XXL Nutrition

Op wie ga jij stemmen

Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

  • Ik ga niet stemmen

    Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

    Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

    Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

    Stemmen: 29 14,1%
  • SP

    Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

    Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

    Stemmen: 3 1,5%
  • D66

    Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 1 0,5%
  • Eén NL

    Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

    Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor Nederland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continue Directe Democratie Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Liberale Democraten in 17 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Seniorenpartij in 16 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

    Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • SMP in 1 kieskring

    Stemmen: 0 0,0%
  • LRVP - het Zeteltje

    Stemmen: 1 0,5%
  • PVDM en alle overige aardbewoners

    Stemmen: 0 0,0%
  • Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ok Suppresor, jij klinkt ook echt volwassen. Ik zie dat je 20 jaar bent, echt een man van de wereld dus. Jouw bijdragen zijn echt van een niveau waar ik op mijn 36ste nog niet eens aan kan tippen, ik ben toch blij dat je met jouw levenservaring ons wat wijzer wil maken.
Wat heeft de SP nou voor goede punten?

Moet er niet aan denken dat SP gaat regeren, dan is nl al afgeschreven.

En wat boeit het dat ik 20 ben? ik geef gewoon mijn mening ik zeg niet dat ik meer weet dan jou. Ik ben ook maar pas van school en ben gewoon altijd al rechts geweest.
 
Buiten wat holle frasen heb je nog niets bijgedragen Suppressor. Iets roepen is prima, maar onderbouw het dan ook.
 
Mensen die op SP stemmen zijn vaak jongeren onder de 21 die nog op school zitten.
Gewone burgers met fulltime baan zullen er niet snel op stemme, tenzij ze gay zijn of zich er niet in verdiepen.

:rolleyes: is idd wel een grappige post:D

SP is GAY:cool:
 
Ik ga zeker voor Sp ... door de 36 jaar dat ik op deze aarbol leef is er een hoop geouwehoer geweest in de politiek en ik mag lijen dat de sp met d66 en pvda een nieuw front mogen worden .
Geef ze een kans , want dat paars kabinet wat al tig keren is gevallen is ook niet gelofwaardig meer .
Kom maar op wat is nou 4 jaar ... we hebben al 16 jaar gezeik in de politiek wat wij 30rs wel bewust meemaakten .
Wij kwamen wel van school en moesten de maatschappij in , die niet meer zo is als toen kan ik je vertellen .
Dus geef mij Jantje maar ..
 
Ik vind het nog grappiger dat mensen Wilders als racist bestempelen en een nazi. Terwijl ze met oogkleppen op een oordeel geven.

Maar ik respecteer jullie mening verder, no hard feelings ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zeker voor Sp ... door de 36 jaar dat ik op deze aarbol leef is er een hoop geouwehoer geweest in de politiek en ik mag lijen dat de sp met d66 en pvda een nieuw front mogen worden .
Geef ze een kans , want dat paars kabinet wat al tig keren is gevallen is ook niet gelofwaardig meer .
Kom maar op wat is nou 4 jaar ... we hebben al 16 jaar gezeik in de politiek wat wij 30rs wel bewust meemaakten .
Wij kwamen wel van school en moesten de maatschappij in , die niet meer zo is als toen kan ik je vertellen .
Dus geef mij Jantje maar ..
happymar
je zegt dat je voor de sp gaat stemmen en dat de sp,d66 en PVDA een new regering mogen vormen.
maar je zegt ook dat het PAARS kabinet al tig keer is gevallen en niet meer geloofwaardig was. Dat is dus het kabinet van de PVDA
ik dekn dat jij het huidige bedoelt maar dat is niet meer het paarse die was van de PVDA:D
en dat PVDA heeft er voor gezorgt dat de huidige regering zat met flinke schulden en men kan niet blijven schulden opbouwen.
uiteindelijk had ook het PVDA kabinet moeten beslissen voor bezuinigingen.
Simple
en dan heb ik het nog helemaal niet over die domme regel van de unie dat een land niet meer dan ......x.x.x.... zoveel schulden mag hebben of wat was die regel ook weer.......

Sp marijnissen vind ik een simpathieke man maar denk niet dat het veel zin heeft
en d66 en pvda mag men eigenlijk jniet eens meer aan denken
d66 is afgeschreven en pvda tja... wat zal ik zeggen olie en wouter bos zijn net zo glad
 
OMFG, krijgen we die schuldenonzin weer. ****ing hell, wanneer gaan mensen nou eens de feiten leren i.p.v. onzin te verkopen.

schuld_l.jpg


staatsschuld_l2.jpg



En ja de absolute staatsschuld liep op, maar dan moet je rekening houden met inflatie en andere zaken. Het belangrijkste is de af of toename van de schuldquote en die is onder Paars (Kok I + II) gewoon afgenomen. Daar waar de quote waar toenam onder Balkenende I en pas laat onder Balkenende II weer afnam. In absolute zin en ook in relatieve zin heeft Lubbers er de grootste puinhoop van gemaakt en nee dat was niet omdat ze puin moesten ruimen na 4 jaar den Uyl. Als je namelijk na 12 jaar nog steeds de 'puinhoop' niet hebt opgeruimd maak je zelf gewoon verrot beleid. Lubbers en consorten waren de potverteerders en dat gehele beleid is dus te wijten aan het CDA en VVD. Jaren 80 waren overwegend gewoon Kilo Utrecht Tango.
 
Ik vind het nog grappiger dat mensen wilders als racist bestempelen en een nazi. Terwijl ze met oogkleppen op een oordeel geven.

dat vind ik ook

jaren geleden moest men er niet aan denken om uitspraken te doen als geert wilders deze nu maakt want dan werd men letterlijk de maatschappij uitgepest.

Als men zich zorgen maakt om nazi praktijken moeten die mensen zelf ook weten dat dit gewoonweg niet meer aan de orde is
en zelfs zou geert wilders nazie achterliggende gedachten hebben dan nog zelfs zou hij minister president worden zal dit niet tot hitler deel 3 uitkomen

ik vind dat juist iemand als geert wilders als deze in de regering komt een extra signaal is om nederland als buitenlander een beetje te mijden en zo de instroom wat tegen te gaan.

ik weet ook bijna zeker dat geert wilders donders goed weet dat de huidige ingezette bezuinigingen moeten doorgaan maar dat het beleid alleen een beetje moet worden aangepast
op een ietswat socialer vlak.

waar de SP en links ons weer in de schulden steeks en de CDA VVD ons alleen maar meer geld kost
zal geert wilders en andere er voor zorgen dat het geld dat word uitgegeven aan dingen die kunnen wachten zoals geld aan 3e wereld landen geven word besteed om het hier in eigen land eerst eens goed aan te pakken
en dan als we onse eigen zaken op orde hebben we eens gaan zien wat we kunnen doen om andere te helpen
 
OMFG, krijgen we die schuldenonzin weer. ****ing hell, wanneer gaan mensen nou eens de feiten leren i.p.v. onzin te verkopen.

schuld_l.jpg


staatsschuld_l2.jpg



En ja de absolute staatsschuld liep op, maar dan moet je rekening houden met inflatie en andere zaken. Het belangrijkste is de af of toename van de schuldquote en die is onder Paars (Kok I + II) gewoon afgenomen. Daar waar de quote waar toenam onder Balkenende I en pas laat onder Balkenende II weer afnam. In absolute zin en ook in relatieve zin heeft Lubbers er de grootste puinhoop van gemaakt en nee dat was niet omdat ze puin moesten ruimen na 4 jaar den Uyl. Als je namelijk na 12 jaar nog steeds de 'puinhoop' niet hebt opgeruimd maak je zelf gewoon verrot beleid. Lubbers en consorten waren de potverteerders en dat gehele beleid is dus te wijten aan het CDA en VVD. Jaren 80 waren overwegend gewoon Kilo Utrecht Tango.
leg mij dan eens uit waar de verhalen vandaan komen dat bij lubbers flink werd bezuinigd en het beter ging met nederland uiteindelijk en dat bij paars ( kok ) we flink met schulden zijn opgezadeld?
 
Ons weer in de schulden steekt? Kerel leer nou eens je feiten en begin pas te blaten als je ook weet waar je over praat. Wilders is overigens gewoon een one-issue kerel en dan wordt wel duidelijk uit zijn filmpjes. Iets waar Verdonk ook last van heeft trouwens, maar goed die heeft dan nog een partij die wat breder georienteerd is. Zag gisteren een spotje van de VVD met Verdonk en het ging maar over 1 ding : 'gelukszoekers'.
 
leg mij dan eens uit waar de verhalen vandaan komen dat bij lubbers flink werd bezuinigd en het beter ging met nederland uiteindelijk en dat bij paars ( kok ) we flink met schulden zijn opgezadeld?

Uit de duim Marky, cijfers liegen niet. Maar goed de domheid van sommige mensen kent geen grenzen. Ze zouden die mensen het stemrecht moeten afnemen en onder curatele moeten stellen. De jaren 80 waren een behoorlijke puinhoop terwijl vanaf de beginjaren 90 een sterke opleving van de economie begon. Wat ooit werd gezien als model voor de rest van de wereld wordt nu verguisd, maar goed mensen zijn kort van memorie. Met onzinboeken als 'De puinhopen van Paars' en andere bullshit kan je ook niet anders verwachten.

De jaren 90 waren grotendeels hoogconjunctuur (op enkele obstakels na) en het gevoerde beleid in die jaren was lang niet zo slecht als hedentendage wordt voorgesteld. Het heikele punt van de integratie is niet alleen aan Paars te wijten, daar zijn al grote gaten ontstaan in de jaren 80 toen de VVD en CDA nog aan de macht waren.
 
dat vind ik ook


waar de SP en links ons weer in de schulden steeks en de CDA VVD ons alleen maar meer geld kost
zal geert wilders en andere er voor zorgen dat het geld dat word uitgegeven aan dingen die kunnen wachten zoals geld aan 3e wereld landen geven word besteed om het hier in eigen land eerst eens goed aan te pakken
en dan als we onse eigen zaken op orde hebben we eens gaan zien wat we kunnen doen om andere te helpen

Precies, geld uitgeven aan 3e wereld landen is niet iets primairs. Net als geld uitgeven aan scholen om allochtonen er langer op te houden. Of allochtonen makkelijk in de ww laten. Ze moeten maar gaan asperges steken of bloembollen pellen als ze niet worden aangenomen. Dat heb ik ook gedaan.
Alleen voelen allochtonen zich vaak te goed voor die dingen en gaan ze maar in een bmw rijden en van een ww genieten.
 
ja met cda en vvd erbij
 
Ons weer in de schulden steekt? Kerel leer nou eens je feiten en begin pas te blaten als je ook weet waar je over praat. Wilders is overigens gewoon een one-issue kerel en dan wordt wel duidelijk uit zijn filmpjes. Iets waar Verdonk ook last van heeft trouwens, maar goed die heeft dan nog een partij die wat breder georienteerd is. Zag gisteren een spotje van de VVD met Verdonk en het ging maar over 1 ding : 'gelukszoekers'.
Uit de duim Marky, cijfers liegen niet. Maar goed de domheid van sommige mensen kent geen grenzen. Ze zouden die mensen het stemrecht moeten afnemen en onder curatele moeten stellen. De jaren 80 waren een behoorlijke puinhoop terwijl vanaf de beginjaren 90 een sterke opleving van de economie begon. Wat ooit werd gezien als model voor de rest van de wereld wordt nu verguisd, maar goed mensen zijn kort van memorie. Met onzinboeken als 'De puinhopen van Paars' en andere bullshit kan je ook niet anders verwachten.

De jaren 90 waren grotendeels hoogconjunctuur (op enkele obstakels na) en het gevoerde beleid in die jaren was lang niet zo slecht als hedentendage wordt voorgesteld. Het heikele punt van de integratie is niet alleen aan Paars te wijten, daar zijn al grote gaten ontstaan in de jaren 80 toen de VVD en CDA nog aan de macht waren.

hoe kan het dan ik zelf hoor op tv en zie dat de mensen zoals regerings leiders zelf zeggen dat paars heeft gevaalt?

Precies, geld uitgeven aan 3e wereld landen is niet iets primairs. Net als geld uitgeven aan scholen om allochtonen er langer op te houden. Of allochtonen makkelijk in de ww laten. Ze moeten maar gaan asperges steken of bloembollen pellen als ze niet worden aangenomen. Dat heb ik ook gedaan.
Alleen voelen allochtonen zich vaak te goed voor die dingen en gaan ze maar in een bmw rijden en van een ww genieten.

ik vind ook dat hoger opgeleide mensen zichzelf niet te goed moeten vinden om ook achterd de kassa te gaan zitten
 
Marky, je weet toch wel wat verkiezingspraat is? Er zijn altijd wel minpunten te ontdekken aan een bepaalde regeringsperiode maar onder Paars ging het Nederland meer voor de wind dan ooit. Lonen zijn nooit harder gestegen, werkloosheid is nooit lager geweest, schuldquote nam drastisch af, BNP boven Europees gemiddelde etc.

Er zijn zeker zaken waar Paars het heeft laten liggen maar de voorstelling van een puinhoop slaat nergens op.

BBP-economie-nederland.gif


werkloosheid-voorspelling-nederland.gif
 
de regering na paars heeft gewoon de ellende gehad van 9/11
ondanks de invallenden economie hebben ze het toch goed gedaan
 
Ja en den Uyl had in de jaren 70 nog veel grote problemen waaronder een oliecrisis en zo kunnen we bezig blijven. Feit blijft dat onder Paars het Nederland voor de wind ging er een stuk minder gejankt en gepolariseerd werd dan nu. Alles wordt tegenwoordig opgeblazen tot huizenhoge proporties.
 
Uit de duim Marky, cijfers liegen niet. Maar goed de domheid van sommige mensen kent geen grenzen. Ze zouden die mensen het stemrecht moeten afnemen en onder curatele moeten stellen. De jaren 80 waren een behoorlijke puinhoop terwijl vanaf de beginjaren 90 een sterke opleving van de economie begon. Wat ooit werd gezien als model voor de rest van de wereld wordt nu verguisd, maar goed mensen zijn kort van memorie. Met onzinboeken als 'De puinhopen van Paars' en andere bullshit kan je ook niet anders verwachten.

De jaren 90 waren grotendeels hoogconjunctuur (op enkele obstakels na) en het gevoerde beleid in die jaren was lang niet zo slecht als hedentendage wordt voorgesteld. Het heikele punt van de integratie is niet alleen aan Paars te wijten, daar zijn al grote gaten ontstaan in de jaren 80 toen de VVD en CDA nog aan de macht waren.

haha onder curatele, dan dient je foto in twee dagbladen te staan als ik me niet vergis
 
rond deze tijd morgen is el voor een deel waarschijnlijk bekend hoe en wat en rond deze tijd PLUS 3 uur:cool: komen de eerste echte stemmen binnnen
 
Back
Naar boven