Fitness Seller

Meiden Cadeautjes?

Bezoekers in dit topic

Betaal haar op de dag zelf dubbel.
 
:roflol: haha
geef iets goedkoop en dom, zorg dat je de lat heeeeeeeel laag legt, zo kan je haar iedere keer iets beter geven :thumbs:
 
Dildo, vibo, lingerie, massage olieen enz enz.

Voor meer info PM me maar;)
 
:roflol: haha
geef iets goedkoop en dom, zorg dat je de lat heeeeeeeel laag legt, zo kan je haar iedere keer iets beter geven :thumbs:

geef haar wel een leuke muismat:
[[Afbeelding niet meer beschikbaar]


.
.
.
j/k:D
 
Mooi lingerie setje is natuurlijk altijd top, romantisch avondje incl rozenblaadjes op bed, kaarsjes en weet ik veel wat zal het ook wel aardig doen. Dagje beautyfarm zoals al gezegd is, is wel een mooi en leuk cadeau.

Verder zou ik de sierraden achterwege laten, beetje afgezaagd (tenzij je écht iets moois koopt, dus niet een ring van 20 euro ofzo, maar ik denk niet dat je inkomen dat toelaat :p)
 
Rozenblaadjes, met gedempt licht en een kneus sfeertje met passende muziek. A sign of caring heb je dus liever dat iets tastbaars of materieel?
 
Rozenblaadjes, met gedempt licht en een kneus sfeertje met passende muziek. A sign of caring heb je dus liever dat iets tastbaars of materieel?

Het gaat om het idee, ikzelf zou zoiets net zo lief hebben :)
(wel incl. dat lingeriesetje he ;))
 
concert kaartjes
dagje uit
 
Het gaat om het idee, ikzelf zou zoiets net zo lief hebben :)
(wel incl. dat lingeriesetje he ;))


Ok, ok Yff je hebt een date..... Jij zorgt voor de sfeer, ik voor het lingeriesetje. :D
 
eetbare lingerie is dat niet iets heb je beiden iets aan
 
Rozenblaadjes, met gedempt licht en een kneus sfeertje met passende muziek. A sign of caring heb je dus liever dat iets tastbaars of materieel?
Idd! Niets ergers dan cliche-matige romantiek...

Als het een barbiepop van een meisje is, koop dan wat prullaria en tierlantijntjes. Als het maar glimt en schittert...

Als het een echte meid is, heeft ze vast wel een hobby of andere bezigheid waar je handig op in kunt spelen.
 
romantisch avondje incl rozenblaadjes op bed, kaarsjes en weet ik veel wat zal het ook wel aardig doen.

Klote, waar is m'n kwijlemmertje heen :mad:
 
Een Warme kop coco
 
mijn vriendin had vorig jaar van mij een basisarmbandje van Trollbeads gekregen, je kan dan elke keer een dingetje bijkopen (van 21 - 2000 euro) en zo kan ze haar armband zo langzaam aan volsparen.

Ze vindt het geweldig en het scheelt voor mij een hoop gedoe met cadeau keuze want ze wil alleen maar van die trollbead dingen :D
 
Smaken verschillen, daarom zeg ik ook: zal het ook wel aardig doen.. dit omdat het gemiddelde meisje van zijn leeftijd ongeveer het waarschijnlijk wel leuk zal vinden.

En tja.. ik zou ook wel verrast zijn en het lief vinden.. maar ja, ik ben nou eenmaal erg romantisch :rolleyes:
 
Rozenblaadjes, met gedempt licht en een kneus sfeertje met passende muziek. A sign of caring heb je dus liever dat iets tastbaars of materieel?

Zou ik ook leuk vinden!

Ik hoef helemaal geen cadeautjes. Maak net zo lief een strandwandeling haha.
 
een flink pak slaag

(brengt direct wat meer pit in jullie relatie)
 
Back
Naar boven