XXL Nutrition

Frenk, bench en Rob G samen in 1 huis :D

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
yep yep, we studeren alle 3 in eindhoven en vanaf volgende maand zitten we met z'n 3-en (+ 2 andere vrienden) in een huis te chillen :D

:cool:


We hebben al een bult ijzer en een hok in de achtertuin waar we een die-hard-to-the-bone-gangbang-hok van gaan maken :D:D
 
Klinkt cool, ben benieuwd naar foto's ;)
 
haha dat gaat wat worden.
een grote orgy daar
 
Ja zet die lube maar al vast klaar Frenk, want dat wordt butt-****en tot en met!!!
 
Dat wordt echt kickass. Studentenleven here i come. Oh oh oh, nog meer bier, nog meer mac en nog meer friet.

Life's good.
 
haha weer een topic met 'bench' :roflol:
 
Dat wordt echt kickass. Studentenleven here i come. Oh oh oh, nog meer bier, nog meer mac en nog meer friet.

Life's good.

je hebt er vandaag goed van genoten.. eerst een halve liter bier, toen chinees, toen weer bier.. toen een bigmac en derna een donerkebab en nu zit je weer aan t bier toch?


Wat zal die Marc huge worden :D
 
Ja zet die lube maar al vast klaar Frenk, want dat wordt butt-****en tot en met!!!

jah vandaag was t goed raak, Rob zn kamer hebben we iig goed "ingewerkt" he jongens ;) :D
 
je hebt er vandaag goed van genoten.. eerst een halve liter bier, toen chinees, toen weer bier.. toen een bigmac en derna een donerkebab en nu zit je weer aan t bier toch?


Wat zal die Marc huge worden :D

Ik ga de weddenschap wel aan met Rob dat ik over een half jaar nog met een sixpack loop. Welliswaar met een rockethigh cholestorol, maar dat maakt niet uit! Sommige frikandellen zuipen 10liter cola in de week weg en wat al niet meer. Als dat kan, moet ik dat zeker kunnen, met nog eens 4x per week beulen erbij.
 
gewoon netjes je bakje kwark opeten met een frikandel en wegspoelen met een halve liter schulten brau.. dan komt alles goed marc :D
 
Mooi dus na een avondje stappen in Eindhovuhhhhhhhh kan ik mooi bij jullie pitten?!!!:D
 
Ik ga de weddenschap wel aan met Rob dat ik over een half jaar nog met een sixpack loop. Welliswaar met een rockethigh cholestorol, maar dat maakt niet uit! Sommige frikandellen zuipen 10liter cola in de week weg en wat al niet meer. Als dat kan, moet ik dat zeker kunnen, met nog eens 4x per week beulen erbij.

Heerlijk :D Een ventje naar m'n hart :heart:
 
altijd homo's belachelijk maken maar ziedaar
 
altijd homo's belachelijk maken maar ziedaar

:roflol:

Het is vrijdagavond, je mag je frustraties over DBC wel even laten kennen hoor :D :roflol:

Er is alleen 1 probleem: Ik moet nog steeds m'n eerste topic maken waar ik bewust homo's belachelijk maak hahahaha! Sufferd! :D
 
Rob wil goedkoop bier :') We moeten nog wat compromissen sluiten wat dat betreft.

Dude, for the love of god...

Schulten pis is GEEN alternatief.

hint: Pitt bier van de aldi is veeeeel beter te zuipen en ook cheap ass. Ook geen karrevrachten blikjes die met de vuilnis mee moeten.

Wij zopen altijd pittbier met de vriendengroep, imo nog steeds een van de beste zuipbieren die er is. Af en toe kan er wel een kratje tussenzitten dat iets minder smaakt, maar dat skip je dan gewoon naar het eind van de avond/nacht :D

Mocht ik ooit nog eens die kant op komen, dan gaan we eens een potje zuipen op z'n achterhoeks, oke?
 
:roflol:

Het is vrijdagavond, je mag je frustraties over DBC wel even laten kennen hoor :D :roflol:

Er is alleen 1 probleem: Ik moet nog steeds m'n eerste topic maken waar ik bewust homo's belachelijk maak hahahaha! Sufferd! :D

Psst, volgens mij heeft ie het erover dat wij nu grappen over 'gangbangs' etc terwijl we normaal homo's voor de gek houden ;)


Dude, for the love of god...

Schulten pis is GEEN alternatief.

hint: Pitt bier van de aldi is veeeeel beter te zuipen en ook cheap ass. Ook geen karrevrachten blikjes die met de vuilnis mee moeten.

Wij zopen altijd pittbier met de vriendengroep, imo nog steeds een van de beste zuipbieren die er is. Af en toe kan er wel een kratje tussenzitten dat iets minder smaakt, maar dat skip je dan gewoon naar het eind van de avond/nacht :D

Mocht ik ooit nog eens die kant op komen, dan gaan we eens een potje zuipen op z'n achterhoeks, oke?
Tuurlijk man :) Een avond zuipen sla ik iig niet graag over.
 
Back
Naar boven