Fitness Seller

Een squatkont

Bezoekers in dit topic

purple heb jij een squat kont
 
ik heb trouwens wel een ass:D
 
Goed, ik mag mij prijzen met een volle ronde strakke squatkont. En ik verbaas me erover hoeveel chicks dat diggen, eigenlijk doen m'n pecs en armen er niet meer toe. Terwijl dat toch bekend staat als de vrouwentrekkers.

Maar nu ik vrij grote benen heb incl. de gluteaus spieren valt dat eerder in het oog dan de upperbody. Er werd twee keer naar m'n kont gegrepen bij het uitgaan, door twee dames die zelf ook zeer aangename vormen hebben. En mocht zelf ook van hun vlees polshoogte nemen, erm handhoogte. :D

Dus waarom wordt de lower body als iets gezien waar men niet naar kijkt? Ik hoor het wel als de eerste 10 try-to-diss reacties zijn geweest.

Meen je dat nou? Ik heb dus ook een behoorlijk squat kont en krijg juist te horen dat chicks het NIET diggen. Ben absoluut niet dik btw, benen meten zon 65-66 cm en vet is missch 14%
 
sinds ik mijn ass ook mee train door squat leg press enz zitten ze bij mij op het werk voortdurend aan mijn kont, ik heb ook echt zeg maar een aanwezig, bollig, uitstekende kont. de meesten zitten eraan omdat die dan zo lekker terugveert of wat dat ook mag betekenen, maatr in het kort, the chicks digg my ass and i ain't complaining
 
Laatst bewerkt:
MarcJ met zijn ghetto booty :D
 
Ik heb nog nooit zoveel post over je ass gezien. :)
 
Laten we het over damesbillen gaan hebben want ik trek bij het lezen van dit topic telkens maar een zure kop.
overigens jongens, heb ik ook een lekker bol squatkontje....kijk dit bedoel ik nou!
 
Laten we het over damesbillen gaan hebben want ik trek bij het lezen van dit topic telkens maar een zure kop.
overigens jongens, heb ik ook een lekker bol squatkontje....kijk dit bedoel ik nou!


Whahaha, word. This tread sucks dick!
 
Ik trap wel af ..






































































Ik squat ook niet zoveel, dus de vorm moet nog beetje komen.
 
OMG instant punishment voor mijn nieuwsgierigheid........ klote zooi, nu slaap ik dus vanacht echt niet he.......
 
even kicken, want hij is zo lekker harig
 
Ik had vroeger bijna geen kont, nu steekt hij uit en ben er blij mee :D.
 
verdomme, nu moet m'n eigen ogen uitsteken met een dolk, bedankt BadMF :mad:
 
Zelfs ik word er wel eens in m'n kont geknepen, ja het is 'hot'.
 
Wie heeft er nog meer striae op zn kont? :D
 
Back
Naar boven