Fitness Seller

DBB-Sterrenboxen! BenchMarc V.S Mikkie (1 bezoeker)

Who wins?

  • Bench met xtreme power bierpunch 2000

    Stemmen: 33 55,0%
  • Mikki met uhm.... ehh... Iemand?

    Stemmen: 27 45,0%

  • Totaal stemmers
    60

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou kom op actie Bench want anders denk ik toch dat ik 5euro geef aan de persoon die op mikki stemt.
 
Ik ben voor vrouwen....vind ik leuker
 
Ik denk dat de scheidsrechter jullie alle twee een anale :verneder: geeft.
 
Ik doe wel alsof ik 't topic niet gezien heb dan. :o

Wel even je eigen berichten verwijderen, anders krijg je dadelijk nog een strafpunt van ome Eric. :P
 
Ik ben voor Mikki.
 
Waar blijft dat slotje???
 
bench zwaffelt Mikki ff neer ;) :D
 
Wel even je eigen berichten verwijderen, anders krijg je dadelijk nog een strafpunt van ome Eric. :P

Eric zit nu aan een lijn sos van een metertje lang omgeven door hoeren. Die is even 'helemaal weg'.

You'll have to deal with me. :thumbup:


Waar blijft dat slotje???

Heeft Eric in z'n koffer.

Heb wel een 24 uurs ban in de aanbieding. :)


bench zwaffelt Mikki ff neer ;) :D

Met 11cm swaffel je niet snel iemand neer bro.
 
zucht, mikki heeft dr functie op het board wel verloren denk ik :cool:
en bench? die is er blijkbaar achter gekomen dat het met trainen niks word, en probeert zijn verdriet onzichtbaar te maken.
hoe dan?
heel simpel; elk weekend een stuk of 5 "o ik ben zo dronken topics" te openen waarin hij zeer nuchter weet te reageren :rolleyes:
en alleen over drank te praten omdat dat stoer lijkt te zijn, die fase heeft elk kind van 13 nu eenmaal he :hello:

conclusie:
doe iets goeds voor de maatschappij, ban ze allebei :)
 
zucht, mikki heeft dr functie op het board wel verloren denk ik :cool:
en bench? die is er blijkbaar achter gekomen dat het met trainen niks word, en probeert zijn verdriet onzichtbaar te maken.
hoe dan?
heel simpel; elk weekend een stuk of 5 "o ik ben zo dronken topics" te openen waarin hij zeer nuchter weet te reageren :rolleyes:
en alleen over drank te praten omdat dat stoer lijkt te zijn, die fase heeft elk kind van 13 nu eenmaal he :hello:

conclusie:
doe iets goeds voor de maatschappij, ban ze allebei :)
Oja, alcohol zuipen is haram he :rolleyes:
 
Ik stem op mij...oh gaat niet:o:p:D

:heart:Mikki:heart: dan maar;)...
 
Ik stem niet op benchmarc maar wil ook niet op mikki stemmen, snap ten eerste niet wat mikki op dit forum doet en hier maar blijft reageren, ze zal de aandacht wel erg leuk vinden ofzo, snap niet wat voor plezier ze er hier uithaalt, dus ja mikki wat doe jij eigenlijk hier?

Benchmarc verleist het in mijn ogen toch van mikki, hij komt alleen nog maar met bier-opmerkingen en daarmee doet hij me denken aan een gozer waarvan zijn vriendin vreemd was gegaan en sindsdien vind ie uitgaan en zuipen zogenaamd het kickste wat er is (ow ja sinds die ervaringen zijn alle vrouwen slecht en niet te vertrouwen natuurlijk :rolleyes:) altijd maar zeiken over bier alsof omdat het enige is waar ie nog voldoening uit kan halen, bier is ook iets wat er nu eenmaal altijd is en het stelt geen vragen en dan gaat hij zichzelf nog wijs maken dat drinken ''cool en stoer'' is en dan idd al die topics die hij dan zelf opent om aandacht te vestigen op het feit dat ie gedronken heeft want hij moet daar natuurlijk wel reacties op krijgen, het moet iemand opvallen want hij heeft toch behoefte aan erkenning. vind het maar heel kinderachtig

Ik stem bij nader inzien maar gewoon op niemand....

bIeR dE GeKsTuUuUuHhH!!!!
 
Oja, alcohol zuipen is haram he :rolleyes:

toen jij nog fatsoenlijk trainde riep je ook van de hoogste toren dat al dat gezuip niet goed was, nu je dat niet meer ziet zitten, praat je niet meer over trainen en ben je voortdurend in een zuipmood, ga toch spelen man :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven