MuscleMeat

Log sustanon/winny/proviron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

philaprilia

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
384
Waardering
9
Volgende kuur begonnen:

week 1 1000mg sustanon ,
week 2 750mg sustanon,
week 3 500mg susutanon,
week 4 500mg susutanon, 50mg proviron ED;
week 5 500mg sustanon, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 6 500mg sustanon, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 7 500mg sustanon, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 8 500mg sustanon, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Week 9 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 10 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 11 20mg nolvadex ED
week 12 20mg nolvadex ED
week 13 10mg nolvadex ED
week 14 10mg nolvadex ED

Hcg en aromasin zoek ik er nog bij te halen om de nakuur compleet te maken, heb enkele dagen terug pas een goed onderbouwde uitleg over de combinatie Nolvadex/aromasin/HCG en vitamine E gelezen.

Producten : sustanon van organon, 3amps per doosje...hopelijk real stuff (etiketje zonder afgeronde hoeken en kort bij te tekst afgesneden / lotnr ed. zijn wel in doosje gedrukt en niet geprint) in ieder geval blijken ze te werken want mijn maat staat 3 weken voor en gaat er goed op.
Stanozolol van GS.
Proviron van schering dacht ik.
Nolvadex van GS

Op wat zou ik willen groeien:
Voedingschema (wordt constant bijgestuurd maar hier val ik steeds op terug)

7u 150gr Rijst of pasta + stoomgroenten + 150gr kipfillet extra: vitamine D en visolie
10u 250gr kwark + banaan
12u 6sneden volkorenbrood + 9sneden kippewit + kommetje groeten rauw
15u proteïne shake + appel
17u tonijn of zalm + groenten rauw

Voor training whey eiwit shake, vitamine C

18u30 training

Na training snelle suikers (dextrose) + whey shake

21u 150gr gestoomde groenten + 150gr kipfillet

22u30 250gr kwark

Ik ben nu aan week 2 bezig en ondervind eigenlijk nog niets van de kuur, pomp is goed dat wel.
Ben hooguit 0,5kg bij maar dat kan aan de voeding liggen.

Wordt vervolgd...

grtz
 
lekker kuurtje ziet er allemaal goed uit... suc6 bro en keep us posted ;)
 
Wat is je doel en wat zijn de voedingswaardes e\k\v van schema?Op hoeveel Kcal zit je momenteel?
Verder veel succes met knallen
 
succes man ! ziet er lekker uit !
 
Zoals ik vreesde is de sus rommel...er zit wel iets in maar zal wel serieus ondergedoseerd zijn.
Vrijdag heb ik sustanon van GS en schakel ik over.
Kwas gelukkig nog niet begonnen aan mijn proviron (wou eerst zeker zijn of de sus mss niet alsnog zou aanslaan).
Dit is mijn eerste ervaring met het prikwerk en weet niet goed hoe het zou moeten voelen wanneer sustanon zijn werk begint te doen.
Wat ik wel heb is een goede pomp, zin in trainen, iets meer puistjes maar de weegschaal geeft geen verschil....
Dus nu ga ik in week 5 overschakelen naar sustanon van GS en een frontload doen van 1200mg.
Zou ik dit beschouwen als een nieuwe start en de vorige weken beschouwen als getraind op olijfolie?
 
Eerste keer prikken en dan een frontload van 1200mg?Gaat lekker dan....
 
Meeste sus die 3 in een doos zitten zijn fake (ondergedoseerd). Sus van HG is meestal 1 ampul per doos.Goed dat je overgeschaeld bent TS. Succes met je kuur trouwens!
 
dude das minder!hoop dat je op GS wel gaat knallen!
wel log bijhoude dan!
 
Ik ga de "kuur" stop zetten, ben geen halve kg aangekomen door die sustanon.
Mijn kracht is dezelfde en mijn pomp is gewoon goed door het harde trainen (placebo) en extra aandacht voor goede zuivere voeding. Ook het minder zwaar of bijna niet uitgaan in het weekend hebben een positieve invloed.
Ik dacht in een goede kuur te zitten en wou dus alles perfect doen.

De proviron en winny had ik gelukkig nog niet begonnen omdat ik na week 3 begon een vermoeden te krijgen dat ik rommel had gekocht.

Bij nu overschakelen op goede sus zou ik nog niet ten volle reageren omdat de prikkeling weg is. Daarom kies ik ervoor om te herstellen en een kleine nakuur te beginnen.
Ik ondervind een lichte krimping van de teelballen, eigen test productie zal wel lichtjes onderdrukt zijn.

Ik weet nu dus hoe het niet moet, na de feestdagen zal het beter zijn...Heb al bij al enkel wat geld verspeeld aan die olijfolie...
 
Ik ga de "kuur" stop zetten, ben geen halve kg aangekomen door die sustanon.
Mijn kracht is dezelfde en mijn pomp is gewoon goed door het harde trainen (placebo) en extra aandacht voor goede zuivere voeding. Ook het minder zwaar of bijna niet uitgaan in het weekend hebben een positieve invloed.
Ik dacht in een goede kuur te zitten en wou dus alles perfect doen.

De proviron en winny had ik gelukkig nog niet begonnen omdat ik na week 3 begon een vermoeden te krijgen dat ik rommel had gekocht.

Bij nu overschakelen op goede sus zou ik nog niet ten volle reageren omdat de prikkeling weg is. Daarom kies ik ervoor om te herstellen en een kleine nakuur te beginnen.
Ik ondervind een lichte krimping van de teelballen, eigen test productie zal wel lichtjes onderdrukt zijn.

Ik weet nu dus hoe het niet moet, na de feestdagen zal het beter zijn...Heb al bij al enkel wat geld verspeeld aan die olijfolie...

Vind ik zeker geen slecht idee. Beter dat je geen risico neemt en gewoon lekker een nieuwe starten na de feesten dan, kan je je nog eens laten gaan :p .

Succes verder!
 
Heel verstandig om te kappen en daarna opnieuw te beginnen.
 
da echt k*t voor je man! ff paar weken off en dan met goede spulletjes gaan rammen! succes!
 
suc6 ermee

dealer ff in elkaar trappen, zal hem leren ;)
 
Jammer dat het fout gegaan is bro! Hopelijk kan je bij je volgende keer wel goed knallen!

:fire: en die leverancier van je moet je idd ff een lesje leren!! :fire:
 
suc6 ermee

dealer ff in elkaar trappen, zal hem leren ;)

:roflol:

@ philaprilla
Volgende keer alles direct GS of GG, werkt wel en is stukken goedkoper. Er zit echt totaal geen voordeel in die HG spullen.
Gr.
 
Back
Naar boven