MuscleMeat

Stam-X log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, die heb ik niet.....
Ik vind die #2 voorlopig zwaar zat !:mad:

5 reps met de #2 is nogthans netjes imo. ik zou alleen wel voor 8 - 12 setjes van 2 a 3 reps gaan ipv 5 x 5. Als je stamina wilt bouwen kun je overcrushes doen. (lijkt me ook stuk functioneler als ik kijk naar de highland onderdelen)
Zeker als je, naar eigen zeggen, wat kleine handen hebt. T zou jammer zijn om omwille van de CoC's een blessure opl te open die je in de weg gaat zitten op highland vlak.

ikzelf raak ze nauwelijks meer aan ivm gitaarspelen, vinden mn spierspoeltjes niet zo leuk
(men kan geen viool spelen, nadat men met een hamer heeft gewerkt - Einstein, alleen had ie het over z'n vrouw als viool :D)
 
Zondag ook maar eens kijken hoe ver ik kom met die #2. Geen idee, nog nooit geprobeerd.

1 op de 10.000 personen sluit ze 'on first sight'.
Er zit ook wel een klein stukje techniek achter, de gripper moet goed in je hand liggen (de pink moet er wel altijd op), zeg maar een beetje tegen de muis van je duis aanleggen. Dit mag met met je andere hand ('setten')
Voordat je begint moet er minimaal een creditcard aan ruimte tussen de uiteinden van de gripper zijn. Je knijphand mag geen andere lichaamsdelen raken.

Succes!
 
(men kan geen viool spelen, nadat men met een hamer heeft gewerkt - Einstein, alleen had ie het over z'n vrouw als viool :D)

Ik snap die Einstein wel! Met mijn vrouw valt ook niet meer te spelen als ik met een hamer heb gewerkt :hamer: :D
 
Als je stamina wilt bouwen kun je overcrushes doen. (lijkt me ook stuk functioneler als ik kijk naar de highland onderdelen)

verklaar je nader B,graag in NL :D
 
Zaterdag 6 januari 2007

- Tossing the caber
5 meter stam 10 worpen
beste worp 89,9 graden :mad:

typisch geval van net niet !!!
ging niet slecht, steeds meer controle.
Alleen met mijn hand heb ik minder sucses... Na het scheuren van mijn vel van de week had ik al mijn eelt weggesneden, op aanraden elders dit Forum `onderhoud handen`. FOUT ! Mijn stam is best scherp aan de onderzijde dus sneed ik weer een stuk vel van mijn hand !!! AAAAAAAAAArrgh:fire:

Sorrie, Viking kon niet wachten ,morgen desnoods weer !!
 
Zwakkeling! Jij hebt ook altijd wat hè! :no:


j/k Klinkt pijnlijk en vooral lastig, je handen gebruik je erg vaak, dus hopelijk genees je snel.
Jammer dat je die éne worp niet ver genoeg kreeg.

Wat voor sommige powerlifters en strongmannen werkt, om de CoC #3 dicht te krijgen: na een erg zware squat of deadlift training de #3 proberen dicht te knijpen, vaak lukt het ze dan wel.
Dat heb ik meer dan eens gelezen, onderandere Dries Willaert heeft zo (volgens mij) #3 dicht gekregen. Probeer 't eens.
 
Zwakkeling! Jij hebt ook altijd wat hè! :no:

't lijkt er wel op ja..............:(

maaru: NO PAIN NO GAIN !!

Dus we gaan gewoon DOOR !:lifter:
 
Dat heb je goed gedaan dan! :D

mag ook wel na die kindercreche vanaf 11:00 uur.....

pfffffffff, even lekker alleen !

Nee, was gezellig, ik houd er alleen niet zo van om jarig te zijn ......
 
Oh was je je jarig?? Zeg dat dan! Gefeliciteerd he Stah en dat je maar een grote jongen mag worden:p
 
Oh was je je jarig?? Zeg dat dan! Gefeliciteerd he Stah en dat je maar een grote jongen mag worden:p

Dat bedoel ik dus !!!

Thanx Daddy-o [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mag ook wel na die kindercreche vanaf 11:00 uur.....

pfffffffff, even lekker alleen !

Nee, was gezellig, ik houd er alleen niet zo van om jarig te zijn ......

Tja, het doet pijn als je je beseft hoe OUD je eigenlijk wordt :D :D :D

Het was idd wel effe gezellig!
 
Tja, het doet pijn als je je beseft hoe OUD je eigenlijk wordt :D :D :D

Het was idd wel effe gezellig!

MAAR IN DE KRACHT VAN MIJN LEVEN !!!!![Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
8 januari 2007

- hamerslingeren
5 kg hamer 6 worpen: 32 - 34 meter
10 kg hamer 10 worpen: alles tussen de 23 en 24 meter, met twee uitschieters op 25 meter !!!!

Lekker constant gegooid, maar kan nog steeds niet geloven dat ik dezelfde afstanden ga gooien met de wedstrijd hamer (wedstrijd PR was 17,89 m !)

farmerswalk vandaag overgeslagen gezien de fysieke gesteldheid van mijn handen.....
 
Back
Naar boven