MuscleMeat

flexx's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bullshit, een spier hoeft niet hersteld te zijn om opnieuw getrained te kunnen worden!
ga jij maar lekker elke dag benchen is goed voor je herstel en spier opbouw:rolleyes:
 
nee niet helemaal maar dat was die spier ook nog niet naar 1 dag imo je breekt er alleen maar mee mee af dan dat je opbouwd

Het kan best, veel schema's zijn er zelfs op gebasseerd, er zijn na een traininsdag vaak nog genoeg spiervezels die aangesproken kunnen worden.
 
Het kan best, veel schema's zijn er zelfs op gebasseerd, er zijn na een traininsdag vaak nog genoeg spiervezels die aangesproken kunnen worden.
mischien voor een pl'er die niet voor massa gaat maar puur voor alleen kracht maar apsoluut niet voor een bb'er
ik heb hier ervaring mee want mijn pecs begonnen te groeien als ik maar 1keer hooguit 2 keer mijn borst ging trainen in de week
 
rustig rustig jongens denk aan je bloeddruk:P
 
mischien voor een pl'er die niet voor massa gaat maar puur voor alleen kracht maar apsoluut niet voor een bb'er
ik heb hier ervaring mee want mijn pecs begonnen te groeien als ik maar 1keer hooguit 2 keer mijn borst ging trainen in de week

Waarom zou het wel voor een pl'er en niet voor een bb'er werken???

Jouw individuele ervaring zegt niks, je traint nog niet lang.
 
Waarom zou het wel voor een pl'er en niet voor een bb'er werken???

Jouw individuele ervaring zegt niks, je traint nog niet lang.
ik train 5 jaar dus heb al een en ander ervaring
 
jezus die jochies van 15 tegenwoordig denken dat ze ales beter weten
 
Alsof mijn leeftijd afdoet aan de inhoud van mijn argumenten:rolleyes:
 
stop bitchin ja! :)
 
Alsof mijn leeftijd afdoet aan de inhoud van mijn argumenten:rolleyes:

weet je ik train gewoon old school en daar groei ik nu eenmaal beter op dan die hype van tegenwoordig. kijk kaanr al die profs denk je nu werkelijk dat die hun spieren 5 uur op een dag belasten en alle spiergroepen 3 keer per week. nee die trainen oldschool 45 min iedere spiergroep maar max 1 of 2 keer per week.
 
weet je ik train gewoon old school en daar groei ik nu eenmaal beter op dan die hype van tegenwoordig. kijk kaanr al die profs denk je nu werkelijk dat die hun spieren 5 uur op een dag belasten en alle spiergroepen 3 keer per week. nee die trainen oldschool 45 min iedere spiergroep maar max 1 of 2 keer per week.

Ik heb moeite je posts te lezen, maar goed, heb ik ooit gezegt dat je 5 uur per dag of iets dergelijks moet trainen? Ik zeg enkel dat het goed mogelijk is een oefening twee dagen achter elkaar te doen en ik kan daar argument(en) voor aanvoeren (een spier hoeft niet hersteld te zijn om opnieuw belast te worden), jij voor het tegendeel niet, je enige argumenten zijn dat je 5 jaar traint en dat ik vanwege mijn leeftijd het niet goed kan hebben, brutal drogredenen.
 
Ik heb moeite je posts te lezen, maar goed, heb ik ooit gezegt dat je 5 uur per dag of iets dergelijks moet trainen? Ik zeg enkel dat het goed mogelijk is een oefening twee dagen achter elkaar te doen en ik kan daar argument(en) voor aanvoeren (een spier hoeft niet hersteld te zijn om opnieuw belast te worden), jij voor het tegendeel niet, je enige argumenten zijn dat je 5 jaar traint en dat ik vanwege mijn leeftijd het niet goed kan hebben, brutal drogredenen.
nee hij hoeft ook niet helemaal hersteld te zijn MAAR om hem dan direct de dag erna weer te BELASTEN gaat te ver imo dan sloop je hem alleen maar om dat hij nog niet VOLDOENDE is hersteld. als je nu nog ff een dagje wacht jah dan zou je em idd wee kunnen belasten

open anders ff een topic erover alex
 
Hij heeft de dag ervoor een paar setjes presses gedaan en kennlijk was hij nu ook nog in staat een pr te zetten, goed toch? Bovendien houdt hij het volume bewust heel erg beperkt, dus een erg grote belasting is het niet.
 
Hij heeft de dag ervoor een paar setjes presses gedaan en kennlijk was hij nu ook nog in staat een pr te zetten, goed toch? Bovendien houdt hij het volume bewust heel erg beperkt, dus een erg grote belasting is het niet.
jah dat is dan mischien voor 1 of 2 keer erna ga je er aan onderdoor als je dat een paar weken zo doet overtraining
 
Onzin, hij doet twee dagen achter elkaar een laag volume op press oefening, dat is nauwelijks anders dan, zoals velen doen, een heel dozijn presses op een dag.
 
Onzin, hij doet twee dagen achter elkaar een laag volume op press oefening, dat is nauwelijks anders dan, zoals velen doen, een heel dozijn presses op een dag.
mm okeej daar zit wat in laag volume dus weinig sets en oefeningen. tjah dat is idd anders dan dat je een heel dozijn sets pakt. damn zo veel gelul om mijn fout sorry flex voor je log en alex dat ik je niet begreep:D mijn excusses
 
nou schud elkaar de hand en het is goed:) daag ik ga
 
Back
Naar boven