XXL Nutrition

From Wimmos To Shredded beast - log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik hoop dezelfde euforie als jou te halen dude :D
 
Zooooooo dat is echt brute vooruitgang met Bill Starrrr
Kan niet anders zeggen dan dat ik onder de indruk ben!

En nu? Ga je verder met Star of komt er iets anders.
 
Gaat goed kerel

lekker man, wordt tijd dat ik ook eens bill star doe dan :D
volgend jaar een ofzo

Degelijke gains kerel :thumbs:

Ik hoop dezelfde euforie als jou te halen dude :D

Zooooooo dat is echt brute vooruitgang met Bill Starrrr
Kan niet anders zeggen dan dat ik onder de indruk ben!

En nu? Ga je verder met Star of komt er iets anders.

Thx voor comments :D

Nu ga ik dat 2x per week FB schema doen (10x10 remember) door examens. Jammer want dan ga ik vast de race niet winnen. Vanaf februari ga ik WSB doen, dáárna mogelijks UB/LB en dan weer eindigen met bill starr denk ik.
 
FB 1

Deadlift: 1-6-1-6-1-6 regel

10x60
1x100 / 120 / 140
6x130
1x145
6x130
1x150
6x130

Die 6 reps waren op de grond leggen en terug omhoog, zonder pauze. Ongelofelijke pomp hierna!

MP heavy:
10x20
5x30
3x45
5x5x47.5

Laatste set nogal sloppy.

Bulgarian squats (1ste keer):
3x5x30

FANTASTISCHE oefening, hoewel ik bijna op de grond val want evenwicht is nihil! Moet wel oppassen want op 50 cm zowel voor als naast mij zijn er glazen spiegels :D Werd nogal duizelig ervan.

DB Rows:
10x26
10x30
3x10x32

Laag gewicht want had even niet veel fut na de squats. Volgende keer rowen voor squats ;)

Concentration curls ---SS--- Triceps Pushdown:

3x8x12 ---SS--- 3x10x55

Seated DB side raises ---SS--- Seated bent over side raises:
2x12x8 ---SS--- 10x8 / 12x6

Wat RC werk.

Comments: dat allemaal op 1 uur is een echte killer, ik merk wel dat ik het niet meer gewoon ben om setjes met 5+ reps te halen. Die side raises ga ik niet meer supsersetten want na die ene ben ik al op.. Mss side raises SS biceps oefening, wie weet.. Alleszins heel tevreden (en vreselijk afgemat, ik brand helemal :D) van mn eerste FB training.
 
één of andere breezer die ik ken vertelde me onlangs dat hij 6 weken BB doet, en dan 2 weken PL, zodat hij progressie blijft maken. Dat vond ik niet slecht gevonden voor een breezer, maar was afwachten tot ie ging Pl'en.. Vandaag zat ie in zn eerste PL-week en als oefeningen deed hij de bench op 4 reps (!! i was almost amazed!) en toen begon ie met allerlei machines, california press 15 reps en pose curls te foefelen :roflol: Zo zie je maar, nooit een breezer op zn woord geloven.
 
1x4 of deed ie bv 8x4?

En doet ie daarbij ook nog squats bv 10x3.

Ik denk van niet, gewoon verkapt ego maxxen en dat dan PL noemen:(
 
1x4 of deed ie bv 8x4?

En doet ie daarbij ook nog squats bv 10x3.

Ik denk van niet, gewoon verkapt ego maxxen en dat dan PL noemen:(

nou hij *moest* 5x volgens zn schema, maar kon slechts 2x. Op een minder gewicht weer tot failure op 4x, dan eentje tot failure op 6x... voor de rest enkel isolatie gedaan :). Ach door jongens als hem voel ik me sterk dus laat me :D
 
Dat evenwicht heb je na 2-3 keer al een heel stuk beter te pakken. Goede fotos btw.
 
heb commentaar dus ook daar neer gezet.
 
FB#2

Bench bezet..

Squats: (GHVT):
10x10x78 rust tussen setjes minder dan 90s

Moordend :eek:

Bench press:

Normaal 1-6-1-6-1-6 maar kreeg al pijn in de pols bij 1x60. Verder gewerkt tot 75 en toen uit veiligheid gestopt want pijn werd steeds erger. => Dan maar extra setjes flys.

dumbbell Flys:
10x14 / 16 / 18 / 20 / 20

Incline dumbbell Flys: ---SS--- Standing Calf raises:
8x16 / 16 / 18 ---SS--- 8-tal sets, zowel explosieve als trage setjes.

Chins: (niet volledig uithangen):
3x8
3x7
3x6

Geen volledige rom


Comments:

Tevreden over de squats want was mentaal zwaar om nog hijgend van het vorige setje alweer te moeten beginnen (tot op de second gechronometreerd :D).

Schema te hard begonnen denk ik, was nog stijf aan glutes en quads van dinsdag, en me dunkt dat ik beter een weekje rust neem, want na bill starr heb ik slechts 5 dagen gerust om daarna 2 dagen te maxen, en 3 dagen erop alweer dit killer-schema, voelde het in mn heup door de squats, en mn polsligamenten scheur ik liever niet nog een keer.

Ik ga nu een weekje rusten (gym toch toe) tot volgende week vrijdag.
 
Ben benieuwd hoe lang je GHVT vol gaat houden. De meeste kappen na een tijdje omdat het te saai schijnt te zijn (en je meer het gevoel geeft dat je conditietraining doet).

Succes er mee iig!
 
9 setjes chins? Zo ja, :thumb: maar waarom niet full rom? En je doet ze supinated of niet?
 
Ben benieuwd hoe lang je GHVT vol gaat houden. De meeste kappen na een tijdje omdat het te saai schijnt te zijn (en je meer het gevoel geeft dat je conditietraining doet).

Succes er mee iig!

Ik voel idd snel de verzuring optreden in mn benen. Het 10x10 programma is idd saai, maar ik doe slechts 1 GHVT per training, en slechts om de 2 weken opnieuw dezelfde oefening. Schema is vooral bedoeld om iets totaal anders te doen dan Bill starr en na mn examens doe ik weer iets anders. Kortom de 10x10 is om ervoor te zorgen dat mijn spieren meer dan genoeg afgebroken worden (a la - ik durf het bijna niet zeggen - split :p).

9 setjes chins? Zo ja, :thumb: maar waarom niet full rom? En je doet ze supinated of niet?

Omdat de lats al 3 maand aan een stuk lage reps krijgen voorgeschoteld, en ik wou het toch ietwat verhogen, en 3x8 3x7 3x6 full rom had dan niet gelukt, was al kapot van de squat héhé. :o Zijn idd supinated maar ga ze weer pronated doen in het vervolg.

Thx guys.
 
Liever full rom chins en een buddy klein beetje laten helpen.

Vindt full rom bij lats altijd erg belangrijk. Ook omdat je bij 1/2 of 3/4 rom vaak ziet dat men toch de biceps meer gebruikt.

Verder nette training en 10x10 squats verdiend altijd respect:thumbs:
 
Ik vond net dat ik minder biceps gebruikte als ik de spanning erop behield? ???

PS Ik heb een balkje zonder veel smeken :o
 
FB #3

Bent over Dips:

10x10 in 10-12 minuten, ging easy, volgende keer gewicht toevoegen.

Front squats:
4x5x65 wat een k*tgewicht :(

Deadlift:

3x5x125 was op de grenzen van mn kunnen :mad:

DB Shrugs:
5x5x37 afwisselend explosief/traag

Rows:
5x5x80 veryyyy cheated style :D

3 setjes cable curl.

Comments:
Training van uurtje. totaal geen fut, mijn blok is zeer vermoeiend en slaap dus weinig 's nachts. Heb gedaan hier wat ik kon, met wazien zien en niet meer goed kunnen horen na DL als gevolg. Rottraining, maar kon niet beter.
 
Daarna iemand gesproken in de kleedkamer met een PL-riem dus hem erover aangesproken.. Blijkt een bekend figuur te zijn, Kurt Beke Homepage stats: 235 SQ, 265 DL en 135 BP denk ik, kwam voor de eerste keer trainen hier. Was 8ste op 40 op een EK zei ie.

Leuk, eindelijk eens talent, vraag me af hoelang hij blijft in die minigym met slechts één squatrek. :rolleyes:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven