XXL Nutrition

zere spuitplekken--> geen benen kunnen trainen

Bezoekers in dit topic

Heb het nu ook bij mijn huidige kuur. De dag erna valt het nog enigzins mee, maar de dag daarna altijd een harde pijnlijke plek.


dat heb ik dus ook, 2 dagen na de inject begint de hell, neem nu veel aspirines, mischien loopt de olie sneller weg door het bloedverdunnende effect??? of het stilt gewoon de pijn want ik kan bijna weer normaal lopen
 
zetten voor slapen is niet echt slim. zet in een spier die je erna traint, wordt de olie mooier verdeeld en dus goed opgenomen
 
Je doet een kuurtje met test prop, zeker?

Veel succes. Die pijn ging bij mij de gehele kuur niet over. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk niet dat ik ooit nog een langere periode prop zet igg.
 
Laatst bewerkt:
om de olie te verdelen is het juist het inwrijfen/masseren goed, dan zit het niet op 1 plek. zo pak ik ook altijd kwartiertje crosstrainer om het nog verder te verdelen
 
Je doet een kuurtje met test prop, zeker?

Veel succes. Die pijn ging bij mij de gehele kuur niet over. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk niet dat ik ooit nog een langere periode prop zet igg.

Groet vin

Idem. 7 weken ellende gehad met winny en prop. Alleen medicatie van de huisarts hielp tegen de plekken, pijn en koorts.
 
Daarom hou ik 't met Prop. bij overheerlijke virormones! :lick:

Voor de rest is al mijn gear van UG labs, maar prop. HG. Geen centje pijn. :)
 
Idem. 7 weken ellende gehad met winny en prop. Alleen medicatie van de huisarts hielp tegen de plekken, pijn en koorts.


Ik zet test E EOD, ik moet dus vanmiddag naar de huisarts, welk middel kreeg je? en wat heb je hem verteld?
 
Ik zit ook aan de test e en tren e. Voor injecteren verwarm ik de olie en naderhand masseer ik het. Maar toch nog pijnlijk.
 
Ik zet test E EOD, ik moet dus vanmiddag naar de huisarts, welk middel kreeg je? en wat heb je hem verteld?

Verteld dat ik test en stanozolol (oh, hoe kom je daar dan aan. In mijn boekje staat dat dat niet meer geproduceerd wordt. Ps. Heb je de bijwerkingen van de testosteron wel eens gelezen?) in mijn donder zette.
Kreeg iets van diclofenac voorgeschreven.
 
Verteld dat ik test en stanozolol (oh, hoe kom je daar dan aan. In mijn boekje staat dat dat niet meer geproduceerd wordt. Ps. Heb je de bijwerkingen van de testosteron wel eens gelezen?) in mijn donder zette.
Kreeg iets van diclofenac voorgeschreven.

Zetpillen dus.. pijnstillers :D
 
Ga je altijd hebben, sommigen hebben er geen last van, anderen wel

Al die trucjes (voorverwarmen ed) helpen niets, wat wel helpt vind ik persoonlijk is wat suat zei, het zetten voordat je gaat slapen en dus zo MIN mogelijk beweging hebben na je injectie.

De keren dat ik dagen kort voor of na een quadricepstraining daar injecteerde heb ik het ook gevoeld amai !
 
zijn geen zetpillen man :P

is pijnstiller/ontstekkingsremmer, kun je ook zelf voltaren kopen in apotheek, zit zelfde werkzame stof in alleen lager gedoseerd
 
Ik injecteer bijna alles in bil of been en de keren dat ik benen train (net na de inject) heb ik er minder last van dan wanneer ik een andere spiergroep train.
 
Wat jij in je beginpost bedoeld is lidocaine. Deze heb je zowel in vloeistof als in creme. Ik zou me hier persoonlijk vanaf houden maar heb al veel extreme dingen hier gelezen dus mssn idee??
 
Lidocaine kun je best een tijdje gebruiken maar dan wel kleine hoeveelheden. 10 mg per dag is volgens mij redelijk , maar zou het toch even navragen.

Is ook dat spulletje in coke waar je neus en keel van verdoofd raken;)
 
Hoe bedoel je 10 mg?
subcutaan bij na injectie?Ik zou hier gewoon ver vandaan blijven, injecteren van dit goedje blijft een anestheticum.
Creme is wel plaatselijk aan te brengen en veilig. Werkt alleen niet tegen spuitplekken omdat de pijn hierbij uit dieper gelegen gebieden komt, zo diep is de werking van lidocainecreme niet werkzaam.
 
Hoe bedoel je 10 mg?
subcutaan bij na injectie?Ik zou hier gewoon ver vandaan blijven, injecteren van dit goedje blijft een anestheticum.
Creme is wel plaatselijk aan te brengen en veilig. Werkt alleen niet tegen spuitplekken omdat de pijn hierbij uit dieper gelegen gebieden komt, zo diep is de werking van lidocainecreme niet werkzaam.

Zo ver ik weet is 10 mg lido wel een gemiddelde dosis die gebruikt wordt om je te verdoven... Maar hier moet je me zeker niet aan houden;)
 
Ik injecteer bijna alles in bil of been en de keren dat ik benen train (net na de inject) heb ik er minder last van dan wanneer ik een andere spiergroep train.

Ik ABSOLUUT niet :D
 
Back
Naar boven