XXL Nutrition

DBB-Sterrenboxen! BenchMarc V.S Mikkie

Who wins?

  • Bench met xtreme power bierpunch 2000

    Stemmen: 33 55,0%
  • Mikki met uhm.... ehh... Iemand?

    Stemmen: 27 45,0%

  • Totaal stemmers
    60

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik hoor weleens rare dingen over alcohol, hoe mensen zich dan gedragen als ze teveel op hebben enzo, helemaal lam en dat ze dan overgeven moetenen zich zelfs bepaalde dingen van de avond niet meer herrinneren enzo, dat kan toch nooit goed zijn? Wat is daar nou leuk aan? Dan ga je voor je 30ste dood dalijk ofzo!

Oh wacht. Jij was die kerel die een jaar geleden ofzo ook al zat te zeiken over drank en iedereen voor dwaas uitmaakte. Toen ben je geloof ik ook al een aantal keer getrashd daardoor. Staat me iets vaag van bij.

Oja... en ik HOOR weleens rare dingen? Sja, meemaken zul je ze niet, thuis achter je computer.
 
In ieder geval verdenk ik je ook van homofilie.
En dat is iets wat in brabant, waar de huidige gedachtengang te vergelijken is met die van de middeleeuwen, natuurlijk een grote doodzonde, toch?

Volgens mij zijn het toch echt jij, rob g en frenkpie die meer dan eens homo-erotisch-getinte opmerking naar elkaar maken, van die heel erg grappige en orginele kont neuk en anaal vernederen geintjes waar voor jullie nooit en te nimmer de lol van afgaat, ow wacht daar moet ik niet over jengelen dat zijn gewoon ''geintjes''
 
Jonge gorilla dude, ga ff ergens anders k*t lopen doen of vecht het uit via p.m. Dit is mikkie bench topic , dus kap eens met de aandacht naar u toe te trekken
 
En dat is iets wat in brabant, waar de huidige gedachtengang te vergelijken is met die van de middeleeuwen, natuurlijk een grote doodzonde, toch?

Volgens mij zijn het toch echt jij, rob g en frenkpie die meer dan eens homo-erotisch-getinte opmerking naar elkaar maken, van die heel erg grappige en orginele kont neuk en anaal vernederen geintjes waar voor jullie nooit en te nimmer de lol van afgaat, ow wacht daar moet ik niet over jengelen dat zijn gewoon ''geintjes''

Mensen die zulke opmerkingen maken doen zoiets voor de lol. Iets wat hier onder de DBB'ers altijd als vermakelijk wordt gezien. Maar jij bent natuurlijk zó ontzettend volwassen dat zoiets niet meer leuk is.

Met zo'n post als reactie, zonder ontkennen, zou ik zomaar geloven dat het nog werkelijkheid is. Waarschijnlijk zit dat je dwars.
 
Jonge gorilla dude, ga ff ergens anders k*t lopen doen of vecht het uit via p.m. Dit is mikkie bench topic , dus kap eens met de aandacht naar u toe te trekken

Aandacht krijgt hij in het echte leven niet. Als hij al moet horen van mensen hoe het eraan toe gaat in het uitgaansleven, dan weet ik genoeg.
 
En dat is iets wat in brabant, waar de huidige gedachtengang te vergelijken is met die van de middeleeuwen, natuurlijk een grote doodzonde, toch?

Volgens mij zijn het toch echt jij, rob g en frenkpie die meer dan eens homo-erotisch-getinte opmerking naar elkaar maken, van die heel erg grappige en orginele kont neuk en anaal vernederen geintjes waar voor jullie nooit en te nimmer de lol van afgaat, ow wacht daar moet ik niet over jengelen dat zijn gewoon ''geintjes''
Gun die jongens hun avontuurtje. Het is allemaal nog spannend voor ze, dat is toch juist leuk:)?
 
Ik ben het zat! Ik gooi er een slotje op en als ik merk dat er iemand naar bashed, zal ik hem een week ban geven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven