar Tren?
3 Wat is de achterliggende gadachte van Clen in deze kuur?.

Mijn mening:
Hou het simpeler en korter.
12 weken Test op 500 is meer dan genoeg en wil je toch 16 weken kuren waarom kies je dan niet voor bv Bold? ipv switchen met deca en Tren.

Nogmaals ik ken je kuurverleden niet en zelfs dan kan je er nog wel iets aan bijschaven.
idd niet 12 weken aan de tabs..
 
Allereerst ik ken je kuurverleden niet en je vertelt ook niet wat je met deze kuur hoopt te bereiken.
Als dit je eerste zelfs je 2e kuur is vindt ik het zwaar overdone.
1 Waarom 15 weken lang kuren?
2 Waarom die switch van Deca naar trenbolone?
3 Wat is de achterliggende gadachte van clenbuterol in deze kuur?.

Mijn mening:
Hou het simpeler en korter.
12 weken Test op 500 is meer dan genoeg en wil je toch 16 weken kuren waarom kies je dan niet voor bv Bold? ipv switchen met deca en Tren.

Nogmaals ik ken je kuurverleden niet en zelfs dan kan je er nog wel iets aan bijschaven.
idd niet 12 weken aan de tabs..
daar denk ik ook zeer na
 
Wat is je kuurverleden? Zeer ondoordachte kuur... 12 weken aan de 17aa:eek:
 
Vind het vreemd dat je eerst gaat bulken en midden in je kuur gaat cutten. Als dat zo goed ging deden we dat met zijn allen.
 
12 weken tabs is inderdaad niet echt verantwoord, maar ja,.. wat is wel verantwoord met AAS.

Je hebt er wel zin in zo te lezen. :cool:
Succes jonge!
 
Op het eerste gezicht ziet het er lekker uit maar een paar punten mag je even wat dieper op in gaan als je wil

1.12 weken tabs?
2.Je wil massa bouwen en vervolgens cutten in 1 kuur?
3.HCH in je nakuur?
3.Waarom clen?
 
@Infinity,

De HCG en de Clen kan ik me nog redelijk voorstellen.

Maar inderdaad de 12 weken tabs, de een dboll en dan winstrol.. dat niet zo. En inderdaad massa en cutten in 1 kuur.. snap ik ook nog niet.
 
HCG tijdens de nakuur heeft geen nut.. Gewoon x aantal weken voor de nakuur, zodat je dan rapper herstelt tijdens de nakuur. Je zal moeten kiezen tss dianabol OF winstrol. Je kan altijd winstrol nemen en een frontload geven of test prop..
 
Laatst bewerkt:
HCG tijdens de nakuur heeft geen nut.. Gewoon x aantal weken voor de nakuur, zodat je dan rapper herstelt tijdens de nakuur. Clenbuterol tijdens een bulkkuur? Verklaar je nader? Je zal moeten kiezen tss dianabol OF winstrol. Je kan altijd winstrol nemen en een frontload geven of test prop..

Opletten bro.

Dan is het inmiddels een cutkuur;)
 
bedankt voor de reacties.

1. Idd, is het niet gebruikelijk om 12 weken aan de tabs te zitten. Maar zoals ik al eerder zei, heb ik vernomen van een prof dat 12 weken het maximum is met een pauze erin van 3 tot 4 weken.
Misschien dat ik alsnog de winstrol-ject pak.

2. Op zich zie je dit soort kuren wel vaker. week 1 t/m 9: massa, vet, vocht aanzetten met aromatiserende middelen. En dan 9 t/m 15: werken met niet aromatiserende A.S. , om toch spiermassa aan te zetten, maar droger uit de kuur te komen.

Ik zie het ook niet als een cut-kuur vanaf week 9. Ik hoef ook niet zeer droog uit deze kuur te komen.
Ik wil gewoon mijn spiermassa vast zetten en niet vol vocht uit de kuur stappen.
 
En wie is die zogenaamde prof dan wel :rolleyes:

Altijd als men kritiek krijgt zegt men dat men het van een prof heeft. Terwijl nederland maar 2 profs heeft :roflol:
 
Oke, hij doet al een lange tijd mee aan wedstrijden:D :D
 
HCG tijdens de nakuur heeft geen nut.. Gewoon x aantal weken voor de nakuur, zodat je dan rapper herstelt tijdens de nakuur. Je zal moeten kiezen tss dianabol OF winstrol. Je kan altijd winstrol nemen en een frontload geven of test prop..

Hoezo heeft HCG tijdens de nakuur geen nut? De hoofdreden dat het word gebruikt is om je ballen weer op grote te brengen, zodat je eigen testoteron aanmaak sneller op gang is. Als je ballen klein zijn word er minimaal geproduceerd. Als ze op grote zijn betekent dat je sneller aan je herstel kan beginnen. Dus als ze in je nakuur nog steeds niet op grote zijn, kan je het beste HCG gebruiken. Alleen kan het wel onderdrukkend zijn dus moet je uitkijken dat het niet in je nadeel gaat werken.
 
Als je maar met nolva/clomid of een van beiden op zijn minst 2wkn doorgaat. Zal de hcg wel kunnen. Maar persoonlijk zou ik hem uiterlijk in de laatste wk pakken van de kuur.
 
Dus vele zijn het niet eens met deze kuur. Maar hoe zouden jullie deze kuur dan in elkaar zetten. Maar wel zo dat alle steroiden in de kuur blijven.

Ik ben ook van mening dat verschillende steroiden in je kuur (zoals de overstap van deca naar tren in je kuur) goed is voor een soort schrikeffect, waardoor je meer uit een kuur haalt.
 
Back
Naar boven