MuscleMeat

Hindoes offeren 11-jarig kind in Oost-India

Bezoekers in dit topic

atoombom op die k*tlanden !!!!!!!! laat ze het zelf maar uitzoeken met zun aids en k*tziektes, al tientalle jaren word er geld kleding en hulp geschonken en nog steeds veranderd er geen reet met die lui

Haha omg, pas na een lange tijd geen dbb merk je wat voor mongolen hier zitten :roflol:
 
Waarom kom jij hier dan nog steeds Otto Oogklep?

Denk je iets te kunnen veranderen dan?
Dit zooitje hier zou toch te min moeten zijn voor een geleerde intelligente jongeman als jij...:rolleyes:

Doe ze de groeten daar! :D
 
Och nee hoor, drukte met andere zaken zorgen ervoor dat ik dbb nog sporadisch bezoek

Haha vertelt wel wat weer over het intelligentie niveau die je weergeeft (op het board)in de vorm van member ''jokkebrok'' :D
 
Spiertje, ouwe rellerd! Alles goed kerel? :D
 
ik WIST dat het weer om een Kali-offer zou gaan:( wat raar, dacht dat ze alleen dierenoffers brachten..maargoed...tis geen boeddhisme waar het doden van levende wezens je negatief karma bezorgt

rare jongens, die hindoes:o (en me ma is dr zelf ook één...bof ik dat ik in Nederland geboren ben:D)
 
ik WIST dat het weer om een Kali-offer zou gaan:( wat raar, dacht dat ze alleen dierenoffers brachten..maargoed...tis geen boeddhisme waar het doden van levende wezens je negatief karma bezorgt

rare jongens, die hindoes:o (en me ma is dr zelf ook één...bof ik dat ik in Nederland geboren ben:D)
ach nog een miljard indiërs over :P

:jk: die hindoevolgers geloven toch ook in karma of niet? ze zijn trouwens veganisten, dus kun je inbeelden hoe ver die moeder ging voor haar kind
 
En wat zegt de internationale mensenrechtenshit organisaties?
 
Och nee hoor, drukte met andere zaken zorgen ervoor dat ik dbb nog sporadisch bezoek

Haha vertelt wel wat weer over het intelligentie niveau die je weergeeft (op het board)in de vorm van member ''jokkebrok'' :D

Weet je wat ik pas mongolisch vind..?

Als je als niet moslim mee gaat doen aan de Ramadan
 
relluh :P

ps: ik denk dat jokkebrok zn opmerking cynisch was dus val er gelijk niet zo overheen zeg.
 
Ik vond
"atoombom op die k*tlanden !!!!!!!! laat ze het zelf maar uitzoeken met zun aids en k*tziektes, al tientalle jaren word er geld kleding en hulp geschonken en nog steeds veranderd er geen reet met die lui"

redelijk duidelijk hoor.
Moet je daarna niet afkomen dat het cynisch bedoeld is.
Het was gewoon een k*topmerking.
 
Ik vond "
atoombom op die k*tlanden !!!!!!!! laat ze het zelf maar uitzoeken met zun aids en k*tziektes, al tientalle jaren word er geld kleding en hulp geschonken en nog steeds veranderd er geen reet met die lui"

redelijk duuidelijk hoor.
Moet je daarna niet afkomen dat het cynisch bedoeld is.
Het was gewoon een k*topmerking.

Dat is nog steeds mijn mening..
 
ja duidelijk genoeg om te begrijpen dat dat cynisch is of sarcastisch hoe je het noemen wilt.

ik roep ook wel es cynisch: '' gooi maar een atoombom op die en die stad''
 
Back
Naar boven