XXL Nutrition

Ervaringen Inner Armour Whey

Bezoekers in dit topic

Ik zit er ook aan te denken om deze te kopen en dan SportFood.nl voor sportvoeding die combinatie. Heb je toevallig wat meer info over die producten? Ik gebruik nu namelijk whey 94% isolaat, is dit ongeveer vergelijkbaar?
 
Ik zit er ook aan te denken om deze te kopen en dan SportFood.nl voor sportvoeding die combinatie. Heb je toevallig wat meer info over die producten? Ik gebruik nu namelijk whey 94% isolaat, is dit ongeveer vergelijkbaar?

Whey Isolaat is Whey Concentraat dat nog extra behandelingen heeft ondergaan. Mits de juiste productieprocessen zijn toegepast, is Isolaat kwalitatief een trapje hoger dan Concentraat.
Hierdoor zit er bij Whey Isolaat o.a. minder lactose en vet in en zal het eiwit gehalte per gram iets hoger liggen dan bij een concentraat.
Een Whey Isolaat is door zijn 'verfijning' bijv. geschikter tijdens een cut dan Concentraat.

De Inner Armour Whey bestaat uit zowel Concentraat en Isolaat en is een zeer goed smakende en mengende eiwit.
Door o.a. de cold spray techniek die gebruikt is deze whey van een zeer hoge kwaliteit die prima volstaat als proteine aanvulling op je dagelijkse voeding.
 
Hmm, dus als ik die set koop dan krijg ik er nog die 500 gram Creatine gratis bij? Das wel een mooi koopje namelijk dan:P.
 
Back
Naar boven