MuscleMeat

Theo van Gogh, inmiddels precies 2 jaar geleden...

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​


Rust in vrede Theo. ;)
 
Een eigen mening is dodelijk. Jammergenoeg is dit in deze tijden waar :(
 
Las vanochtend in het AD een verhaal over een radicale moslim die in contact stond met de moordenaar van Theo...Man van 26 die er heilig in gelooft dat deze moord moest plaatsvinden.

I: ''Wat zou je wilen zeggen tegen de ouders van Theo?''

M: ''Ik zou ze het niet aan willen doen iets rechtstreeks te zeggen, maar ik hoop toch dat ze nu geleerd hebben dat wat hun zoon deed echt niet kan, zo'n iemand moet gestraft worden''

Zulke figuren trekken subsidie in ons land, en floreren VRIJ ergens in de achterwijken van Amsterdam...Bizar:eek:

Overigens had hij erg sterke argumenten:

Ik draag mijn broek te kort omdat Mohammed dat ook deed. ''Maar waarom dan?'' Ik ga over het waarom geen vragen stellen, ik doe het gewoon...De Joden en Christenen zijn met vragenstellen ten onder gegaan...

Echt een drogredenatie van een kleuter...Heb eigenlijk wel medelijden met zo'n jongen. Hij deed aan bodybuilding, had altijd zijn haar netjes...Totdat hij besefte een slechte moslim te zijn...Het leven is tenslotte niets...Nu draagt hij een baard, heeft lang haar, en is tevens ecto...Superverandering in de naam van Allah...
 
is het alweer 2 jaar geleden... rip
 
okeej thinkalot wij wachten op een reply :rolleyes:


rip theo : de tijd gaat toch snel voorbij
 
Mee eens dat hij zich beter dood had kunnen roken... R.I.P. :(
 
djeez, twee jaar geleden alweer?

Zag toevallig gister nog een foto van hem in het boek 'schreeuwen' van Anton Corbijn, mooie foto, typisch van Gogh.
 
Las vanochtend in het AD een verhaal over een radicale moslim die in contact stond met de moordenaar van Theo...Man van 26 die er heilig in gelooft dat deze moord moest plaatsvinden.

I: ''Wat zou je wilen zeggen tegen de ouders van Theo?''

M: ''Ik zou ze het niet aan willen doen iets rechtstreeks te zeggen, maar ik hoop toch dat ze nu geleerd hebben dat wat hun zoon deed echt niet kan, zo'n iemand moet gestraft worden''

Zulke figuren trekken subsidie in ons land, en floreren VRIJ ergens in de achterwijken van Amsterdam...Bizar:eek:

Overigens had hij erg sterke argumenten:

Ik draag mijn broek te kort omdat Mohammed dat ook deed. ''Maar waarom dan?'' Ik ga over het waarom geen vragen stellen, ik doe het gewoon...De Joden en Christenen zijn met vragenstellen ten onder gegaan...

Echt een drogredenatie van een kleuter...Heb eigenlijk wel medelijden met zo'n jongen. Hij deed aan bodybuilding, had altijd zijn haar netjes...Totdat hij besefte een slechte moslim te zijn...Het leven is tenslotte niets...Nu draagt hij een baard, heeft lang haar, en is tevens ecto...Superverandering in de naam van Allah...

Afschieten
 
r.i.p. Theo :(

Jammer dat je je mening niet meer kan uiten zonder gevaar voor eigen leven...
 
Ik vind persoonlijk het 'eigen mening mogen hebben' in Nederland een beetje doorgeschoten is naar 'beledigen maar het toch lekker op eigen mening kunnen gooien en er dus mee weg kunnen komen'. Dat je een mening hebt is oké, maar fundeer deze dan ook in algemeen begrijpend nederlands en behoudt daarbij altijd respect voor anderen. Dat lijntje was bij de man soms wel erg flinterdun...

Van Gogh natuurlijk wilde met zijn uitspraken alleen maar de publieke discussie blijven opwarmen en de minderheden wakker schudden, met als gevolg dat dit door de meeste mensen verkeerd is begrepen en door ééntje helemaal. Jammer dat 'ie er niet meer is derhalve, dat smerige rokende varken.. :(
 
Rust in vrede Theo!
 
Dit meen je toch niet echt he:roflol:

ja meen ik wel...
zo erg vond ik het niet hoor wat hij deed.
en hij is toch in zijn eigen land en doet zijn ding, en verteld gewoon hoe hij erover denkt..

en dan gaat die ''radicale moslim'' beetje zeggen dat he tgoed is dat ie dood is..

rot toch op...
tzijn bijna altijd die mensen die ZOO tegen geweld zijn en racisme , maar zelf doen ze er maar graag aan mee..

de cijfers liegen er ook niet om..


maar ik hou al op.. voordar er een 20 blz topic is tussen thinkalot en mij.
 
Las vanochtend in het AD een verhaal over een radicale moslim die in contact stond met de moordenaar van Theo...


Als je iets wilt uitleggen leg het dan goed uit. Hij stond niet in contact met Mohammed B. Zijn broertje stond in contact met Mohammed.
 
Back
Naar boven