XXL Nutrition

Test flu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DvO

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2004
Berichten
4.249
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Ik vroeg me af hoe mensen hier omgaan met de Test flu..
Ik ken sommige mensen :p die na elke injectie 3 dagen bijna plat liggen van de Test flu.
Meer mensen die hier last van hebben? Vermijd je de Test in je kuur? Heb je er middeltjes tegen?
In mijn ogen moet een goede kuur namelijk Test bevatten. Vind jij van niet? Zo niet, waarom dan niet?

Barst maar los :D
 
Goed rusten, blijven eten! Zorg ervoor dat je genoeg vitamine c + E binnenkrijgt en heel veel slapen tot het voorbij is ;)
 
dit zal hooguit maar in t begin van de kuur moeten voorkomen... daarna zal t lichaam wennen aan de exogene stoffen ...
 
Eerder nooit gehad maar bij de frontload wel gehad. Ja gewoon uitzieken en blijven eten....
 
Dus een hoge dosering Vit C ?
 
Kan het ook niet liggen aan de zuiverheid van het product?
 
is dat bij zowel lange als korte esters?
 
Alleen ervaring met lange esters.
 
is dat bij zowel lange als korte esters?

Kan bij beide lijkt me.
Ik denk dat het alleen eerder voorkomt bij lange esters dan bij korte, omdat je bij lange esters soms met dosissen tot 1g in 1x kan gaan bij een frontload, zo hoog ga je bij korte esters niet zo snel...
 
Kan bij beide lijkt me.
Ik denk dat het alleen eerder voorkomt bij lange esters dan bij korte, omdat je bij lange esters soms met dosissen tot 1g in 1x kan gaan bij een frontload, zo hoog ga je bij korte esters niet zo snel...

Yep daar zit zeker logica in. Ik had het idd met lange esthers. Maar bij de frontload zat ik bijna op 2 gram aas...
 
"toevallig" ken ik nu vier man die tegelijketijd aan de test E van GG zitten.

drie van de vier zijn ziekjes. Mailtje wat ik eergister kreeg van een van die jongens;

Heeey gasten,

Vanacht dacht ik echt het idee te hebben ziek te worden.
Zat'm flink te knijpen, want het laatste dat je nu wilt is ziek worden.

Ik heb vanacht de hele focking nacht als een gek gezweet.
Mn deken, kleren, hell zelfs mn bilnaad was doorweekt van het zweten.
Maar dat is nog niet alles want ik heb ook nog steeds focking veel last van mn rechter bil.


Imo doe je er weinig aan, veel iboprufen slikken helpt.
Opvallend genoeg weet ik uit ervaring dat je je de hele dag k*t voelt, maar dat die 2 uurtjes knallen in de gym dan toch wel weer erg lekker gaat...
 
ik heb er ook altijd last van de eerste 2-3weken, zelfs met lage doseringen, hangt er gewoon vanaf hoe heftig je lichaam op de AS reageert ;)
 
Dus een hoge dosering Vit C ?

Het is nooit bewezen dat Vit C helpt _tijdens_ de griep. Om te voorkomen van tevoren eten/slikken zou misschien wel kunnen helpen.
 
Het is nooit bewezen dat Vit C helpt _tijdens_ de griep. Om te voorkomen van tevoren eten/slikken zou misschien wel kunnen helpen.

Het is wel bewezen.
Maar de dosis zou dan zo hoog moeten zijn, (ik dacht iets van 7 gram ofzo) en het zou dan de griep met een paar uur verkorten.
Dus het effect is echt minimaal, je zou het zelfs kunnen verwaarlozen.
 
Het is wel bewezen.
Maar de dosis zou dan zo hoog moeten zijn, (ik dacht iets van 7 gram ofzo) en het zou dan de griep met een paar uur verkorten.
Dus het effect is echt minimaal, je zou het zelfs kunnen verwaarlozen.

Ah ok. Ik las laatst nog iets dat er niet echt een manier was om de griep korter te laten duren, dan gewoon toch af en toe te eten en flink te slapen.
 
Gek genoeg heb ik er altijd bijde eerste injectie last van.
Vorige week nog, na een kleine pauze van 4 weken een test/deca shot gezet en jahoor twee dgn test flu.
Gewoon hoog in de vitame C en advil. NA 2 dgn ben ik er ook vanaf.
Alsof mijn lichaam elke keer weerstand biedt:p
 
Bij test enantaat heb ik altijd koorts en zweten,niet gebonden aan een merk,want had het bij Abuhrain én bij Norma.
Heb een weekje 600 mg boldenone(Red Dragon) only genomen en de symptomen zijn veel minder...
 
Back
Naar boven