AndroidHealthClinic

zere spuitplekken--> geen benen kunnen trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
ik zet mijn gear in mijn benen of billen, echter de spuitplekker doen zo gruwelijk zeer dat ik echt mijn benen niet kan trainen van de pijn, kan zelfs amper lopen

Nu had ik eens gelezen dat er een plaatselijk verdovend middel bestaat wat je kan injecteren, ik zit er dus aan te denken om dit mee te spuiten met mijn gear zodat ik gewoon kan trainen en normaal door het leven kan, en er niet als een kreupele bij hoef te lopen, weet iemand mischien welk middel dit is?
 
zit je in de beginfase van je kuur?
als ik een nieuwe cycle begin heb ik er nl ook veel last van, paar dagen lopen als een kreupele.
de volgende keren heb ik er echter geen last meer van, dus enkel bij de eerste injecties van een kuur.
 
ja 2 e week is het, echt bizar de pijn
 
zit je in de beginfase van je kuur?
als ik een nieuwe cycle begin heb ik er nl ook veel last van, paar dagen lopen als een kreupele.
de volgende keren heb ik er echter geen last meer van, dus enkel bij de eerste injecties van een kuur.

Yep, heb ik ook. Hoe verder in de kuur, hoe minder last. Op het laatst ga ik het bijna leuk vinden :D
 
ik zet mijn gear in mijn benen of billen, echter de spuitplekker doen zo gruwelijk zeer dat ik echt mijn benen niet kan trainen van de pijn, kan zelfs amper lopen

Nu had ik eens gelezen dat er een plaatselijk verdovend middel bestaat wat je kan injecteren, ik zit er dus aan te denken om dit mee te spuiten met mijn gear zodat ik gewoon kan trainen en normaal door het leven kan, en er niet als een kreupele bij hoef te lopen, weet iemand mischien welk middel dit is?

Had er ook altijd last van... Ik zette mn injects zodanig dat wanneer ik benen moest trainen ik daar dan 4 dagen ervoor niks zette. Je kan afwissellen met je gluteus en schouders
 
Yoo

Hebk ook last van maar ik zet eod :D en soms doet het 4-5 dagen zeer
Zou handig zijn als er iets was dat de pijn eventjes kon verdoven ...

Interessant topic voor mij:cool:
 
zet hem eens in je schouders doe ik ook:D
 
had ik ook 1e keer weer, kon de dag erna bijna niet lopen!! trap lopen gaat pas klote!
de keren erna doet het idd steeds minder pijn, ik voel het wel maar ik kan dan wel weer normaal lopen.

wat ik wel altijd doe na het injecteren is eerst goed inwrijfen/masseren daarna altijd 10/15 minuten op de crosstrainer. dan heb je er al stuk minder last van de dag erna
 
Maakte niet uit in welke week ik zat kon gewoon niet lopen, moet veel lopen op me werk en het werd steeds erger en erger.

Misschien als je een bureaujobie heb dat het draagbaarder is.

Maar hoe meer ik me been moest gebruiken des te meer pijn het ging doen.
Nog geen manier gevonden om het te verhelpen ben ook zeer benieuwd hoe dit valt op te lossen.

Ik denk dat het heel persoon gerelateerd is, je hebt er last van of niet.
 
altijd in mijn billen gezet nergens last van lucky me:D
 
OF zien dat je andere gear krijgt of zien dat je de spuit een voorverwarmt
 
OF zien dat je andere gear krijgt of zien dat je de spuit een voorverwarmt

werkt dat voorverwarmen? en hoe verwarm je het voor? onder de hete kraan houden oid?
 
ik had er nooit last van BTW, pas de laaste 4 kuurtjes waarvan ik de 3 vorige in week 2 moest afkappen omdat ik niets anders kon dan stil op bed liggen:mad: van de pijn, nu is het wat draaglijker, ik kan mijn bed uitkomen maar daar is alles ook mee gezegd
 
Trek je olie op en houd het gedeelte v/d spuit waar de olie zich bevind even onder de warme kraan al draaiend voor een kleint minuutje.

Try for yourself
 
Heren, probeer eens te injecteren direct voordat je slaapt. Op die manier belast je de geinjecteerde spier niet. Dat maakt voor mij iig heel veel uit. Want heb nauwelijks last gehad van de injectieplaats. Het enige is, dat ik kon voelen waar ik had geinjecteerd als ik op die plek drukte met mn vinger.
 
Had er ook altijd last van... Ik zette mn injects zodanig dat wanneer ik benen moest trainen ik daar dan 4 dagen ervoor niks zette. Je kan afwissellen met je gluteus en schouders

Pas op met schouders, heb er een stukje over geschreven in m'n log (zie hieronder)

ps dareal, als je je volledig ontspant en dus ook in je hoofd dan hoort het niet zo erg pijn te doen. Zelfs al je helemaal ontspant alleen wel een beetje gespannen bent in je hoofd span je je spier op een bepaalde manier volgens mij toch aan en voel je plots een pijnscheut die blijft hangen!
 
welcome to injecting!!!:D

had het de eerste keer ok met test prop in me quad en bil!!!
hurts like hell in de eerste 2 weken maar drna voel je dr niks meer van!:D je lichaam gaat er aan wennen...door de zure appel heenbijten dus! eventueel kun je pijnstillers nemen voor het geval dat het niet meer te houden is
 
Heb het nu ook bij mijn huidige kuur. Elke keer een pijnlijke harde plek. Bij mij maakt het niet uit of ik 's ochtends of 's avonds prik. De dag erna valt het nog enigzins mee, maar de dag daarna altijd een harde pijnlijke plek. Bij mijn vorige kuur alleen bij de laatste injectie een ader geraakt daarvoor nooit pijnlijke plek.
 
Tip 2006: zeer goed inmasseren NA injectie! Blijven masseren, zorg dat je benen warm blijven en blijf masseren. (snel masseren anders koelen ze af)

Als ze kouder worden, niet te hard masseren, dan gaat 't zeer doen.
Masseer gerust een minuut of 5.

Happy walking and leg workouts.:cool:
 
Tip 2006: zeer goed inmasseren NA injectie! Blijven masseren, zorg dat je benen warm blijven en blijf masseren. (snel masseren anders koelen ze af)

Als ze kouder worden, niet te hard masseren, dan gaat 't zeer doen.
Masseer gerust een minuut of 5.

Happy walking and leg workouts.:cool:


kan je niet evengoed de hete douche er een kwartier opzetten?
 
Back
Naar boven