MuscleMeat

Teksten voor op de wc deur te kalken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Come here to sit and think, Some came here to shit and stink

I came here to scratch my Balls and read the bullshit on the walls

Als je zo hoog kan pissen als hier geschreven staat, moet je je bij de brandweer aanmelden.(tekst staat hoog) :p

Stil, stil ik voel geritsel in m'n bil hoor hem krukken, hoor hem drukken til op dat been daar gaat er een.

Heb je hier iets gebakken en zit je naar frisse lucht te snakken neem dan resoluut en met vaste hand de fleurige spuitbus van de rand.En maak met een kortstondig gesis de ruimte voor zelf en een ander fris.

Heden is overleden de Koning van Zweden. Zijn laatste kreet was een knetterende scheet Die over de bedplank gleed tegen de DEUR aan bonsde en in de pispot plonste !

Laat klinken de glazen laat schuimen het bier, zorgen voor morgen vandaag het plezier!!!!

Als u rechts kijkt dan vind u hier een w.c. borstel deze kan gebruikt worden om de pot te reinigen , dit is dus NIET een Kunststof kamerplant of een siervoorwerp!

Hier laat ik rusten met genot het stoffelijk overschot van middagmaal en avondpot ! 8)

Sorry als de wc-bril voetsporen bevat, dit komt omdat mijn penis te groot is om zittend te schijten (kop hangt dan in het water)

Hier in deze pot daar woont een geit, die stiekum in je kontje bijt mij heeft zij niet gebeten, want ik heb op haar kop gescheten

Windbuilen gij al wilt ge 't niet weten darmen vol drek en voze scheten.

(op de deur) Dit is WC tennis, kijk links. (links op de muur) Kijk rechts. (rechts op de muur) Kijk links

Bij brand kijk omhoog.(op oog hoogte) Alleen bij brand sukkel !!! (text staat hoog) :D

Don't think at the last piece of paper, whoever comes next, will regret it later!

Ik moet zo zeiken,ik heb een hele onweersbui in mijn k*t hangen.

Een deur zonder spreuken is als een hoer die niet kan nken :D

Soms zie ik een drol dan denk ik wat een lol zo'n grote OLIEBOL

Drollen langer dan 1 meter rechts in de hoek neerzetten a.u.b.

**** the rules of life, just follow your heart.

Doe de deur dicht! a.u.b. ook voor de mensen waar de deur voor iedereen openstaat!

In mijn kont zat zonet flink wat stront.

In deze donkere hallen waar geen vogel zingt laat een mens iets vallen dat geweldig stinkt. ;)

Why smoke a cigarette and die If you can can smoke a joint and fly.

:Er woont een spook in de wc Let op als ja gaat schijten,want hij gaat in je kloten bijten.Mij heeft hij niet gebeten,want ik heb in zijn muil gescheten.

While I sit here I hesitate, shall I shit or masturbate?

Poepen f 2,50 plassen f 0,50 Iets anders buiten het normale toiletbezoek, ga dan naar het toilet met de rode lamp f 150

Wie hier komt schijten moet zijn naam in de keutel bijten.Want de baas wil weten wie hier heeft gescheten!

Het zij te wensen,dat alle mensen alvorens ze spreken,zichzelf eens bekeken dan zouden ze het praten over een ander wel laten.

If you want a cold surprise,pull the chain before you rise. :p

Eat shit, millions of flies can't be wrong!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ze zijn weer geweldig steve:P

gare haan:)
 
wahahahah prachtig. Ga er een paar onthouden :D
 
steve for garehaanpresident :D
 
hahaha misschien stel ik mezelf verkiesbaar :D
 
als ik maar je vice president word
 
Ik wil ook wel oppergare haan worden!!
Mijn oom is namelijk mijn grote voorbeeld, en hij is de enige echte gare haan !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is wel nep dat ie dat van zichzelf zegt...
 
f*cking ecto zei:
Dat is wel nep dat ie dat van zichzelf zegt...


maar het is gewoon zo.... :rolleyes:
Ik weet dat hij die term al gebruikte lang voor dit board bestond...
 
Daar doel ik ook niet op, maar als je echt gaar bent dan zeg je dat niet van jezelf dat je echt gaar bent, verdorie!
 
Maar hij heeft altijd al zelf verkondigd dat hij verdorie een gare haan is, snappie?
 
f*cking ecto zei:
Daar doel ik ook niet op, maar als je echt gaar bent dan zeg je dat niet van jezelf dat je echt gaar bent, verdorie!

kijk, dat vind ik nou zelf ook!

snappie?

:rolleyes:

die oom van je had het garehanenleven afgezworen, verdorie!

:D
 
Come here to sit and think, Some came here to shit and stink

I came here to scratch my Balls and read the bullshit on the walls

Als je zo hoog kan pissen als hier geschreven staat, moet je je bij de brandweer aanmelden.(tekst staat hoog) :p

Stil, stil ik voel geritsel in m'n bil hoor hem krukken, hoor hem drukken til op dat been daar gaat er een.

Heb je hier iets gebakken en zit je naar frisse lucht te snakken neem dan resoluut en met vaste hand de fleurige spuitbus van de rand.En maak met een kortstondig gesis de ruimte voor zelf en een ander fris.

Heden is overleden de Koning van Zweden. Zijn laatste kreet was een knetterende scheet Die over de bedplank gleed tegen de DEUR aan bonsde en in de pispot plonste !

Laat klinken de glazen laat schuimen het bier, zorgen voor morgen vandaag het plezier!!!!

Als u rechts kijkt dan vind u hier een w.c. borstel deze kan gebruikt worden om de pot te reinigen , dit is dus NIET een Kunststof kamerplant of een siervoorwerp!

Hier laat ik rusten met genot het stoffelijk overschot van middagmaal en avondpot ! 8)

Sorry als de wc-bril voetsporen bevat, dit komt omdat mijn penis te groot is om zittend te schijten (kop hangt dan in het water)

Hier in deze pot daar woont een geit, die stiekum in je kontje bijt mij heeft zij niet gebeten, want ik heb op haar kop gescheten

Windbuilen gij al wilt ge 't niet weten darmen vol drek en voze scheten.

(op de deur) Dit is WC tennis, kijk links. (links op de muur) Kijk rechts. (rechts op de muur) Kijk links

Bij brand kijk omhoog.(op oog hoogte) Alleen bij brand sukkel !!! (text staat hoog) :D

Don't think at the last piece of paper, whoever comes next, will regret it later!

Ik moet zo zeiken,ik heb een hele onweersbui in mijn k*t hangen.

Een deur zonder spreuken is als een hoer die niet kan nken :D

Soms zie ik een drol dan denk ik wat een lol zo'n grote OLIEBOL

Drollen langer dan 1 meter rechts in de hoek neerzetten a.u.b.

**** the rules of life, just follow your heart.

Doe de deur dicht! a.u.b. ook voor de mensen waar de deur voor iedereen openstaat!

In mijn kont zat zonet flink wat stront.

In deze donkere hallen waar geen vogel zingt laat een mens iets vallen dat geweldig stinkt. ;)

Why smoke a cigarette and die If you can can smoke a joint and fly.

:Er woont een spook in de wc Let op als ja gaat schijten,want hij gaat in je kloten bijten.Mij heeft hij niet gebeten,want ik heb in zijn muil gescheten.

While I sit here I hesitate, shall I shit or masturbate?

Poepen f 2,50 plassen f 0,50 Iets anders buiten het normale toiletbezoek, ga dan naar het toilet met de rode lamp f 150

Wie hier komt schijten moet zijn naam in de keutel bijten.Want de baas wil weten wie hier heeft gescheten!

Het zij te wensen,dat alle mensen alvorens ze spreken,zichzelf eens bekeken dan zouden ze het praten over een ander wel laten.

If you want a cold surprise,pull the chain before you rise. :p

Eat shit, millions of flies can't be wrong!

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol: hahaha
 
lol een kick van 4 jaar geleden..
 
3JAARKICK = BAN!!!
 
tja... geen woorden voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven