AndroidHealthClinic

justitie... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rusa

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
384
Waardering
0
Hey luitjes, ik ben vandaag gekeurd voor bewaarder bij justitie...

Ik heb de shuttlerun test moeten lopen, weet iemand toevallig de eisen voor iemand van mijn leeftijd?
Ben best benieuwd of ik er door ben maar krijg de uitslag pas over een week...

Ik ben 31 en ben tot trap 5.5 gekomen (ik heb een kont-conditie):D

Alvast bedankt
 
Heb je alleen maar de shuttle runtest gedaan?
Ik moest de allemaal van die debiele testen doen enzo, slaat echt nergens op.
Alvast succes!
 
Ja ik heb ook allerlij flauwekul moeten doen, bloedruk, springen, knijpen, enz enz maar daar maak ik me niet zo druk om eerlijk gezegd...

Ik weet van mezelf dat ik een k*t-conditie heb, ben 7 jaar militair geweest en heb mijn eisen altijd maar net gehaald, met veel moeite en pijn...

Ben nu dus nest nieuwsgierig naar het resultaat, was jij erdoor gekomen?
 
Ik heb ook niet zo'n goede conditie en heb geloof ik ook iets van trap 5.5 gehaald maar ik was er wel door.
Je hoeft echt geen superman te zijn voor die test!
 
Ok beter man, ze vertelden wel dat je afhankelijk van je leeftijd telkens minder hoefde te halen maar wat je nou precies moest halen wilden ze niet zeggen...
 
volgens mij worden er verschillende keuringen door elkaar gehaald?
 
tussen 20-30 moet je trap 8 halen
tussen 30-40 moet je trap 6,5 of 7 halen

Je kunt echter wel wat compenseren met kracht en lenigheid, maar als je maar 5,5 hebt gehaald, zal het moeilijk worden. Het lopen telt 4 keer zo zwaar als de rest.
 
tussen 20-30 moet je trap 8 halen.

Weet je dat zeker?
Dan zouden er vandaag een hele boel niet door zijn, de meesten kandidaten waren rond de 20 en liepen allemaal maar tussen de 6 en 7 stappen, enkele uitschieters van 8 maar daar bleef het wel bij..
 
Weet je dat zeker?
Dan zouden er vandaag een hele boel niet door zijn, de meesten kandidaten waren rond de 20 en liepen allemaal maar tussen de 6 en 7 stappen, enkele uitschieters van 8 maar daar bleef het wel bij..

Dat zijn wel de standaarden, die wij moeten halen als Justitie-personeel. Lijkt mij dus, dat het voor de selectie van nieuw personeel hetzelfde is. Maar misschien verlagen ze het wel, omdat ze veel personeel nodig hebben.
 
Hoe lang geleden ben je gekeurd als ik vragen mag?
 
5 jaar geleden voor mijn aanstelling en een maand geleden met de fitheidstest.
 
aha en wat voor opleiding heb je nodig voor zo'n baan als ik dat vragen mag.
 
Ik heb 'r ook ooit naar gekeken maar maximale bruto salaris is dus echt k*t he, best belangrijk werk, onregelmatig werk lijkt me, risicovol werk en dan zo k*t betaald krijgen. Belachelijk.
 
Valt best mee hoor, je hoeft minder af te dragen aan de fiscus en je krijgt er nog een onregelmatigheidstoeslag bovenop..
Plus elk papiertje wat je mag halen op kosten van het rijk telt als ervaring en zal je loon doen stijgen.
 
Ik dacht maximaal 1800/1900 euro?

Is dat veel die onregelmatigheidstoeslag? Punt is denk ik, dat je voor wat betreft een hypotheek rond krijgen weinig aan heb, kijken ze gewoon naar je basis bruto salaris.
 
Als een toeslag stelselmatig terugkomt (maandelijks), kan hij worden meegenomen in je draagkrachtberekening maar of dit verstandig is lijkt me niet...
 
Hmja, lijkt me ook niet. Ik vraag me af wat ervaringen zijn van mensen hier die al werken als bewaarder of iets dergelijks. Ik hoor er altijd gemixte berichten over, van top je kan er gratis trainen en goede regelingen enzo maar ook paar keer gehoord dat onderlinge sfeer tussen collega's vaak erg schools is, schoolpleinhierarchie, onderlinge concurrentie (waarover geen idee) etc.

Ben 'r wel benieuwd naar omdat ik iets totaal anders wil doen dan wat ik nu doe en vind het niet erg om er tijdelijk (als het niet al te veel is) geld voor in te leveren. Plus het werken op onregelmatige tijden trekt me wel op de een of andere manier.
 
Back
Naar boven