AndroidHealthClinic

Westside barbell log KaLe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

netjes kale !! leuke filmpjes !
 
Krijg nou de gloeiende godtyfus!

Gister wilde ik gaan trainen, maar kreeg een klapband. Ook mijn achterwiel helemaal naar de klote.
Ok, dan maar de oude fiets van me pa. Ik de straat nog niet uit of de trappers gaan naar de klote. Heel de kettingkast eraf.
Me ma was er niet, dus kon haar fiets niet nemen. Nieuwe fiets van mijn pa kreeg ik niet mee, want die had ie zelf nodig.
Lopen is geen optie, want dan ben ik 3 kwartier onderweg. Balen dus. Training verzetten naar vandaag.

Vandaag wilde mijn pa zo vriendelijk zijn om het achterwiel van zijn oude fiets over te zetten op die van mij, maar t/m de schemering heeft het hier enorm gehoost en geonweerd. Verder dan alleen het achterwiel eruit halen is hij niet gekomen.
Geen nood. Me ma komt om 7 uur thuis, dus mag haar fiets meenemen. Ik pak me spullen en loop naar die fiets.. Potverdomme! Complete platte band. Oppompen gaat niet, want na 30 sec. is de band weer helemaal leeg. Fiets van mijn pa ook geen optie, want die gaat zelf trainen.

Wat een ontzettende k*tpech! Deze week maar weer 3 keer trainen..
 
bij pa achterop geen optie? :D
 
haha nee. Dat is een sportfiets. Bij elkaar 210 kg op zo'n fiets loopt niet goed af :D
 
Ik verdenk trouwens Chunky, AlexvanM en Jody voor het saboteren van die fietsen.:D
 
auto? brommer? fiets van de buren lenen.. valt me toch tegen van je Kale.. ik dacht dat je hardcore was :sad:
 
Ik verdenk trouwens Chunky, AlexvanM en Jody voor het saboteren van die fietsen.:D


Alles om die dwerg voor te blijven!


ps
waar blijven je coc avonturen?
 
Alles om die dwerg voor te blijven!


ps
waar blijven je coc avonturen?

Nog niet echt aan toegekomen eigenlijk. Af en toe knijp ik in die dingen voor een paar sets. Ik moet even een schema hebben.
 
lukt het jou ook om de twee de eerste keer direct te sluiten?
 
lukt het jou ook om de twee de eerste keer direct te sluiten?

Nope. Ik heb trouwens wel moeite met die dingen ivm kleine handen. Kennen meer mensen dit probleem? Ik krijg met de 1 10 keer dicht.
 
Nope. Ik heb trouwens wel moeite met die dingen ivm kleine handen. Kennen meer mensen dit probleem? Ik krijg met de 1 10 keer dicht.

Ik ken (sinds gisteren :p) het probleem.

Gewoon met je andere hand erbij doen, zodat je hem lekker te pakken hebt en dan je reps doen met 1 hand. Dat eerste stukje is toch niet echt het interessante gebied, lijkt me...
 
ik vind dat je het beste vanaf het begin kan oefenen met no-sets, ipv met je andere hand al gedeeltelijk dicht te doen. Je krijgt dan een veel beter gevoel met je gripper om deze juist in je hand te plaatsen.
 
Wat een pech met je fiets, maar hoe zit het met openbaar vervoer?
En hebben jullie geen auto thuis?
Skateboard?

En anders wordt het joggen!

Maar zo ga je de race naar de 700 niet winnen bro.
 
Wat een pech met je fiets, maar hoe zit het met openbaar vervoer?
En hebben jullie geen auto thuis?
Skateboard?

En anders wordt het joggen!

Maar zo ga je de race naar de 700 niet winnen bro.

- Openbaar vervoer is niet in de buurt (iig niet na 6en. En de route is helemaal om).
- Ik heb geen rijbewijs :o (ssssttt! :shut: )
- Skateboard heb ik 12 jaar geleden al bij het grofvuil gezet
- Joggen... half uur joggen met rotte knieen.

Ach.. opzich mis ik deze week maar 1 training. Extra rust is op het moment ook niet echt slecht. Daarbij blijf ik nog steeds pr's halen, dus die 700 komt er wel hoor :D
 
Ben je wel van plan je rijbewijs te gaan halen?
 
KaLe is een echte pimp, hij haalt zijn rijbewijs pas als hij 30 inch "wheels" heeft ;)
 
Ben je wel van plan je rijbewijs te gaan halen?

Ben ooit begonnen, maar heb er een schijthekel aan. Misschien dat ik eerst voor mijn motor ga.
 
Ik heb verrotte knieen (de aanhechtingen dan). Bij 140+ gaan mijn knieen echt goed zeer doen. Met banden heb ik geen last en kan ik dus flink zwaarder gaan. Bij de box begonnen ze vanaf 180 aardig te zeuren. Hoe verder ik naar achter ga zitten, hoe pijner het doet. Met de box zit je al helemaal naar achter. Met olympic squat heb ik bijv al veel minder last.

hardcore!

(pijn is fijn, je gaat er vanzelf aan wennen.........)

;)
suc6
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven