Fitness Seller

Pure Wey Proteine Isolate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

streetlegal

Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
3
Waardering
0
Vraag me nou eigenlijk af na het een en ander geprobeerd te hebben en gelezen te hebben, zit er toch duidelijk verschil in de kwaliteit van alle op de markt aangeboden wey-proteine shake`s vraag me af wat is nu een van de toppers (merk) onder de eiwit shake`s? (kwaliteit/smaak)

is de Pure Wey Proteine Isolate boven aan de site nu echt 99.5%zuiver waarvan 94% hoogwaardig eiwit een aanrader of not?
 
heb hem zelf ook

had eerst van lucovitaal eiwit concentraat, merk er geen **** verschil tussen, de pure wei is alleen goedkoper...........
 
Bij de duurdere eiwitsupplementen zijn gewoon een paar onderzoekjes meer aan besteed. Echter resulteert dit wel in een betere kwaliteit. Deze kwaliteit zit het in de afbraak tijdens het opnameproces in de darmen en de maag.

Bij de duurdere eiwitten gaan er minder eiwitten verloren waardoor er meer wordt opgenomen. De ene eiwit heeft per 100gr poeder 85gr eiwit en de ander per 100gr poeder 91gr eiwit. Echter heeft die van 85gr/100gr een hogere biologische waarde (als ik het goed zeg) waardoor deze meer zal opnemen dan bij de 91gr/100gr.

Maar als je wat krap bij kas zit koop je gewoon de goedkopere van 91gr/100gr. Veel verschil zal het niet maken want het draait namelijk niet om de eiwitshakes maar om de voeiding die je tot je neemt NAAST de shakes.

shakes zijn geen vervanging van je voeding.
 
Die Pure Whey is goedkoop, smaakt ok en levert mij geen maagklachten op itt sommige andere poeders. Wat mij betreft een aanrader.
 
WPI neemt snel op (soms zelf te snel), WPC neemt trager op en bevat flink vetten. De biologische waarde van zowel WPI als WPC is hoog. Lage biologische waardes kom je tegen bij soja, ei, etc.
 
Hey ik ben Sytse,
ik ben 185cm en 82kg (16 jaar)
Ik ben nu een half jaartje aan het trainen.
Nu wil ik eiwit shakes gaan gebruiken. Nou zeggen die leverenciers dat ik 30 gram moet oplossen in 250ml melk en dan dat minstends 2x per dag.
Nou daar hep ik dus niet genoeg geld voor :( (zit nog op school;) )
Mijn vraag is dus of ik nu 30 gram na de training moet nemen en voor de rest niks??
Of Bijv. 20 gram na de training en 10 voordat ik ga slapen??


ps:Ik kan me ongeveer 30 - 40gr. per dag veroorloven:o
 
Hey ik ben Sytse,
ik ben 185cm en 82kg (16 jaar)
Ik ben nu een half jaartje aan het trainen.
Nu wil ik eiwit shakes gaan gebruiken. Nou zeggen die leverenciers dat ik 30 gram moet oplossen in 250ml melk en dan dat minstends 2x per dag.
Nou daar hep ik dus niet genoeg geld voor :( (zit nog op school;) )
Mijn vraag is dus of ik nu 30 gram na de training moet nemen en voor de rest niks??
Of Bijv. 20 gram na de training en 10 voordat ik ga slapen??


ps:Ik kan me ongeveer 30 - 40gr. per dag veroorloven:o
Minstens 2 keer per dag is stierenpoep. Het is slechts een toevoeging op je dagelijkse voeding. In jouw geval kan je inderdaad ervoor kiezen om die 30 gram na de training te nemen. Ik zou echter kiezen voor zo'n circa 15/20 gram voor én na de training. Neem voor het slapen een bakkie kwark, kost geen drol.
 
Minstens 2 keer per dag is stierenpoep. Het is slechts een toevoeging op je dagelijkse voeding. In jouw geval kan je inderdaad ervoor kiezen om die 30 gram na de training te nemen. Ik zou echter kiezen voor zo'n circa 15/20 gram voor én na de training. Neem voor het slapen een bakkie kwark, kost geen drol.

Ok bedankt:D , ik ga dan 15-20gr voor en na de training nemen:D
Hoeveel minuten voor de training moet ik de shake nemen?? en hoeveel minuten na de training de volgende shake??
 
Hoeveel minuten voor de training moet ik de shake nemen??

ik eet altijd een uurtje voor mn training een stevige maaltijd (kh-eiwit-vetten)
dus géén shake voor mn training bij mij.


en hoeveel minuten na de training de volgende shake??


ik neem tss 15 a 30 mins na mn training een shake en eet 1 uur later nog een maaltijd(je)
 
ik eet altijd een uurtje voor mn training een stevige maaltijd (kh-eiwit-vetten)
dus géén shake voor mn training bij mij.

ik neem tss 15 a 30 mins na mn training een shake en eet 1 uur later nog een maaltijd(je)

Bedankt:D Gaak ook doen;)
 
Hey ik ben Sytse,
ik ben 185cm en 82kg (16 jaar)
Ik ben nu een half jaartje aan het trainen.
Nu wil ik eiwit shakes gaan gebruiken. Nou zeggen die leverenciers dat ik 30 gram moet oplossen in 250ml melk en dan dat minstends 2x per dag.
Nou daar hep ik dus niet genoeg geld voor :( (zit nog op school;) )
Mijn vraag is dus of ik nu 30 gram na de training moet nemen en voor de rest niks??
Of Bijv. 20 gram na de training en 10 voordat ik ga slapen??


ps:Ik kan me ongeveer 30 - 40gr. per dag veroorloven:o

Je kunt het misschien beter met water oplossen,
Want de combinatie met melk vertraagt de eiwit opname...
 
Je kunt het misschien beter met water oplossen,
Want de combinatie met melk vertraagt de eiwit opname...

Maar laat een vertraagde opname nu net beter zijn voor je lichaam...
 
Maar laat een vertraagde opname nu net beter zijn voor je lichaam...

Als je de whey isolaat een uur voor je training neemt is die snelle opname heel gunstig.

Op andere momenten kan je de whey eenvoudig vertragen door hem te combineren met een maaltijd. Dat werkt heel goed. Beter nog dan wanneer je het inneemt met melk.

Als ik de whey isolaat gedurende de dag neem, dan is dat altijd in combinatie met de maaltijd en in een klein glaasje water (15 gram whey).

Kris :)
 
Back
Naar boven