Fitness Seller

Hindoes offeren 11-jarig kind in Oost-India

Bezoekers in dit topic

achja ik ga er verder nie in discussie, SHUTTER begrijpt het :)
 
je bent intelligent zat maar je valt nog steeds over elke onnozele opmerking die men hier over m.n buitenlanders plaats.

dat verbaast mij
 
En het blijft een k*topmerking. Wat je wil is dus een volk uitmoorden. Er zijn er nog die dat willen doen hebben. Men noemt dat genocide!

hahaha net alsof ik dat zou doen, ik ben nie iemand die mensen pijn doet.
 
hahaha net alsof ik dat zou doen, ik ben nie iemand die mensen pijn doet.

De gedachte alleen al is smerig.
Als een Arabier dat zou zeggen over Israel en dan zeggen dat hij dat nooit zou doen dan zou je er maar al te graag op springen om hem uit te schelden voor moordenaar!
 
onkruid vergaat niet:D

Nog zo'n prachtige uitdrukking. Je bent vol liefde voor je medemens.

Als een Nederlander of Belg een opmerking maakt die niet door de beugel kan dan was het sarcastisch bedoeld; Als een allochtoon zo'n opmerking maalkt wordt er geschreeuw dat hij maar naar zijn thuisland moet terugkeren.
 
Nog zo'n prachtige uitdrukking. Je bent vol liefde voor je medemens.

Als een Nederlander of Belg een opmerking maakt die niet door de beugel kan dan was het sarcastisch bedoeld; Als een allochtoon zo'n opmerking maalkt wordt er geschreeuw dat hij maar naar zijn thuisland moet terugkeren.
En terecht.
 
Maar iemand die zegt dat men een land plat moet bombrderen , dat vind je niet doordraven?

dat is idd een nietszeggende opmerking die nergens op slaat maar goed daar moet je doorheen prikken.
als ik op iedereen zou moeten reageren die zo'n reactie plaats dan kan ik er wel een fulltime job van maken.
 
ik vermoed dat Thinkalot gedronken heeft
 
dat is idd een nietszeggende opmerking die nergens op slaat maar goed daar moet je doorheen prikken.
als ik op iedereen zou moeten reageren die zo'n reactie plaats dan kan ik er wel een fulltime job van maken.


ja je hebt gelijk. Ik moet het maar eens afleren om op elke achterlijke reactie te reageren.
 
ik vermoed dat Thinkalot gedronken heeft

Zelf stomdronken en een overdosis heroïne zou ik nog intelligentere opmerkingen maken dan jij.

Ok, back on topic, ik zal niet meer reageren op persoonlijke aanvallen of domme racistische opmerkingen zonder basis.
 
Nope. Speelt jouw niet-herkennen-van-sarcasme je geen parten in het dagelijkse leven?

Als een Nederlander of Belg een opmerking maakt die niet door de beugel kan dan was het sarcastisch bedoeld; Als een allochtoon zo'n opmerking maalkt wordt er geschreeuwd dat hij maar naar zijn thuisland moet terugkeren. jokkebroek was niet sarcastisch bezig; Hij meende het echt.
 
Back
Naar boven