XXL Nutrition

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BRUTE MASSA! KUURMONSTER GRRRRRRR
:roflol:

Knap dat je dat kan zien op die foto, die overigens van een x aantal jaar geleden is. Nerd.

Maar goed, "respect" hé mr. beachboy.
 
Laatst bewerkt:
en dit was de laatste keer dak egt van padje af was Q-base 2005

[Link niet meer beschikbaar]
 
Knap dat je dat kan zien op die foto, die overigens van een x aantal jaar geleden is. Nerd.

Maar goed, "respect" hé mr. beachboy.

Duidelijk een voorbeeld van wel kuren maar niet willen eten :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk een voorbeeld van wel kuren maar niet willen eten :roflol:

Drinken jongen, alles draait om drinken.

Niet dat ik me hoef te verdedigen tegenover jou en uit je simpele reactie blijkt bovendien al dat je het toch niet leest c.q. snapt maar ik zal even het je nog één keer uitleggen.

Deze foto was dus een jaar of 3 geleden toen ik nog niet/nauwelijks trainde. Inmiddels weeg ik een goede 105 kg en eet elke dag een 5000-tal schone Kcals en heb ik een respectabele 525 total behaald op de grote 3.

Misschien een keertje samen trainen om wat misverstanden uit de wereld te helpen, jochie?
 
Drinken jongen, alles draait om drinken.

Niet dat ik me hoef te verdedigen tegenover jou en uit je simpele reactie blijkt bovendien al dat je het toch niet leest c.q. snapt maar ik zal even het je nog één keer uitleggen.

Deze foto was dus een jaar of 3 geleden toen ik nog niet/nauwelijks trainde. Inmiddels weeg ik een goede 105 kg en eet elke dag een 5000-tal schone Kcals en heb ik een respectabele 525 total behaald op de grote 3.

Misschien een keertje samen trainen om wat misverstanden uit de wereld te helpen, jochie?

Na 2 jaar al kuren (want je kuurt al een tijd), goed voorbeeld van je natuurlijk limiet bereiken. Duidelijk weer een voorbeeld van wel willen groeien maar er niet de tijd voor willen nemen.
 
Na 2 jaar al kuren (want je kuurt al een tijd), goed voorbeeld van je natuurlijk limiet bereiken. Duidelijk weer een voorbeeld van wel willen groeien maar er niet de tijd voor willen nemen.

Precies, net als alle kuurders hier ben ik begonnen voor ik mijn natuurlijke max had bereikt. Ongeduldigheid is mij niet vreemd.

D-Boll Only

--------------------------------------------------------------------------------

Oke ik word er dus helemaal gek van, train nu 1 jaar ben 19 jaar met 1.87 m, 74 kilo en een omtrek op me biceps van 33 koud!
Ik word er zo moe van, ik ben gewoon een F*cking Ecto!

Ik weet dat ik nog geen 21 ben en ook pas 1 jaar train. Mijn doel is dan ook geen BB te worden maar meer gewoon een kilotje of 85 met 7%, gewoon een mooie strakke look!

Nu is mijn vraag, hoe slecht is het om 5 weken lang dagelijks 35 mg Russische Akpuxuh te nemen!

Ik weet dat men zegt van d-boll only raak je alles kwijt, maar over het algemeen hoor ik toch vrij positieve dingen over een d-boll only kuur!

Ik ben ook op de hoogte dat je last van gyno, haaruitval, acne e.d. kan krijgen en dus proviron bij de hand moet houden en clomid nakuren.

Nu is mijn vraag dus hoe slecht en welke blijvende lichamelijke schade (zoals impotentie) zou je kunnen overhouden aan zo'n kuur, en hoe zit het met je doorgroei na zo'n kuur!

Alvast bedank voor de reacties!

Groetjes juriaan



Nou, groetjes maar weer he 'juriaan'

:roflol:
 
Precies, net als alle kuurders hier ben ik begonnen voor ik mijn natuurlijke max had bereikt. Ongeduldigheid is mij niet vreemd.





Nou, groetjes maar weer he 'juriaan'

:roflol:

Vragen staat vrij toch, maar duidelijk is begrijpend lezen je sterkste kant niet sherlock, voor jou informatie ik ben na 2.5-3 jaar gaan kuren 'grijpwijk'.
 
AnAbolUhhH FlAmeWarrr!!111
 
Vragen staat vrij toch, maar duidelijk is begrijpend lezen je sterkste kant niet sherlock, voor jou informatie ik ben na 2.5-3 jaar gaan kuren 'grijpwijk'.

Moet ik nu echt nog meer topics van je omhoog halen?
Hou aub op met jezelf belachelijk maken want je weet zelf ook wel dat je op dit vlak veel 'fouter' zit dan ik.
 
Moet ik nu echt nog meer topics van je omhoog halen?
Hou aub op met jezelf belachelijk maken want je weet zelf ook wel dat je op dit vlak veel 'fouter' zit dan ik.

Je trekt maar omhoog wat je wilt, jou tijd niet de mijne :roflol:
 
lol, kap es met die onzinnige bullshit.
 
Back
Naar boven