XXL Nutrition

From Wimmos To Shredded beast - log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

succes met het behalen van je doelen :D als je dit doet kom je gelijk min of meer in de buurt van mijn huidige PR's TOP DUS :D

Thx, ik heb ze opgeschreven zodat ik me in de mate van het mogelijke mij eraan zalz houden :D.

Maak je filmpjes?
Zijn dit trouwens ook de 1RM's uit de excel programma'tje?
Succes iig.

Zal filmpjes proberen maken ja, hangt beetje af van of er mensen aanwezig zijn. Zijn ongeveer de 1RM's, behalve voor bench (+5/7) en squats is een gok.
 
gisteren met de fiets gevallen (door de ijzel) en daarbij mogelijk op mn pols gesteund, voel vandaag nl wat pijn rond het os pisiforme en omstreken. Doet wat pijn als ik vuisten stevig bal, dus hoop dat het geen hinder wordt voor DL donderdag.
 
IJselt het dan bij jullie oh jeeeee dat beloofd niet veel goeds voor
hier ook.:eek:

Ff rustig aan dan maar Wim.....Hopelijk is het snel over...;)
 
sterkte met je pols in Nederland zal het binnekort ook wel ijselen dnek ik het is echt focking koud sochtends
 
gisteren met de fiets gevallen (door de ijzel) en daarbij mogelijk op mn pols gesteund, voel vandaag nl wat pijn rond het os pisiforme en omstreken. Doet wat pijn als ik vuisten stevig bal, dus hoop dat het geen hinder wordt voor DL donderdag.

Sterkte met je pols!
Met het deadliften zal het wel willen, benchen is verrotter vind ik.
 
Hopelijk is het niet erg Wim!
 
Vandaag: maxen!

Bench press:
20x20
3x60
3x70
1x80
1x85
1x90 PR
1x93.5 PR

Had ik beter opgebouwd had ik de 95 wel gehaald, want bij de 93.5 had ik nog niet mijn typische schouder-uitdruk-manoeuvre. Na die 93.5 ging 95 echter niet meer lukken. 5.5kg meer dan het schema voorspelde, heeft vast met mn schouders te maken die door MP extra versterkt geworden zijn.

Squats:
10x20
3x60
3x80
1x100
1x110
1x120
1x125 PR

Zonder riem, vooral onderrug had het zwaar. Alweer: had nog 2.5kg ingezeten denk ik.

Dussss jongens en meisjes, +11.5kg op de bench en +12.5kg op de squat, op 11 weken tijd.

Best tevreden, al vind ik het jammer van mn opbouw :).
 
Laatst bewerkt:
geen clipjes kunnen maken trouwens want was maar één iemand in de zaal en die moest spotten. Jammer, maar aangezien ik de 400 nog niet heb ga ik er nog genoeg maken ;).
 
Lekker Wimmos.. erg nice.
 
Goede pr's kerel. Ik vind met die opbouwing eigelijk niets mis hoor. Wat wil je er de volgende keer anders aan doen?
 
Goede pr's kerel. Ik vind met die opbouwing eigelijk niets mis hoor. Wat wil je er de volgende keer anders aan doen?

Idd.. dat vraag ik me ook af.. die opbouwing is gewoon goed..
We kunnen wel altijd smoesjes zoeken waarom een bepaald gewicht niet gaat, maar soms is het gewoon te zwaar :)
 
Lekker Wimmos.. erg nice.


Thx!
Goede pr's kerel. Ik vind met die opbouwing eigelijk niets mis hoor. Wat wil je er de volgende keer anders aan doen?

Idd.. dat vraag ik me ook af.. die opbouwing is gewoon goed..
We kunnen wel altijd smoesjes zoeken waarom een bepaald gewicht niet gaat, maar soms is het gewoon te zwaar :)

Wel ik zat nog niet op het uiterste van mn kunnen, de spotter zei dat het nog redelijk "vlot" ging, was niet dat ik 2 seconden bleef hangen op weg terug oid. Normaal gezien zou ik dan nog wat gewicht toevoegen, maar de energie was nu al "verspild" en op 98% van je kunnen zitten of 100% is natuurlijk niet zuiver in te schatten mjah :p.

Als ik iets kon veranderen dan had ik na de 85 benchbeurt nog de 90 gedaan, en daarna de 95, maar heb op veilig gespeeld.

En hé ik klaag niet hoor :D
 
Vergeet niet dat er ook een verschil is tussen een zg. TR1RM en je échte 1RM. Het eerste is een 1 rep maximum welke je elke training in principe zou halen. Het 2e is je "echte" 1 rep max. (zoals je die onder de perfecte omstandigheden zou halen). Het verschil tussen deze 2 kan best groot zijn.

Anyway, nice PR's en op naar nog meer!
 
proficiat... das nog eens glasheldere progressie.
 
Nice dude, voorlopig ben je even mijn idool :D
 
Vergeet niet dat er ook een verschil is tussen een zg. TR1RM en je échte 1RM. Het eerste is een 1 rep maximum welke je elke training in principe zou halen. Het 2e is je "echte" 1 rep max. (zoals je die onder de perfecte omstandigheden zou halen). Het verschil tussen deze 2 kan best groot zijn.

Anyway, nice PR's en op naar nog meer!

Waarheid als een koe die je zegt :). Thx

proficiat... das nog eens glasheldere progressie.

Nice dude, voorlopig ben je even mijn idool :D

Bedankt! En euh .. voorlopig maar? ???
 
Vandaag: Max 2!!

MP:
5x20
3x30
3x40
1x50 easy
1x55 nog altijd redelijk easy PR
1x57.5 viel mee PR
1x59.5 nog altijd geen max PR
1x61 PRRRR

Wat een opbouw :p Ik (en bill starr) hadden geschat rond de 55, maar is een hééél pak meer en dat vind ik niet erg! :D Was met stop onderaan, allerlaagste punt.

DL:
10x60
1x100
1x120
1x140
1x150 PR
1x160 PR
1x162.5 PRRRRR
De 160 was al nipt maar besloot om failure te trotseren. Onderaan was mn sticky point, kon ik nu duidelijk zien. Toen ik hem had wel 10seconden vastgehouden omdat ik zo trots was :roflol:


Conclusies: Op MP via bill starr ongeveer 8-9kg gegained, op DL +19kg. Dat is respectievelijk 6kg en 3kg meer dan dat bill starr had geschat :D :D

Ik kan maar één ding zeggen.. I LOVE BILL STARRRRRRR.

Totaal komt nu op 381.
 
Gaat goed kerel
 
lekker man, wordt tijd dat ik ook eens bill star doe dan :D
volgend jaar een ofzo
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven