MuscleMeat

voor de beginners

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet niet wat jij verstaat onder: als 1 van de eerste.
heb het hele begin doorgezicht en kan niks over je vinden :(

zou je hier nog eens willen posten wat je toen gepost hebt?
Komaan kerel, let wat op, hij staat hier al na een paar (15) pagina's :o
 
vertel hoe lang je al traint
vertel je doel
vertel het aantal keer dat je wilt/kunt trainen

2 jaar heel wisselend soms een maand of 2 stoppen

doel = spiergroei vooral bovenkant, en beenspieren

3 dagen in de week (do,vrij,za)

Dit was mijn bericht, ik dacht dat ik 1 van de eerst was :cool:

Sry voor dat maar kan je alsnog een schema maken ?
 
Hee

Ik zie nu net je topic en heb een paar vragen voor je :)

Ik ben dus een maand of 5 aan het trainen 3 x per week. Nu wil ik graag met Creatine gaan beginnen.

Is dit dan een goede aanrader voor mij : XXL no nonsense nutrition

Ik heb nog nooit eerder creatine of dergelijke gebruikt. Kan ik hiermee een goede start maken ? Ik wil graag gespierder worden maar niet over dreven gespierd, gewoon een duidelijk gespierde lijn maar tot een bepaald niveau niet op bodybild niveau.

Of zeg je dit is ook een goed middel: XXL no nonsense nutrition

De tekst daarvan spreekt mij erg aan, ik weet dat het fout is om alleen naar de tekst van de fabrikant te kijken dus daarom wil ik graag wat info van jou ( Of andere leden horen wat ik nou het beste kan doen )
 
Just do it

hey man, gefeliciteerd met je kruistocht, mooi wat je hier doet.

Ik ga volgende week beginnen trainen met de bedoeling een beetje vet te verbranden en wat spiermassa aan te komen .

Ben 1.70 m weeg 74 kg ben van plan om zo'n 3 tal keer per week te gaan trainen. Ga beginnen met een full body pakket zoals je al eerder beginnende kerels had aangeraden in dit topic. (of als je nog wat beters had)

Nu was mijn vraag nog: Doe ik ook best nog wat cardio buiten die 10 min fietsen?
indien ja, dan voor of na de training?
En is het erg dat ik pas laat op de avond ga trainen? Eet ik dan best nog wat? Zo ja wat?

:thumb: alvast bedankt man
 
Hee

Ik zie nu net je topic en heb een paar vragen voor je :)

Ik ben dus een maand of 5 aan het trainen 3 x per week. Nu wil ik graag met Creatine gaan beginnen.

Is dit dan een goede aanrader voor mij : XXL no nonsense nutrition

Ik heb nog nooit eerder creatine of dergelijke gebruikt. Kan ik hiermee een goede start maken ? Ik wil graag gespierder worden maar niet over dreven gespierd, gewoon een duidelijk gespierde lijn maar tot een bepaald niveau niet op bodybild niveau.

Of zeg je dit is ook een goed middel: XXL no nonsense nutrition

De tekst daarvan spreekt mij erg aan, ik weet dat het fout is om alleen naar de tekst van de fabrikant te kijken dus daarom wil ik graag wat info van jou ( Of andere leden horen wat ik nou het beste kan doen )

hoi :)

voor deze vraagjes is er ook een bepaald topic.

kijk ff in me signature saar staat supplementen voor beginners :)

daar ff weer vragen aub :)
 
hey man, gefeliciteerd met je kruistocht, mooi wat je hier doet.

Ik ga volgende week beginnen trainen met de bedoeling een beetje vet te verbranden en wat spiermassa aan te komen .

Ben 1.70 m weeg 74 kg ben van plan om zo'n 3 tal keer per week te gaan trainen. Ga beginnen met een full body pakket zoals je al eerder beginnende kerels had aangeraden in dit topic. (of als je nog wat beters had)

Nu was mijn vraag nog: Doe ik ook best nog wat cardio buiten die 10 min fietsen?
indien ja, dan voor of na de training?
En is het erg dat ik pas laat op de avond ga trainen? Eet ik dan best nog wat? Zo ja wat?

:thumb: alvast bedankt man

misschien een beetje cliché, maar kies 1 doel.

wil je vetverbranden of spiermassa aanzetten?
dan gaan we dat optimaliseren :)

et kan misschien wel tegelijk, maar in geringe mat en je raakt gefrustreerd [geloof me eigen ervaring]

beginschema is verder prima hoor :)

laat in de avond trainen is verder helemaal geen probleem
 
Dit was mijn bericht, ik dacht dat ik 1 van de eerst was :cool:

Sry voor dat maar kan je alsnog een schema maken ?

hoe is het gesteld met de volgende oefeningen?


bench press
overhead press
squat
deadlift
bent over row
chin up?
 
Ik heb een beetje dit topic doorgelezen (nadat ik mijn berichtje had gepost, laatste van blz. 15), is het ook gewoon prima als ik die full body training doe?
 
Ik heb een beetje dit topic doorgelezen (nadat ik mijn berichtje had gepost, laatste van blz. 15), is het ook gewoon prima als ik die full body training doe?

ja dat is een prima beginnersschema :)
 
Na de fullbody training overstappen naar een split schema? En is die fullbody ook bedoeld om te groeien of om voornamelijk te 'wennen'?

En ik heb al wat stevigere benen (van de hockey), maar ook een dikke reet. Ik zou niet willen dat die nog groter zouden worden, maar wel gewoon gespierder. Wat is hier de oplossing voor?
 
Na de fullbody training overstappen naar een split schema? En is die fullbody ook bedoeld om te groeien of om voornamelijk te 'wennen'?

En ik heb al wat stevigere benen (van de hockey), maar ook een dikke reet. Ik zou niet willen dat die nog groter zouden worden, maar wel gewoon gespierder. Wat is hier de oplossing voor?
Fullbody is om groter te worden en sterker te worden. Gewoon gebruiken tot het stopt met werken.

Dat van die kont is genetisch bepaald, niets aan te doen, gewoon geen zorgen over maken.
Trouwens, het merdendeel van de mensen die zeggen "stevige benen" te hebben, hebben meestal geen idee van wat stevige benen zijn, dus voel je niet beledigd als ik het met een korrel zout neem.
 
Fullbody is om groter te worden en sterker te worden. Gewoon gebruiken tot het stopt met werken.

Dat van die kont is genetisch bepaald, niets aan te doen, gewoon geen zorgen over maken.
Trouwens, het merdendeel van de mensen die zeggen "stevige benen" te hebben, hebben meestal geen idee van wat stevige benen zijn, dus voel je niet beledigd als ik het met een korrel zout neem.

Oke thanks!

Hehe misschien heb ik ook wel geen flauw benul ervan, ik zal dan wel gewoon trainen! Maar wat kan ik doen als ik vind dat ze te groot worden? Meer herhalingen met een lager gewicht?

edit: Ik zal er wel overheen gelezen hebben, maar elke oefening dus 10 herhalingen. Dus als ik het goed begrijp elke oefening 1x10 te doen? (ik dacht altijd dat het 3x8~12 was..?)
 
Laatst bewerkt:
Oke thanks!

Hehe misschien heb ik ook wel geen flauw benul ervan, ik zal dan wel gewoon trainen! Maar wat kan ik doen als ik vind dat ze te groot worden? Meer herhalingen met een lager gewicht?
Nee. Je hebt het toch over squatten hé?
 
Oke thanks!

Hehe misschien heb ik ook wel geen flauw benul ervan, ik zal dan wel gewoon trainen! Maar wat kan ik doen als ik vind dat ze te groot worden? Meer herhalingen met een lager gewicht?

edit: Ik zal er wel overheen gelezen hebben, maar elke oefening dus 10 herhalingen. Dus als ik het goed begrijp elke oefening 1x10 te doen? (ik dacht altijd dat het 3x8~12 was..?)
Over welk fullbodyschema heb je het eigenlijk?
 
Dag 1

Rug

Lat machine pull down back
Lat machine close Grip
Upright row
Dumbbell shrugs
Cable pulley


Biceps

Hammer curl
One Arm Preacher Curl
Incline Dumbbell Curl

Achterkant schouders

Bent over raises


Dag 2

Benen

Squat
lunges
leg extension
Leg Press

Kuiten

Seated calf Raise
Horizontal Calf Press

Onderarmen

Dumbbell Wrist Curl
Reverse Dumbbell Wrist Curl


Dag 3

Borst

Flat bench press
Inclined bench press
Decline dumbbell press
Flyes

Triceps

One arm triceps extension
Reverse Grip triceps Extension
Lying Dumbbell Extension

Voorkant en zijkant schouders

Dumbbell Front raises
Dumbbell Side raises


graag reacties is dit een goed schema moeten er veranderingen aan gedaan worden ik ga nu ongeveer een 1 jaar gaan trainen. kga deze nu 6 weken doen daarna wil ik een schema van 4 of 5 dagen weet er iemand nog goeie schema's

ik ben februari begonnen 2006 en heb ongeveer 5 maand getraind in die periode ben ik 4 kilo bijgekomen. maar ben gestopt 4 maanden en ben die 4 kilo weer terug kwijt. ik ga nu opnieuw beginnen met dit schema.

ik ben 168 groot en weeg 54 kilo

als er nog dingen zijn die jullie moeten weten dat ik vergeten ben zeg het gerust kzal ze aanvullen.

alvast bedankt

ik hoop op goeie reactie's
 
Dag 1

Rug

Lat machine pull down back
Lat machine close Grip
Upright row
Dumbbell shrugs
Cable pulley


Biceps

Hammer curl
One Arm Preacher Curl
Incline Dumbbell Curl

Achterkant schouders

Bent over raises


Dag 2

Benen

Squat
lunges
leg extension
Leg Press

Kuiten

Seated calf Raise
Horizontal Calf Press

Onderarmen

Dumbbell Wrist Curl
Reverse Dumbbell Wrist Curl


Dag 3

Borst

Flat bench press
Inclined bench press
Decline dumbbell press
Flyes

Triceps

One arm triceps extension
Reverse Grip triceps Extension
Lying Dumbbell Extension

Voorkant en zijkant schouders

Dumbbell Front raises
Dumbbell Side raises


graag reacties is dit een goed schema moeten er veranderingen aan gedaan worden ik ga nu ongeveer een 1 jaar gaan trainen. kga deze nu 6 weken doen daarna wil ik een schema van 4 of 5 dagen weet er iemand nog goeie schema's

ik ben februari begonnen 2006 en heb ongeveer 5 maand getraind in die periode ben ik 4 kilo bijgekomen. maar ben gestopt 4 maanden en ben die 4 kilo weer terug kwijt. ik ga nu opnieuw beginnen met dit schema.

ik ben 168 groot en weeg 54 kilo

als er nog dingen zijn die jullie moeten weten dat ik vergeten ben zeg het gerust kzal ze aanvullen.

alvast bedankt

ik hoop op goeie reactie's
Was een eigen topic niet genoeg? :p
 
Na de fullbody training overstappen naar een split schema? En is die fullbody ook bedoeld om te groeien of om voornamelijk te 'wennen'?

En ik heb al wat stevigere benen (van de hockey), maar ook een dikke reet. Ik zou niet willen dat die nog groter zouden worden, maar wel gewoon gespierder. Wat is hier de oplossing voor?

gewoon hard trainen.

als je gaat cutten verdwijnt er heel veel van je ass en benen
 
Na de fullbody training overstappen naar een split schema? En is die fullbody ook bedoeld om te groeien of om voornamelijk te 'wennen'?

En ik heb al wat stevigere benen (van de hockey), maar ook een dikke reet. Ik zou niet willen dat die nog groter zouden worden, maar wel gewoon gespierder. Wat is hier de oplossing voor?

wennen en spiermassa

als je na het volgen van dit schema nog te lui bent geweest om ze;lf dingen op te zoeken over trainen :D kun je natuurlijk altijd in het topic training voor gevordenen ff reactie plaatsen :)

de link naar dit topic kun je in me sig vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven