MuscleMeat

From Wimmos To Shredded beast - log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bill starr week 6 - # 2

Deadlift:
3x3x135 w00t wel zwaar, niet voor de grip maar bleef wat steken onderin.

MP:
3x3x46 supereasy

Chins:
3x + 5
3x + 10
1x + 15

Had eigelijk niet mogen toppen op chins, maar wou eens schatten.. Denk dat ik op de wedstrijd +17-19 haal als ik supinated mag chinnen, ondanks black rush's eerdere inschattingen :p

Wat RC-werk en leg raises..

Comments: korte training, haal nooit zoveel voldoening eruit, ik haal normaal volumes van 30 setjes enzo. Maar zolang ik zulke vorderingen blijf maken doe ik alles wat mn vriend Bill Starr me zegt!

Netjes :thumbs:

Bill Starr heeft jou dus ook een shitload aan pr's gebracht. Mss moet ik ook maar aan de Bill Starr.. zit toch al weken aan te kloten zonder fatsoenlijke progress te maken.
 
Netjes :thumbs:

Bill Starr heeft jou dus ook een shitload aan pr's gebracht. Mss moet ik ook maar aan de Bill Starr.. zit toch al weken aan te kloten zonder fatsoenlijke progress te maken.

Gaat alleszins lekker ja! PR van DL in april was 135kg. Van mei->aug heb ik maar 2x in de week FB gedaan (tijdsgebrek) dus er zeker niet veel op vooruitgegaan in die tijd.. nu midden november al 3x3x135kg en pr-tijd is nog maar begonnen :).
1 ding staat al vast voor me, bill starr ga ik nog een keer doen in de toekomst!
 
Waren die chins supinated?

Verder gaat het goed, ik zit krijg steeds meer zin om door te gaan :P. Ik wou ook nog net gaan vragen hoeveel massa je hebt gegained met bill starr aar ik zie t al.
 
Waren die chins supinated?

Verder gaat het goed, ik zit krijg steeds meer zin om door te gaan :P. Ik wou ook nog net gaan vragen hoeveel massa je hebt gegained met bill starr aar ik zie t al.

waar?
 
Bill starr - week #6 - training #3

Full squats:
3x3x82.5

Bench press:
3x3x75 woohoo

Rows:
3x3x80

Incline dumbbell Curl:
1x12x12

Hammer curl:
2x12x12

Tricep Pushdown:
3x65


Comments: ging goed. Ben blij dat bench press nog op programma zit :thumbs: Grip ook al tijdje geen last van.
 
Laatst bewerkt:
Betekent 'whoohoo' pr? If yes, nice :thumbs:
 
nette shit kerel, alleen liggen je squat wel aardig achter volgens mij.
 
Betekent 'whoohoo' pr? If yes, nice :thumbs:

maandag al 3x80 gehaald, maar dat ik vrijdag ook nog op schema zit, betekent dat ik me maandag niet overdaan heb.

nette shit kerel, alleen liggen je squat wel aardig achter volgens mij.

Mjah ik full squat nog maar sinds dit schema, ben te laag begonnen.. Denk dat ik nog iets van kg er extra bij krijg, mss nog iets verhogen ja. Je hebt alleszins gelijk.
 
Weer nice, curls lijken wel wat laag? of waren die hammer curls ook incline?
 
Er staan niet eens gewichten bij die curls Black Rush.....
 
oja :o, had het wat te snel gelezen, dacht dat ze met 12kg gedaan waren.
 
Weer nice, curls lijken wel wat laag? of waren die hammer curls ook incline?

was ook met 12kg, was het erbij vergeten noteren. Hammers waren ook incline ja. idd niet veel soeps, maar ik belast ze al genoeg met de rest.
 
Bill starr - week # 7 - training #3

Full squats:
2x3x84
3x86.5 (+2.5) ging heel goed vandaag

Rows:
3x67
3x78
3x86

Bench press:
3x67
3x75
3x81

Comments: was heel slap vandaag, geen energie een half uur voor de training, en had zeker al één uurtje gefietst tegen dat ik ging trainen. Vind het dus heel aardig gedaan van mezelf :D Daarna nog 30 minuten gefietst dus cardio workout van vandaag heb ik ook wel gehad.

Ohja, en slechter nieuws: de chins zijn blijkbaar 1x je maximum aantal reps... op de poster staat "1x max" dus tjah zo maak je vergissingen natuurlijk. Anyway het speelt niet in mn voordeel.
 
Alles PR?

Wel ****ed van die chins.. wanneer is die wedstrijd? Ga je er nog iets aan doen?
 
nice, moet nog opletten of je haalt me in
Thx, dat is mijn ultieme doel. Daarna stop ik met de sport.

Alles PR?

Wel ****ed van die chins.. wanneer is die wedstrijd? Ga je er nog iets aan doen?

Ja alles PR :) Die chins kan ik niks meer aan doen want de wedstrijd is morgen al.. ben benieuwd wat ik haal, ik hoop rond de 12-15 maar kan het slecht schatten nu ik 5kg verzwaard ben.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven