AndroidHealthClinic

MDMA doseren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ketamine is duur heb ik begrepen.. en moet je ook vrij hoog doseren? dat is idd vette shit.. kan er alleen niet zo 123 aan komen helaas
 
Wat is jouw favo combi dan Ome Eclipsie :D
 
ketamine is duur heb ik begrepen.. en moet je ook vrij hoog doseren? dat is idd vette shit.. kan er alleen niet zo 123 aan komen helaas

Valt mee, de gemiddeld straatwaarde van "Keet" is 35 euro per gram

Je hebt er "slechts" een sleutelpuntJE ( soms al te veel) van nodig en je staat een uur volledig op de kop :D
 
hmm nice :) ik heb geen favoriete combi.. ik combineer alleen roids
 
mij mag je altijd es wat GHB opsturen
da's lekkah ! :meal:
je wordt er zo geil als een bever van
 
ketamine is duur heb ik begrepen.. en moet je ook vrij hoog doseren? dat is idd vette shit.. kan er alleen niet zo 123 aan komen helaas

Ket is juist relatief cheap! Met een gr kan je toch al snel een avond of 4/5 doen..
 
ik heb eens een meid zien neervallen, zij had ook ghb gehad en haar vriend had haar nog flink volgegooid met alcohol.

Ze zakte door haar benen en lag op de grond, toen ben ik direct naar ehbo gerend, die haar hebben geholpen. Geen prettig gezicht kan ik je vertellen, daar gaat je de feest moed aardig van over.
 
ik heb eens een meid zien neervallen, zij had ook ghb gehad en haar vriend had haar nog flink volgegooid met alcohol.

Ze zakte door haar benen en lag op de grond, toen ben ik direct naar ehbo gerend, die haar hebben geholpen. Geen prettig gezicht kan ik je vertellen, daar gaat je de feest moed aardig van over.


Ja zodra mensen hun zelfcontrole verliezen is het een ellendig gezicht :D

Voor de rest heb ik best goeie ervaringen met vrouwen die dat gebruiken :D
 
me2 :D GHB is prachtig spul
 
zijn er verder nog gevaarlijke combinaties? bv ketamine met downers, of ketamine met xtc.. etc?
 
zijn er verder nog gevaarlijke combinaties? bv ketamine met downers, of ketamine met xtc.. etc?

Wat heet gevaarlijk? :rolleyes:

Het is eerder de hoogte van de doseringen die bij GHB gebruikers vaak parten speelt

In principe kun je ALLES combineren, ik ben hier het bewijs van :)

ZOlang je maar niet TE gek doet :D
 
Zeg luitjes straks jagen jullie benchMark weer weg ;)
 
als het goed van kwaliteit is, is zitten er kleine kristallen in. {bij gebruik = mg het zelfde als je lichaams gewicht} dan zit je altijd goed. gr de boer
 
gram opdelen in 100mg? wat is dat nou voor gay shit
split gr op t oog in twee, in je glas, ff roeren en hoppa erin :P
 
als het goed van kwaliteit is, is zitten er kleine kristallen in. {bij gebruik = mg het zelfde als je lichaams gewicht} dan zit je altijd goed. gr de boer

Die kristallen wat jij bedoelt die kreeg je vroeger, tegenwoordig heb je bijna nog alleen maar poeder. Ik weet dat die kristallen voorheen in een capsule zaten en behoorlijk heftig waren. Maar ik die kristallen al heel lang nergens meer gezien.
 
ja en je wordt er zo ontiegelijk vaag van in je kop. maar ik zou ze gewoon afwegen dmv een capsule van 0.5 gram of 1 gram

dat is veelste veel dat heb ik een keer gedaan kon de hele avond niet meer praten als je goede heb is 1 gram 1000 mg daar maak ik vijf capsules van 200 mg is goed te doen:D
 
Die kristallen wat jij bedoelt die kreeg je vroeger, tegenwoordig heb je bijna nog alleen maar poeder. Ik weet dat die kristallen voorheen in een capsule zaten en behoorlijk heftig waren. Maar ik die kristallen al heel lang nergens meer gezien.

dan ken je niet de goede mensen
 
Uiteraard mixen we dat ook met Bacardi Cola :cool:

Helaas zijn er nog steeds van die halve garen die GHB met drank mixen. Is toch wel bekend dat dit gevaarlijk is.
Meeste figuren die out gaan gebruiken GHB in combi met alcohol.
Voor mensen die het lezen: Wat doet het met je?
 
Wat heet gevaarlijk? :rolleyes:

Het is eerder de hoogte van de doseringen die bij GHB gebruikers vaak parten speelt

In principe kun je ALLES combineren, ik ben hier het bewijs van :)

ZOlang je maar niet TE gek doet :D

Jij bent het bewijs van hoe dom sommige mensen kunnen zijn.
 
Back
Naar boven