Fitness Seller

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Vond het wel een beetje een trieste vertoning van Huub. Zijn mond is groot genoeg maar vervolgens als het gebeurd doet hij niets. 10k is dan ook niet niets. Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden.
 
hahaha Huub is da man,..dat zwarte loeder van een Natasia is een grote schijheilige.
En die lul van een Brian met zijn zieke geintjes en rot kop, die gast moet de kapper eens opzoeken.
En die Amandel met haar nep tieten moet ook haar grote sla bek houden, wat een misthoorn is dat.
Huub is terecht terug,.. hij pakte Natael niet bij de keel maar zijn schouder, hij schopte niet tegen zijn been maar tegen de stoel.
Dit gaat nog leuk worden daar...
 
hahaha Huub is da man,..dat zwarte loeder van een Natasia is een grote schijheilige.
En die lul van een Brian met zijn zieke geintjes en rot kop, die gast moet de kapper eens opzoeken.
En die Amandel met haar nep tieten moet ook haar grote sla bek houden, wat een misthoorn is dat.
Huub is terecht terug,.. hij pakte Natael niet bij de keel maar zijn schouder, hij schopte niet tegen zijn been maar tegen de stoel.
Dit gaat nog leuk worden daar...

Whahahaha en wie ben jij dat je dat zeker weet :roflol:

Heerlijk die kennis van de kijker.;) :p
 
Loekie slikt ook alles. :evil: en vertrouwd op de geknipte stukjes van TV. ;)

Slaap lekker!
 
Loekie slikt ook alles. :evil: en vertrouwd op de geknipte stukjes van TV. ;)

Slaap lekker!

neej ik slik niet alles dbc-tje

je ziet toch duidelijk dat huub niet bij zijn keel grijpt (wat natanael wel beweert)

dat schoppen is niet duidelijk te zien.

van mij mogen ze er beiden uit :p
 
:hello:

Het is veel zinvoller om af te wegen of het slim was om Huub er weer in te plaatsen.
Dat was niet omdat Huub alsnog récht had om terug te komen omdat er niet geschopt zou zijn maar om de enórme publieke druk af te schudden en de meerderheid de zin te geven.

Nog één klein keertje voor de mensen die het nog steeds niet kunnen begrijpen:

-Eerst moest Nathanael er alleen uit, terwijl er agressie van 2 kanten kwam

-Ongeloof bij spelers is te groot en reacties te heftig, Huub geeft na 5 minuten ZELF toe dat ie net zo hard meegeschopt en geslagen heeft.

-Regie ziet hierin kans om fout te herstellen en op basis van Huub's verklaring gaat Huub er ook uit ('we hebben de beelden nog een keer bekeken en in-der-daaaad er is geschopt door Huub woeha!)

-Drie dagen later is de publieke druk zó enorm dat men zwicht en alsnog het verhaal weer terúgdraait: er was niks aan de hand.
Met andere woorden: Als de volgende keer Huub een pistool pakt en mis schiet, is er ook niks aan de hand, net als je trapt en mistrapt.

Nathanaels scheenbeen was duidelijk blauw en dat kwam door een trap die in een andere kamer is gegeven en waar geen (publieke!) beelden van zijn.

Zo nu mag jijj weer! :D
 
:hello:

Het is veel zinvoller om af te wegen of het slim was om Huub er weer in te plaatsen.
Dat was niet omdat Huub alsnog récht had om terug te komen omdat er niet geschopt zou zijn maar om de enórme publieke druk af te schudden en de meerderheid de zin te geven.

Nog één klein keertje voor de mensen die het nog steeds niet kunnen begrijpen:

-Eerst moest Nathanael er alleen uit, terwijl er agressie van 2 kanten kwam

-Ongeloof bij spelers is te groot en reacties te heftig, Huub geeft na 5 minuten ZELF toe dat ie net zo hard meegeschopt en geslagen heeft.

-Regie ziet hierin kans om fout te herstellen en op basis van Huub's verklaring gaat Huub er ook uit ('we hebben de beelden nog een keer bekeken en in-der-daaaad er is geschopt door Huub woeha!)

-Drie dagen later is de publieke druk zó enorm dat men zwicht en alsnog het verhaal weer terúgdraait: er was niks aan de hand.
Met andere woorden: Als de volgende keer Huub een pistool pakt en mis schiet, is er ook niks aan de hand, net als je trapt en mistrapt.

Nathanaels scheenbeen was duidelijk blauw en dat kwam door een trap die in een andere kamer is gegeven en waar geen (publieke!) beelden van zijn.

Zo nu mag jijj weer! :D

je kan best gelijk hebben, ik volg dit bagger programma niet ;)

ik zeg alleen wat over de beelden die ik post. daarin is duidelijk te zien dat huub niet bij zijn keel grijpt (wat natanael wel beweerd) en het schoppen in deze beelden is niet goed te zien.

verder praat ik nergens over.
 
Whahahaha en wie ben jij dat je dat zeker weet :roflol:

Heerlijk die kennis van de kijker.;) :p


Ik ben musclebear en ik kijk de kooi al vanaf het begin + streams.
Dus vandaar dat ik het zeker weet..ik zit er met me neus bovenop.
Ik weet nog meer dan al die gasten in dat huis bijelkaar. :D
 
Ik ben musclebear en ik kijk de kooi al vanaf het begin + streams.
Dus vandaar dat ik het zeker weet..ik zit er met me neus bovenop.
Ik weet nog meer dan al die gasten in dat huis bijelkaar. :D

Wedden dat ik er nog niets dichter bovenop zit Sukkelbear? :roflol:
 
Moet je even je zin terug lezen, dan weet je wie hier een sukkel is.
Maar je hebt gelijk, jij weet er NIETS van. :D
 
Is oud nieuws gozer, dat zegt niks.
Je werkt heeft niks met mensenkennis te maken.
En ik neem aan dat je de streams, chat, website en tv uitzendingen niet onder je werktijd kan en mag kijken.

Ik vraag mij wel af wat je wil ontkrachten aan mijn bewering dat Natasia schijnheilig is, net zoals Huub zegt.
De feiten liggen er boven op, en net als blablatasia zullen er alijd mensen zijn die het ontkennen.
En je moet blind zijn als je niet ziet dat ziekelijke Brainless een koffertjestik heeft en het liefst ze verstopt wanneer je op krukken loopt, of net het huis in komt, en dat hij naar de kapper moet is een persoonlijke mening.
Daarbij heeft die Amandel gewoon nep tieten, dat weet bijna iedereen, is ook duidelijk te zien,.. Nena is klaar met haar, en visa versa, en dat is maar goed ook. Nena kan veel leukere hartvriendinnen krijgen.
En dat filmpje is ook een duidelijk bewijs.
Er is een slowmotion versie op internet waar je duidelijk ziet dat Nateal bij zijn schouder word gepakt en niet bij zijn keel wat hij beweerd,..ook de trap is niet raak geweest, die tegen de muur duidelijk wel.
Sylvia, Bart en Huub zijn op het moment de meest eerlijkste personen in dat huis,...de rest mag van mij zo snel mogelijk vertrekken.

Is jou bekend dat er een travestiet in komt?
Zou jij moeten weten.. :rolleyes:
 
:roflol:

Je vertelt niks nieuws ouwe.
Je mening ventileer je en da's uitstekend, dan doen 1000 andere Kooi-kijkers ook op het bijbehorende forum maar dat Natasia een blaterd is, dat weet iedereen nu onderhand wel.
Wat de rest betreft: Het zal iedereen worst wezen of iemand neptieten heeft, (je mist er trouwens eentje :roflol: ) en of Brian nou geen hersens heeft of niet, een koffertjestik heeft of niet, daar gaat het allemaal niet om. Da's allemaal theekransjes prietpraat.

Waar het wel om gaat is wat er werkelijk speelt en dat zie ook jij niet; de beslissingen worden genomen waar Musclebear niet bij is en opa wel snappie? En daarom lach ik me te pletter om de 'onderbouwde meningen' die sommigen hebben hier want ze moesten es wéten wat er echt speelt, daar weet jij ook niets van, dat wordt je onthouden, logisch ook.

De internet streams bijvoorbeeld zijn 30 seconden vertraagd en alleen wij en de regie hebben de échte livestreams (ja we mogen en moeten soms wel meekijken).
Ik weet dus iets beter als het eigenwijze musclebeertje wat er speelt dus loop nou niet de alleswetende stream-kijker uit te hangen die denkt dat ie alles weet. ;)

Wél was er duidelijk tussen de regels te horen waaróm Huub wist dat ie er niet zonder slag of stoot uit zou gehaald worden; hij noemde de reden mét naam én toenaam, ook op de internetstream voor bezoekers zoals jij.
Heb je waarschijnlijk gemist. Dat was niet omdat ie mistrapte maar om iets anders. Veel mensen denken dat alles zo simpel en dom verloopt, integendeel.

Ga nu maar snel kijken voor je iets mist kerel!
 
Bart is op het moment helemaal naar Huub en Sylvia aan het toetrekken.
Hij word verstandig, komt ook door dat hij weet dat Brian hem er uit zou stemmen als het zo uitkomt, dat heeft iemand gezegd tegen Bart in de Zebra toen ze daar aan het draaien waren,..brian werd trouwens behoorlijk uitgejloeld,..BOE BOE BOE SLECHTE DJ !!!!!
Vandaag was er een behoorlijke disscussie tussen Natasia en Huub, hij zoekt een nieuwe vijand,..en ik denk dat hij er een heeft gevonden.


Wat leek op een bijzonder rustige avond in De Gouden Kooi wordt ‘verstoord’ door een pittige discussie tussen Huub en Natasia.
De Oldenzaler heeft in zijn weekje vrij natuurlijk aardig wat informatie kunnen verzamelen en hij besluit Natasia terecht te wijzen.
“Waarom heb je bij Ilona van die nepvertoningen laten zien?”, vraagt Huub opeens. “Waarom ging je toen zo zielig doen?”, wil hij ook nog weten.
Natasia lijkt niet meteen antwoord te hebben op zijn vragen, maar gaat de discussie graag aan.

“Ik zie elke dag zestien Natasia’s! Het is elke dag Jantje lacht, Jantje huilt!”, gaat Huub vrolijk verder.
Vervolgens doet Huub met een lelijk gezicht Natasia na. “Je moet niet zo’n gezicht trekken, dan ben je nog lelijker!”, reageert Natasia fel, duidelijk niet blij met het feit dat zij nu aangevallen wordt.
“Ja, maar je weet toch dat ik jou nu nadoe?”, antwoordt Huub ad rem. “Óf je bent bewust onbekwaam, óf onbewust onbekwaam!”, is Huubs conclusie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

“Ik vind jou gewoon een dom kind!”, roept Natasia vervolgens, niet wetende wat ze met de situatie aan moet.

Vervolgens begint Huub nog maar eens over hoe zielig Natasia reageerde bij het vertrek van zowel Ilona, als Nena, als Nathanael en hoe nep hij dat vindt.
“Ja, maar jij treedt de hele tijd in herhaling!”, roept Natasia vervolgens.
Ja, je leest het goed! Natasia zei dat! Maar Huub geeft geen krimp en lijkt niet te willen wijken van het plan om Natasia voor eens en voor altijd te vertellen, wat hij van haar vindt.

“Je gilt altijd dat je zo oprecht bent! Wie moet je wat wijsmaken?
Ons of jezelf?”, gaat de 25-jarige vrolijk verder.
Natasia weet nog steeds niet hoe ze op het spontane pleidooi van Huub moet reageren. “Je valt in herhaling! Je valt in herhaling! Je valt in herhaling!”, blijft de Surinaamse gillen.
Op een gegeven moment kan Natasia het zelfs niet meer alleen aan en probeert ze hulp te zoeken bij Bart, die vlak naast haar staat.
Deze heeft geen zin om zich in de discussie te mengen, maar geniet wel zichtbaar van het geheel.

