Fitness Seller

Op wie ga jij stemmen

Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

  • Ik ga niet stemmen

    Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

    Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

    Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

    Stemmen: 29 14,1%
  • SP

    Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

    Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

    Stemmen: 3 1,5%
  • D66

    Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 1 0,5%
  • Eén NL

    Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

    Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor Nederland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continue Directe Democratie Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Liberale Democraten in 17 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Seniorenpartij in 16 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

    Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • SMP in 1 kieskring

    Stemmen: 0 0,0%
  • LRVP - het Zeteltje

    Stemmen: 1 0,5%
  • PVDM en alle overige aardbewoners

    Stemmen: 0 0,0%
  • Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

De puinhopen van Paars was dan ook een lofzang op de zegeningen van Paars. Rechts zal nooit met modder gooien, daar zijn ze veel te netjes voor opgevoed. Deze campagne was ook weer een toonbeeld hoe het moet met normen en waarden :roflol:
 
Eigenlijk SP maar om wat tegengewicht te geven GROEN LINKS.
 
als het weer cda word dan moet eigenlijk de cda met vvd EN wilders wel in het kabinet
maar dat zal wel weer niet gebeuren of zo
 
Noem jij eens meer dan 1 goed punt van je vriend Wilders op dan.

-Integratie beleid
-Belastingen
-Minimum straffen hoger
-Investeren in bredere/meer wegen
-Dieren in grondwet
-Behoud hypotheekrente aftrek
-Kleinere 2e kamer, minder ambtenaren


Nu jij? wat heeft sp?

Ik hoor hier allochtonen hier alleen zeggen. Stem sp, dan krijg je meer uitkering, 10% :rolleyes: Meer weten ze niet.
 
Hmm, een coalitie CDA-VVD-Christenunie-Wilders behoort tot de mogelijkheden zoals het er nu uitziet. Maar ik betwijfel of men Wilders erbij wil.
 
Ik hoor hier allochtonen hier alleen zeggen. Stem sp, dan krijg je meer uitkering, 10% :rolleyes: Meer weten ze niet.

Het lijkt me sowieso duidelijk dat een flink deel van de SP stemmers dat doet wegens uitzicht op een hogere uitkering. Als bijstandstrekkkers niet mochten stemmen (het is immers niet hun geld dat wordt uitgegeven) zou de SP er een stuk minder goed voorstaan.
 
Dat deed CDA en Pim de pinquin niet toen paars 1 en 2 aan de macht waren.
Pimmetje en CDA zaten zeker te dammen met een kopje koffie en gebak en gingen na het vermaak gezellig kletsen met Kok en Dijkstal met een biertje en wat borrel nootjes. Op gepaste wijzen gingen ze nog even lazer schieten in Scheveningen.

Soms vraag je op het forum wel eens af kunnen de forum leden niet een keer hun gezicht verder kijken dan iemand z'n kont te steken, kijk eens wat verder dan zwart, wit.

Zeg ik dat dat niet zo is? Jij stopt blijkbaar graag je gezicht in iemands reet.
Alleen ook jij kijkt weer naar het verleden.
Verleden heeft geen mens wat aan.
 
Het lijkt me sowieso duidelijk dat een flink deel van de SP stemmers dat doet wegens uitzicht op een hogere uitkering. Als bijstandstrekkkers niet mochten stemmen (het is immers niet hun geld dat wordt uitgegeven) zou de SP er een stuk minder goed voorstaan.

Studenten zijn ook allemaal erg sociaal, dus erg SP en groenlinks. Dit omdat zij nog niet beter weten:D
 
Euhm Rutte lult ook door iedereen heen.
Balkenende net zo en gisteren werd Balkie zwaar geowned over de Irak kwestie.
Het is gewoon jammer dat het CDA makke lammetjes achter zich aan heeft hobbelen.
Veel nieuwe stemmers heeft het CDA er niet bijgekregen.

Vond Balkenende absoluut niet geowned over Irak. Afspraak is afspraak. Dat je het niet eens bent met de afspraak is een 2e. Echter hield hij voet bij stuk, wat dus correct is.
 
En denk erom he mensen, allemaal een punaise leggen op het knopje van Marijnissen als je straks gaat stemmen.
 
En denk erom he mensen, allemaal een punaise leggen op het knopje van Marijnissen als je straks gaat stemmen.

En dan buiten wachten op de persoon die je hoorde krijsen en hem een ros verkopen:D
 
En dan buiten wachten op de persoon die je hoorde krijsen en hem een ros verkopen:D
En denk erom he mensen, allemaal een punaise leggen op het knopje van Marijnissen als je straks gaat stemmen.
:D

Of gewoon met een permanentmarker achter SP zetten "STERF!!"

Deden ze vroeger ook, moesten mensen in Duitsland kiezen. Maakten ze het ene hokje(die je moet aankruisen) groter als de andere om zo toch "eerlijke" verkiezingen te simuleren. Nu gewoon "sterf" erachter zetten:D
 
Wat een haat en frustratie toch weer. Je bijna denken dat rechts gelijk staat aan dom. Maar goed dan bedien ik me van rechtse praktijken. Normen en waarden? Maar goed het zal wel weer worden gebagatiliseerd dat het om een onschuldig grapje gaat en tot nu toe de kogels van links zijn gekomen.
 
Wat een haat en frustratie toch weer. Je bijna denken dat rechts gelijk staat aan dom. Maar goed dan bedien ik me van rechtse praktijken. Normen en waarden? Maar goed het zal wel weer worden gebagatiliseerd dat het om een onschuldig grapje gaat en tot nu toe de kogels van links zijn gekomen.

Niet stressen ouwe.
De nederlaag begint te kriebelen merk ik:D
 
Zeg ik dat dat niet zo is? Jij stopt blijkbaar graag je gezicht in iemands reet.
Alleen ook jij kijkt weer naar het verleden.
Verleden heeft geen mens wat aan.

Je begint er zelf over en je wijst naar de oppositie met een zwart vingertje. Maar je weet het dus zelf al, links en rechts doen dat beide. Ik laat alleen maar zien dat alle partijen dat doen.

Rechts doet het alleen wat erger over punaises praten, de kogels kwamen van links, de puinhopen van Paars. Kok had een huurmoordenaar[volkert] betaald samen met Rosenmuller en al die andere sprookjes van Grim.
 
-Integratie beleid
-Belastingen
-Minimum straffen hoger
-Investeren in bredere/meer wegen
-Dieren in grondwet
-Behoud hypotheekrente aftrek
-Kleinere 2e kamer, minder ambtenaren


Nu jij? wat heeft sp?

Ik hoor hier allochtonen hier alleen zeggen. Stem sp, dan krijg je meer uitkering, 10% :rolleyes: Meer weten ze niet.

- Beperking instroom arbeidsimmigratie
- Beperking hypotheekrenteaftrek
- Bonus startende ondernemers
- Beperking topinkomens, zeker in de non-profit sector
- Taal en leerachterstand migranten oplossen
- Verplichte taalcursus voor allochtonen met een uitkering en een taalachterstand
- Verplichte bijscholing voor uitkeringstrekkers, behalve boven de 55 jaar
- Zoveel mogelijk opvang vluchtelingen in de regio, instroom in Nederland beperken (ja dat staat al eeuwen op het programma)
- Prijsstijgingen OV gelijk aan de inflatie

Zo maar wat punten. Kan er weer op geschoten worden en gezegd worden hoe naief ik wel niet ben dat ik daar in geloof. Want dat is tegenwoordig standaard hier.
 
Niet stressen ouwe.
De nederlaag begint te kriebelen merk ik:D

Vanavond zal de SP de enige grote winnaar zijn, dus welke nederlaag? Een links kabinet boeit me verder niet, ik stem SP. Niet voor een links kabinet of wat dan ook. De rest van de partijen en wat ze doen zal me echt aan de reet roesten. SP meer dan 10 zetels is altijd winst, maar zoals het er nu naar uitziet zijn het er minimaal 15 en waarschijnlijk rond de 20. Nederlaag :scratch:
 
Wilders! Maar waarschijnlijk wil niemand met hem in de regering en dus een stem voor link. Dus dan maar Verdonk
 
Back
Naar boven