MuscleMeat

MDMA doseren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en gewoon poeder? geen caps of tabs dus ;) en ja hoe weet je wat goed is.. kom je ook pas achteraf achter

Poeder kun je gwn snuiven, voor jouw is het maybee een idee om het te mengen met je oxy's :roflol: PS: het werkt direct! Dus kan er als een idioot inslaan!

Wat betreft de kwaliteit, sja.........daar kom je idd pas achter als je het gebruikt hebt? Enkele tips van kwaliteitsdrugs? Afgezien van prijs?

- de werking is minimaal enkele uren, de gemiddelde inwerktijd is 20 min-30 min
- het gevoel moet super zijn, al je gevoelens worden versterkt en intens, iedereen is lief :D
- de UITwerking moet zacht zijn........je mag je best ff klote voelen, maar je moet er geen week in blijven hangen, wat bij veel zooi wel het geval is.
- Je lichaam/huid moet er tof uit blijven zien, dus geen puisten of uitslag, wat je ook vaak krijgt van zooi.


Tot zover..........Blauwe mitusbishi's zijn gedoseerd op 200 MG per tablet, als je praat over kwaliteit :D
 
200mg overleef ik wel.. een gram daarentegen lijkt me aardig wat.. ;) nog dingen waar je het niet mee moet combineren? ;) of juist wel?
 
Ik deed het altijd gewoon in een zakje, en mijn pink natmaken erin duwen en in mijn mond duwen, per keer 2 pinkies. Had meestal wel al flink gezopen van te voren, dus daar hield ik ook rekening mee.
 
hoeveel pinkies zitten er in 1 gram :P
 
- het gevoel moet super zijn, al je gevoelens worden versterkt en intens, iedereen is lief :D

Klopt niet helemaal wat je hier beweerd, als je nu b.v. last van roid rage(hypothetisch gesproken dan) hebt, en neemt dan MDMA???? wat dan?

Kun je beter met een bord omhangen met daarop: PAS OP EXLPOSIE GEVAAR!!
 
Ja, Idd. Die lepeltjes van de MAC.... dat waren nog eens goede oude tijden..

Maar gezien de tolerantie welke je opbouwd, was het al snel een bucket van de KFC geworden.
 
capsule van 250mg voldoen en vervolgens de helft in je drinken...é voila, zo deed ik het altijd, toen ik nog stout was :p
 
200mg overleef ik wel.. een gram daarentegen lijkt me aardig wat.. ;) nog dingen waar je het niet mee moet combineren? ;) of juist wel?


Het fijnst combineren is toch wel een Goeie XTC pil met GHB.......weet niet of je daar al eens mee geexpirimenteer dhebt, maar begin dan eens rustig met een buisje :D

Zodra het uitwerkt een dikke blow er achteraan...........en gij zult heerlijk rusten........:D
 
ghb is lekka.. smaakt alleen zo ****ing ranzig man damn..
 
Klopt niet helemaal wat je hier beweerd, als je nu b.v. last van roid rage(hypothetisch gesproken dan) hebt, en neemt dan MDMA???? wat dan?

Kun je beter met een bord omhangen met daarop: PAS OP EXLPOSIE GEVAAR!!


Zelfs mensen met roid rage worden dan ineens heel handtastelijk op andere plekken. Tussne je benen ipv tussen je ogen zeg maar :D

XTC werd vroeger gebruikt in de psychiatry, om mensen lekker te laten kletsen........haha
 
nee sorry ik drink niet.. ik doe niets dat slecht is voor mijn lichaam :D
 
volgens mij mag je geen sinaasappelsap met ghb mengen.. of was dat iets anders
 
respect!
 
volgens mij mag je geen sinaasappelsap met ghb mengen.. of was dat iets anders


Nee als iemand bijna neergaat van de GHB vanwege bv overdosering helpt het om diegene citroen/limoen ( van je baco;)) te laten eten.......hier zit KININE in, hetgeen de werking van GHB doet verminderen :D

Veel vocht is noodzaak bij dit soort "geintjes".
 
oh dat was het dan.. bijna hetzelfde.. ;)
 
Nee als iemand bijna neergaat van de GHB vanwege bv overdosering helpt het om diegene citroen/limoen ( van je baco;)) te laten eten.......hier zit KININE in, hetgeen de werking van GHB doet verminderen :D

Bruikbare info hehe:D
 
Back
Naar boven