Zodra Huub doorheeft dat Natasia er alleen voorstaat, gooit hij er nog een schepje bovenop.
Hij weet door opmerkingen over intelligentie en kunde Natasia zodanig op de kast te krijgen, dat zij zich op een gegeven moment klem praat. “Je probeert me uit te maken voor psychofrenie?”, roept Natasia nog als de discussie bijna ten einde is. “Nee ik denk niet dat je schizofreen bent, ik zeg alleen dat je liegt!”, laat Huub bijdehand weten.
“Dus jij vindt dat ik mezelf voorlieg? Dan ben jij iemand zonder trots!”, zegt Natasia stoer. “Oké!”, antwoordt Huub, “Jij liegt, ik mis trots! Is dat ‘m?”, wil Huub weten, die weet dat hij Natasia in een hoekje heeft.

“Ja!”, antwoordt Natasia. “Dus je wilt zeggen dat je liegt?”, vraagt Huub meteen daarna.
“Nee, dat wil ik niet zeggen…”, zegt een duidelijk verslagen Natasia.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan slaat Huub definitief toe. “Jezus! Jij hebt nog minder IQ dan die appel hier!”, roept hij trots, “Je zegt eerst iets en vervolgens wil je dat niet meer toegeven!” Natasia trekt het niet meer en loopt al roepend weg, op zoek naar Brian.
Deze riep ze al eerder in de discussie, om er niet alleen voor te hoeven staan, maar de Antilliaan bleef weg.
“Waarom kwam je niet?”, horen we Natasia nog zeggen als ze Brians slaapkamer binnenloopt.
Tja Natasia, het moest er een keer van komen dat iemand je terecht zou wijzen.
Hoe zou de Surinaamse hier mee om gaan?


[Link niet meer beschikbaar]
 
Leuk he die redactionele stukjes :roflol:

Vervolgens begint Huub nog maar eens over hoe zielig Natasia reageerde bij het vertrek van zowel Ilona, als Nena, als Nathanael en hoe nep hij dat vindt.

Ze is erg. Vreselijk. En zeker als iemand vertrekt begint zij te janken en dan trekt ze alle aandacht naar zich toe. Walgelijk. Maar dat weet iedereen wel.

Wat weinigen weten is wat er zich écht afspeelde, die avond van de vechtpartij. De livestream werd eerst gehalveerd, het geluid werd stopgezet dus internet livestreamkijkers zagen nog maar de helft en hoorden helemaal niks meer. En daar beste kijkbuiskinderen.....daar begint waar het verhaal van veel betweters eindigt...;)
 
:roflol:

Ik weet dus iets beter als het eigenwijze musclebeertje wat er speelt dus loop nou niet de alleswetende stream-kijker uit te hangen die denkt dat ie alles weet. ;)



Ga nu maar snel kijken voor je iets mist kerel!

Jij zegt dat ik niks nieuws zeg dus wat is er eigenwijs aan?
Ik hang de alleswetende stream-kijker uit en jij de alleswetende bewaker.
Hebben we allebei iets,...of was het nu niets? :D

Ga jij nu maar weer bewakertje spelen, en vertel ons eens wat nieuws ipv dat je alles weet !!!
 
Musclebear heeft zelf niet eens door hoe triest hij overkomt.....OMFG!!:D

Dude...beter jezelf inhouden want hoe meer je door gaat drammen des te groter de afgang wordt.

En dan bedoel ik dus niet wie van jullie 2 gelijk hebt maar feit dat het ****ing zielig is dat je die ellende de hele dag zit te kijken....ik heb er echt geen woorden voor.:eek:
 
Leuk he die redactionele stukjes :roflol:



Ze is erg. Vreselijk. En zeker als iemand vertrekt begint zij te janken en dan trekt ze alle aandacht naar zich toe. Walgelijk. Maar dat weet iedereen wel.

Wat weinigen weten is wat er zich écht afspeelde, die avond van de vechtpartij. De livestream werd eerst gehalveerd, het geluid werd stopgezet dus internet livestreamkijkers zagen nog maar de helft en hoorden helemaal niks meer. En daar beste kijkbuiskinderen.....daar begint waar het verhaal van veel betweters eindigt...;)

Nee hoor, ze heeft ook fans. :D
 
Back
Naar boven