Fitness Seller

Noord Hollanders zijn eigenlijk rest materiaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als we eerlijk zijn dan blijkt dat Noord en Zuid Holland het stukje nederland te zijn dat er het laatste was. Nu blijkt ook dat met name de armen uit de voorliggende gebieden naar het Noorden van het land trokken. Toen dit gebied eindelijk uit gepolderd was trokken alle plattelands boeren naar de nieuwe landbouw gebieden. Het waren met name de domme en arme mensen die naar Noord Holland trokken. Dat merk je hede ten dagen nog steeds aan hun kleine ego en veel te grote bek...

Hey, ga fietsen ofzo, dan doe je nog wat nuttigs... :p
Beetje Noord Hollanders al restmateriaal beschouwen :mad:

:flipoff:
 
Een grote bek dat hebben ze zeker, maar het waarmaken hó maar.
 
zou goed kunnen ben er niet vaak geweest heb weinig Bench materiaal...

misschien weet jij er iets meer over maar ik blijf bij het standpunt dat de Noord en Zuid Hollanders eigenlijk niet in Nederland thuis horen.

Alle Hollanders het Land uit...


k*t brabander :mad:
 
ze leveren wel voor een groot deel bij aan de ned export en dus de welvarendheid van ons land knurft

precies.... zie je nu hoe dom het is om te zeggen dat de turken en de marokanen achterlijk volk zijn uit de bergen. En dat ze allemaal het land uit moeten als het jezelf aangaat zie je in een keer allemaal positieve dingen.

Zoals dat de hollanders zorgen voor meer welvaart... zo doen dat ook de allertonen in Nederland en daarmee verdienen ze van mij het predikaat ere burgers van Nederland...

Dus als er nog een topic komt met razia's op / over moslims of allertonen of dat ik hier van dat rechts gespuis nog hoor mauwen over hoe zielig ze wel niet zijn open ik een topic met dat de Noord en Zuid Hollanders achterlijke gladiolen zijn.

Laten we een beetje met respect met elkaar omgaan we zijn allemaal gelijk en uiteindelijk wijken we slechts 0.001% af op ons DNA... hoe groot kan dat verschil nu zijn dat we dat niet gezamelijk kunnen overbruggen.
 
precies.... zie je nu hoe dom het is om te zeggen dat de turken en de marokanen achterlijk volk zijn uit de bergen. En dat ze allemaal het land uit moeten als het jezelf aangaat zie je in een keer allemaal positieve dingen.

Zoals dat de hollanders zorgen voor meer welvaart... zo doen dat ook de allertonen in Nederland en daarmee verdienen ze van mij het predikaat ere burgers van Nederland...

Dus als er nog een topic komt met razia's op / over moslims of allertonen of dat ik hier van dat rechts gespuis nog hoor mauwen over hoe zielig ze wel niet zijn open ik een topic met dat de Noord en Zuid Hollanders achterlijke gladiolen zijn.

Laten we een beetje met respect met elkaar omgaan we zijn allemaal gelijk en uiteindelijk wijken we slechts 0.001% af op ons DNA... hoe groot kan dat verschil nu zijn dat we dat niet gezamelijk kunnen overbruggen.
:roflol:Aap van de maand?
 
precies.... zie je nu hoe dom het is om te zeggen dat de turken en de marokanen achterlijk volk zijn uit de bergen. En dat ze allemaal het land uit moeten als het jezelf aangaat zie je in een keer allemaal positieve dingen.
Zoals dat de hollanders zorgen voor meer welvaart... zo doen dat ook de allertonen in Nederland en daarmee verdienen ze van mij het predikaat ere burgers van Nederland...

Dus als er nog een topic komt met razia's op / over moslims of allertonen of dat ik hier van dat rechts gespuis nog hoor mauwen over hoe zielig ze wel niet zijn open ik een topic met dat de Noord en Zuid Hollanders achterlijke gladiolen zijn.

Laten we een beetje met respect met elkaar omgaan we zijn allemaal gelijk en uiteindelijk wijken we slechts 0.001% af op ons DNA... hoe groot kan dat verschil nu zijn dat we dat niet gezamelijk kunnen overbruggen.


nee sukkel want ik had het over de landbouwsector (bloemen etc weet je hoeveel geld daarin omgaat) en laten daar nu juist amper turken en marokkanen in werkzaam zijn. en btw je moet alles niet zo persoonlijk opvatten als er weer es een sarcastische grap gemaakt word over buitenlanders.
 
nee sukkel want ik had het over de landbouwsector (bloemen etc weet je hoeveel geld daarin omgaat) en laten daar nu juist amper turken en marokkanen in werkzaam zijn. en btw je moet alles niet zo persoonlijk opvatten als er weer es een sarcastische grap gemaakt word over buitenlanders.

En dan ben ik niet eens van buitenlandse afkomst

Heb je eigenlijk wel enig idee hoeveel buitenlanders daar in werkzaam zijn ?

En punt twee... jij voelt je aangevallen omdat er een keer een topic is waar het woord Noord Hollander in voorkomt... is het je soms ook op gevallen hoe vaak er niet Marokaan , Moslim of andere allertonen hier door het slijk gehaalt wordt. Denk daar is een keer aan als je weer een negatief bericht hebt over een minderheidsgroep... we zijn allemaal minderheden het licht er gewoon aan wat je als meerderheid beschouwd... zijn we allemaal nederlanders of zijn er hier in die paar vierkante km "echte Nederlanders en allertonen" bull shit .... wereld burgers zijn we...
 
En dan ben ik niet eens van buitenlandse afkomst

Heb je eigenlijk wel enig idee hoeveel buitenlanders daar in werkzaam zijn ?

En punt twee... jij voelt je aangevallen omdat er een keer een topic is waar het woord Noord Hollander in voorkomt... is het je soms ook op gevallen hoe vaak er niet Marokaan , Moslim of andere allertonen hier door het slijk gehaalt wordt. Denk daar is een keer aan als je weer een negatief bericht hebt over een minderheidsgroep... we zijn allemaal minderheden het licht er gewoon aan wat je als meerderheid beschouwd... zijn we allemaal nederlanders of zijn er hier in die paar vierkante km "echte Nederlanders en allertonen" bull shit .... wereld burgers zijn we...
"Farghall" wat een naam, hihi:roflol:
 
lol en ik ben niet eens van noordholland en voel me helemaal niet aangevallen.

nou als een nederlander iets lomps of doms gedaan heeft word die net zo goed afgezeikt hier.
 
wtf is hier gaande ?
 
lol en ik ben niet eens van noordholland en voel me helemaal niet aangevallen.

nou als een nederlander iets lomps of doms gedaan heeft word die net zo goed afgezeikt hier.

hmmm .... erg eenzijdig z'n opmerking blijkbaar heb je zelf niet eens in de gaten hoe vaak de term allochtonen of moslim hier als een soort van zoet broodje ... negatief over de tafel gaat.
 
Laatst bewerkt:
@farghall: Het zijn allochtonen en niet allertonen :(
 
Ik weet dat je mijn naam belachelijk probeert te maken, maar zelfs dat kan je niet knap verwoorden............"Farghall":roflol:

Maar het lijkt erop dat jij ook niet echt meer in je "Mars" hebt zeg maar ;)
 
hmmm .... erg eenzijdig z'n opmerking blijkbaar heb je zelf niet eens in de gaten hoe vaak de term allertoon of moslim hier als een soort van zoet broodje ... negatief over de tafel gaat.


dat zegt meer over hun gedrag als over dat van ons.
hopelijk bemerk je nog wel het verschil tussen een cynische opmerking en terechte afzeiking
 
hmmm .... erg eenzijdig z'n opmerking blijkbaar heb je zelf niet eens in de gaten hoe vaak de term allertoon of moslim hier als een soort van zoet broodje ... negatief over de tafel gaat.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, echt geweldig veel, wat een racisten hier!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven