XXL Nutrition

Firefox 2.0 uit! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik ook al een paar jaar Firefox, maar nog steeds ondersteunen niet alle sites FF.
Zelfs professionele sites zoals die van TNT post werken alleen goed met IE bij bijv. het afdrukken van adreslabels. Een telefoontje naar de helpdesk leverde mij het volgende antwoord op: 'Firefox, wie gebruikt er nu Firefox?!'.:rolleyes:

Ook bij een Engelse paysite waar ik voetballen op kijk werken maar de helft van de functies met FF.

Lange weg te gaan nog dus!

Nee, dat zie je verkeerd.
Firefox werkt prima, maar de site's zijn niet volgens de regels geschreven.
Het is idd erg spijtig dat sommige site's dat nog niet door hebben.
Ze hebben allenmaal de houding "wat maakt die 20% van de mensen die andere browsers gebruiken nou uit"
 
Ik gebruik ook al een paar jaar Firefox, maar nog steeds ondersteunen niet alle sites FF.
Zelfs professionele sites zoals die van TNT post werken alleen goed met IE bij bijv. het afdrukken van adreslabels. Een telefoontje naar de helpdesk leverde mij het volgende antwoord op: 'Firefox, wie gebruikt er nu Firefox?!'.:rolleyes:

Ook bij een Engelse paysite waar ik voetballen op kijk werken maar de helft van de functies met FF.

Lange weg te gaan nog dus!
Dat is idd triest. 18% van DBB gebruikt reeds FF, toch geen deel waarvan je kan zeggen: wie gebruikt dat nu? Zeer domme opmerking van die helpdesk en ook erg klantonvriendelijk.

Ik probeer op dbb en andere sites iig alles compatibel te maken maar dat is soms niet eenvoudig, en dan vooral bij IE!

Zoals Vind hierboven al zegt: dat FF niet correct toont is omdat de sites fout geschreven zijn, en IE negeerd deze fouten eigenlijk. Als je ze correct schrijft dan zal het net omgekeerd zijn: werken in FF maar fouten tonen in IE, omdat IE een bug browser is (geen idee of dat in 7.0 allemaal opgelost is, ik heb 'm pas).
 
Nou ik weet niet hoe het met de andere gebruikers zit maar hij loopt hier echt om de haverklap vast, moet dan weer afsluiten en heropenen, heel irrritant.
 
Nou ik weet niet hoe het met de andere gebruikers zit maar hij loopt hier echt om de haverklap vast, moet dan weer afsluiten en heropenen, heel irrritant.

Firefox 2.0 is bij mij nog geen één keer vast gelopen vreemd.. maarja heb em nog maar een dag, benieuwd hoe ik er volgende week is.

Als het echt een bug is zal er wel redelijk snel een update volgen.
 
geloof het of niet maar ik heb copy paste bugs gehad in FF die ik nooit met IE had.

Me too, niet zo zelden zelfs, toch 1/10 dagen.
 
Ik wacht met zowel IE7 als FF2 nog een weekje.

Dan zijn de eerste critical exploits wel gefixed + de eerste lading bugs eruit. :p
 
Ik heb nog geen 1 keer een bug gehad in een week tijd met ff 2.0.
Op 1 of andere manier voelt deze firefox wel beter aan als de oude.
Zelfs al mijn plug-ins werken nog perfect.

En MrJ die ladingen bugs zullen er niet meer uitvliegen wan dat is al bij de beta's gebeurt :P
 
loopt hier niet vast maar kan dus ook niet alle sites open
hahah kan zelfs niet met ff internetbankieren bij de axa
dus dan maar openen als ie tab dan werkt het wel weer
maar voor de rest dik tevreden over ff 2.0 owja wel andere skin
erop gezet vind de standaard niet zo mooi???
 
loopt hier niet vast maar kan dus ook niet alle sites open
hahah kan zelfs niet met ff internetbankieren bij de axa
dus dan maar openen als ie tab dan werkt het wel weer
maar voor de rest dik tevreden over ff 2.0 owja wel andere skin
erop gezet vind de standaard niet zo mooi???

Nonia 2.0 vind ik wel erg lekker werken, alles is even wat kleiner dus je heb meer ruimte.

En ja, wat jij zegt. Voor alle mensen die problemen heeft met een site die niet goed wordt weergegeven, download de internet exploder plugin.
Je kan dan zelfs aangeven welke site's je altijd in een ie6 tab wilt zien.

IE tab: https://addons.mozilla.org/firefox/1419/

nonia 2.0: https://addons.mozilla.org/firefox/72/
 
FF 2.0 is 1 keer vastgelopen bij mij. Voor de rest kan ik alles openen, internetbankieren enzo, dus ik heb niet echt klachten.

Wat Maxthon betreft: Er is geen beter configureervare browser te vinden.
Werkelijk ALLES is aan te passen. Behalve 1 ding: het werkt op IE6...

En laat dat nou de reden zijn waaro ik Max uiteindelijk heb verlaten bij de komst van m'n nieuwe PC.

Want Maxthon als browser hebben betekent wekelijks ladingen spyware opruimen.
 
En MrJ die ladingen bugs zullen er niet meer uitvliegen wan dat is al bij de beta's gebeurt :P
Ik merk het... zodra je wat sneller en complexer gaat werken zie je ze opkomen.
 
Ik merk het... zodra je wat sneller en complexer gaat werken zie je ze opkomen.

Vind dat echt zeer vreemd. Maargoed, iemand moet de fouten hebben he :P
 
Gelukkig ben ik niet alleen, benieuwd hoe snel ze een patch oid gaan releasen, zoniet blijf ik zeker op 1.5, de beste tot nu toe.
 
Back
Naar boven